Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان بسیج رسانه آذربایجان شرقی اعلام کرد، فعالیت‌های رسانه‌ای منتجب که فعالیت‌های ویژه و آثار شاخصی در زمینه مقابله با همه گیری کرونا داشته‌اند؛ طی چند روز آتی در جریان بازدید از دفاتر رسانه‌ها برای تبریک روز خبرنگار تندیس یادبود و جایزه‌ای دریافت خواهند کرد.

مسئول سازمان بسیج رسانه آذربایجان شرقی در این خصوص به نقش مؤثر اهالی رسانه در تحقق مطالبه جدی رهبر معظم انقلاب برای ماندگار کردن جهاد عظیم و عمومی ملت ایران در مقابله با کرونا و تبعات آن با روایت‌های اثرگذار در قالب‌های مختلف و الگو گرفتن از نقش آفرینی شهید آوینی در ثبت و ضبط دفاع مقدس اشاره کرده و تلاش اهالی رسانه به عنوان یاوران مدافعین سلامت را از جنس مجاهدت‌های خاموش دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رامین نظامی خواه افزود: از همفکری اساتید، پیشکسوتان و کارشناسان برای انتخاب عزیزانی که به عنوان خبرنگار، عکاس، گزارشگر و نیز فعال فضای مجازی و رسانه‌های اجتماعی، فعالیت‌های ویژه و آثار شاخصی در زمینه آگاهی بخشی، فرهنگ سازی، روشنگری، ثبت و ضبط مجاهدت‌های مدافعین سلامت، شهدای خدمت و فعالیت‌های جهادی، پیوست رسانه‌ای رزمایش مردمی مواسات و کمک مومنانه و شبهه زدایی و مطالبه گری داشته‌اند؛ استفاده کرده‌ایم و ۲۴ نفر از فعالان رسانه‌ای استان از ۱۴ رسانه و دو پلتفرم شبکه‌های اجتماعی برای تجلیل انتخاب شده‌اند که دو نفر از این عزیزان در شهرستان‌ها مشغول فعالیت‌اند.

وی افزود: تداوم محدودیت‌ها و عدم امکان برگزاری مراسم موجب شد تا تصمیم بگیریم تجلیل از همکاران را پیش از این به تأخیر نینداخته و در قالب بازدید از دفاتر رسانه‌ها برای تبریک روز خبرنگار تندیس یادبودی به منتخبان اهدا کنیم.

آناهیتا رحیمی و مینا نوعی به عنوان خبرنگار و عکاس خبرگزاری مهر آذربایجان شرقی تجلیل خواهد شد.

کد خبر 4992018

منبع: مهر

کلیدواژه: روز خبرنگار ویروس کرونا خبرنگاران ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا گرگان عید سعید قربان قزوین شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا ماه محرم بیرجند روز خبرنگار کمک مومنانه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۴۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه مراسم سه شنبه‌های شهدایی همراه با دعای توسل با حضور آحاد مردم و خانواده‌های معظم و معزز شهدا و ایثارگران، در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه، محمد رحیمی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و دیگر کارکنان بنیاد شهید نیز حضور داشتند.

در این مراسم «سحری» از یادگاران هشت سال دفاع مقدس بخشی از خاطرات دفاع مقدس را روایت کرد.

همچنین در این مراسم از فعالان قرآنی نیز تجلیل به عمل آمد.

این مراسم سه شنبه هر هفته ساعت ۱۹:۱۵ در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا و مردم خداجوی استان برگزار می‌شود.

کد خبر 6087039

دیگر خبرها

  • برترین های«آب و رسانه » در استان سمنان تجلیل شدند
  • تجلیل از فعالان عرصه سلامت چهارمحال و بختیاری
  • تجلیل از برترین های مسابقه بازیافت زباله در همدان
  • تجلیل از فعالان طرح حجاب و عفاف
  • تجلیل از برترین‌های مسابقه بازیافت زباله در همدان
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • همایش تبیین دستاورد‌های عرصه سلامت و تجلیل از فعالان بخش سلامت در شهرستان خوی
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • اجرای هفته معلم با محوریت معرفی اندیشه‌های شهید مطهری