Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ برنامه زنده شادیانه عنوان برنامه‌ای که به مناسبت ایام جشن عیدسعیدغدیرخم و دهه ولایت از شبکه استانی فارس روی آنتن می‌رود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز فارس، همزمان با فرا رسیدن عیدغدیرخم و عید ولایت، صدا و سیمای مرکز فارس برنامه ‌ای شاد، معارفی و متنوعی را برای مخاطبان تدارک دیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا باغبانمنش معاون سیمای مرکز فارس در مورد ویژه برنامه‌های تلویزیونی که برای ایام جشن عید غدیر تدارک دیده شده است، اظهار داشت: برنامه زنده شادیانه در دهه ولایت و عید غدیرخم از آرامگاه حافظ هر شب ساعت  21:45 به مدت 80 دقیقه با معرفی امامزادگان جلیل القدر، دعوت از گروه ‌ای جهادی ، گفت‌وگو با هنرمندان، ایثارگران، ایثارگران کادر درمانی ، گفت‌وگو با شعرای آیینی، مسابقه پیامکی غدیر و پخش تصاویر و عکس‌های غدیری بینندگان به صورت زنده پخش می‌شود.

نگران شیوع کرونا در اعیاد قربان و غدیر هستیم / مردم از سفر ‌خودداری کننداطعام 2000 نفر در عید غدیر/ کاروان شادی در ملایر راه‌اندازی می‌شودافتتاح سومین شعبه ترنجستان بهشت همزمان با عید غدیر

باغبانمنش با بیان اینکه برنامه صبح پارسی هر روز صبح ساعت هشت به مدت 60 دقیقه با بخش‌های جذاب ، اطلاع رسانی و آیتم های غدیری پخش می‌شود، افزود: کاشانه مهر یک برنامه خانواده‌محور است که ساعت 10 هر روز صبح مهمان خانه‌های بینندگان شبکه فارس است. همچنین دعای روح بخش کمیل  با نوای مداح اهل بیت عصمت و طهارت (ع) حاج مرتضی طاهری ساعت 22:23 دقیقه پنجشنبه 16 مرداد از شبکه‌های قرآن و فارس از حرم مطهر شاهچراغ (ع) پخش می شود.

معاون سیمای مرکز فارس با اشاره به انعکاس برنامه‌های حرم مطهر احمدبن موسی (ع) در ایام دهه ولایت از سیمای مرکز فارس و شبکه‌های ملی تصریح کرد : صبح روز جمعه 17 مرداد ساعت 6 صبح دعای پر فضیلت ندبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری و مداحی حاج مرتضی طاهری از حرم مطهراحمدبن موسی شاهچراغ (ع) با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و بدون حضور مردم از شبکه یک و فارس به صورت زنده پخش می‌شود.

وی افزود: برنامه خوشاشیراز نیز با حضور هنرمندان بنام استان و بخش‌های بسیار متنوع  ویژه عید غدیرخم و حضور غلامحسین پیروانی پیشکسوت فوتبال کشور، همزمان از شبکه‌های شما و فارس به صورت زنده  به مدت 150 دقیقه از باغ عفیف آبادشیراز روی آنتن می‌رود.

باغبانمنش گفت: مراسم کنگره ملی شعر غدیر با حضور شاعران ملی آیینی همچون برقه‌ای ، صرافان و عرفان پور از سراسر کشور و استان فارس و سخنرانی آیت‌الله دژکام نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز ، حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری و دکتر سنگری پیرامون اهمیت دهه ولایت و عید غدیرخم  از حرم مطهر احمد بن موسی الکاظم شاهچراغ  (ع) از ساعت 18 به مدت 120 دقیقه از سیمای مرکز فارس پخش می‌شود.

یاسر جمالی معاون صدای مرکز فارس نیز در مورد برنامه‌های رادیو فارس طی ایام جشن ولایت غدیرخم اظهار داشت: همزمان با روز عید غدیر شنبه هجدهم مرداد از ساعت 9 صبح به مدت  120 دقیقه برنامه شاد و مفرح نارنجستان با بخش‌های طنز ، گزارش‌های شاد مردمی، جنگ شادی ، سرود ، ترانه  و ارتباط با مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها و.... از رادیو فارس پخش می‌شود .

جمالی افزود: برنامه پسین دلگشا به مدت 60 دقیقه از ساعت  19 با گویندگی بهنام ثمرده و تهیه کنندگی محمدجواد حسن شاهی و آیتم‌های بسیار شاد و مفرح و طنزهای شیرازی، پخش تلفن های مردم و ترانه های شاد همراه شنوندگان

 صدای مرکز فارس خواهیم بود.

معاون صدای مرکز فارس با بیان اهمیت پیام غدیرخم افزود: رادیو فارس برنامه‌های مختلفی برای معرفی عظمت عید غدیرخم و ایام ولایت تدارک دیده است از جمله پوشش برنامه های استانی درباره غدیر، ارتباط با بنیاد غدیر، پخش برنامه ی مجله  که به موضوع غدیرخم می‌پردازد، نمایش‌های بلند  و بسته‌های صوتی کوتاه کلام رهبری و سخنرانی بزرگان با موضوع عید غدیرخم از دیگر برنامه‌ها است.

وی افزود : یک روز قبل از عید غدیرخم برنامه عیدانه ساعت 20:30 ، دریای غدیر 23:20 و  روز عید غدیر نیز ساعت 7 صبح برنامه دریای غدیر ، دست‌چین ساعت 7:45  و ویژه برنامه روز عید غدیر ساعت 9 صبح به مدت دو ساعت ، همچنین برنامه اکمال دین ساعت 11 ، برنامه غدیر عید بزرگ ساعت 20:15 دقیقه از صدای مرکز فارس پخش می‌شود.

علی خورشیدسوار معاون فضای مجازی صدا وسیمای مرکز فارس در خصوص برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای گرامیداشت ایام ولایت و عید سعید غدیرخم در فضای مجازی نیز با توجه به اهمیت عید ولایت  و نقش و جایگاه فضای مجازی در سطح جامعه ، لذا این معاونت برنامه‌های مختلفی در راستای اهمیت عید غدیر خم داشته است که از جمله این برنامه‌ها می توان به تولید وانتشار بسته‌های مرتبط با پویش #هرخانه- یک پرچم  ویژه تبلیغ و اشاعه فرهنگ غدیر در بین جوانان و انتشار عکس نگاشت‌ها با موضوع جایگاه ونقش مهم غدیر در سرنوشت مسلمانان و پوشش خبری و رسانه ای بیانات رهبر معظم انقلاب در پیام تلویزیونی معظم له درباره غدیر و دهه ولایت در دستور کار این معاونت می باشد.

وی گفت: در ایام غدیر به تولید و انتشار و بازآفرینی تولیدات با هشتک #غدیری - شویم و طراحی بنرهای ویژه وب سایت با موضوع جشن غدیر می‌پردازیم .

ابوالحسن کرمی معاون خبر مرکز فارس نیز با بیان اهمیت دهه ولایت گفت: حوزه خبر مرکز فارس با اعزام تیم‌های خبری و پوشش رویدادها و مراسم‌های مهم ویژه عید غدیر در استان و تهیه و ارسال گزارش‌های مردمی و استقاده از گزارش‌های ارسالی خبرنگاران آزاد شهرستان‌های استان سعی دارد تا حال وهوای معنوی و شاد ایام عید غدیرخم را از شبکه فارس و بخش‌های مختلف شبکه های سراسری از سومین حرم اهل بیت علیه السلام منعکس کند.

انتهای پیام/423/ش

R7533/P/S6,61/CT12 بیشتر بخوانید... اطعام ۲۰ هزار نفری عید سعید غدیر در بجنورد به روایت تصاویر امام جمعه موقت تهران: "عید غدیر" عید بیعت با امیرالمومنین(ع) و ولایت فقیه است «همه شادیم در بهترین روز خدا»؛ کار متفاوت جهادگران امام حسنی برای عید غدیر+عکس و فیلم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اطعام ۲۰ هزار نفری عید سعید غدیر در بجنورد به روایت تصاویر امام جمعه موقت تهران: "عید غدیر" عید بیعت با امیرالمومنین(ع) و ولایت فقیه است «همه شادیم در بهترین روز خدا»؛ کار متفاوت جهادگران امام حسنی برای عید غدیر+عکس و فیلم پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش|تأکید مراجع عظام تقلید بر اقامه عزای سیدالشهدا(ع) با رعایت کامل بهداشت / ‌عزاداری امام حسین(ع) ‌هرگز نباید فراموش شود ۲ جزئیات ‌انفجار شیئی صوتی در زاهدان/ ۴ مأمور ناجا مجروح شدند ۳ وضعیت شیوع کرونا در خوزستان سفید شد ۴ عیدی رهبر معظم انقلاب به مردم بشاگرد /یخچال‌های اهدایی به مناطق محروم رسید+تصاویر ۵ بومی‌سازی ۹۰ درصد تجهیزات پروژه انتقال نفت خام گوره / هرمزگان ‌بزرگ‌ترین بندر صادراتی نفت ایران می‌شود ۶ تقدیر سازمان جهانی دریانوردی از نیروی دریایی ارتش ایران/ سیاست ۱۰۰ساله آمریکا را در جبل‌الطارق شکستیم ۷ گزارش ویدیوئی|سیل تابستانه در بلوچستان/ ۶۰۰۰ نفر در شرایط بحرانی و نیازمند امداد فوری/ مردم سیل‌زده ‌آذوقه ندارند ۸ ‌آیین‌های عزاداری با سلامت مردم در تضاد نیست / پروتکل‌های عزاداری‌های ماه محرم ‌‌در حرم رضوی کامل اجرایی می‌شود مهمترین اخبار استانها وزیر راه: نهضت خانه‌سازی در کشور ‌شکل‌ گرفت / ‌جلو‌ی ‌التهابات ‌بازار مسکن را می‌گیریم / افزایش وام مسکن ‌برای سازنده انتقاد آیت‌الله ‌فاضل‌لنکرانی از دست‌درازی برخی‌ها به بیت‌المال / چرا عده‌ای وام‌های میلیاردی بدون وثیقه می‌گیرند؟ گزارش| خسارت سیل تا‌بستانه در گیلان / ‌آبگرفتگی منازل ۱۰۰ خانوار / ۶۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی ‌آسیب دید وضعیت قرمز کرونایی در قم پرخطر شد / بی توجهی ۹۰ درصد ‌مردم ‌به زدن ماسک و رعایت فاصله‌گذاری ‌ مهمترین اخبار تسنیم موافقت رهبر انقلاب با عفو و تخفیف مجازات تعدادی از محکومان به‌مناسبت اعیاد قربان و غدیر سرلشکر سلامی: آماده کمک به آسیب‌دیدگان حادثه بیروت هستیم معاون سازمان امور اراضی: برخورد با زمین خواری در زمان آیت الله رئیسی ۲ برابر شده است اخبار لحظه به لحظه از انفجار بیروت|آمار مفقودین بیش از آمار جان باختگان است/ ۳۰۰ هزار نفر آواره شدند گفت‌وگو| زارعی: انفجار بیروت دارای پیامدهای سیاسی است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیمای مرکز فارس صدای مرکز فارس عید غدیرخم پخش می شود دهه ولایت برنامه ها عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۴۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل جدید برنامه «چرخ» در راه آنتن شبکه چهار

مجله علمی «چرخ» در فصل جدید خود شامل ۴ محور دستاورد‌های ایران، پیرامونی و خبری، شکوفایی اسلامی و علم و فناوری در جهان خواهد بود.

هر قسمت از این فصل با حضور مهمانان، کارشناسان و مسئولان خواهد بود و به اخبار روز علم و فناوری پرداخته می‌شود.

«چرخ»، کاری است از گروه علم و فناوری شبکه چهار به تهیه کنندگی فرزام محبی و اجرا و سردبیری سیاوش عقدایی در روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه ساعت ۱۹ به روی آنتن خواهد رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • برنامه مدون برای استانداردسازی اماکن گردشگری
  • رفع مشکل فرستنده های رادیو و تلویزیون در شهرستان مهر
  • تلویزیون این آخر هفته چه فیلم هایی به روی آنتن خواهد برد؟
  • خبر‌های رسانه - ۳۰ فروردین
  • افتتاح مرکز تصویربرداری پزشکی غرب فارس در کازرون
  • «بگو بخند» در رادیو صبا
  • «همیشه با هم» در «پا به ماه» روی آنتن شبکه دو
  • فصل جدید برنامه «چرخ» در راه آنتن شبکه چهار
  • خبر‌های رسانه بیست و نهم فروردین
  • بازگشت مجله هنری بوم به آنتن شبکه دو سیما