Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@00:18:40 GMT

۲۰ هزار غذای گرم بین مردم بخش بادرود توزیع می شود

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۴۸۹۷

۲۰ هزار غذای گرم بین مردم بخش بادرود توزیع می شود

رییس ستاد مردمی غدیر بادرود گفت: با مشارکت خیرین و مردم بادرود تعداد ۲۰ هزار غذای گرم در آستان مقدس آقا علی عباس (ع) تهیه و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، حجت الاسلام علیرضا قاسمی صبح امروز در جلسه ستاد برگزاری عید سعید غدیر بخش بادرود با اشاره به لزوم حفظ شعائر اسلام به ویژه عید غدیر اظهار کرد: غدیر، روز سرور و شادمانی است و روز گره گشایی است

امام جمعه بادرود به برنامه‌های این عید خجسته در سطح بخش بادرود اشاره نمود و گفت: راه اندازی عقد و ازدواج‌هایی که در شب و روز عید سعید غدیر خم باعث ترویج فرهنگ ازدواج‌های علوی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری راهپیمایی خانوادگی در روز عید سعید غدیر با حفظ پروتکل بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی همچنین خطاب به مبلغان دینی منطقه گفت: بیان و احیای فرهنگ مهدویت که همان فرهنگ علوی است را به اشکال مختلف در دهه ولایت و امامت احیا نمائیم.

امام جمعه بادرود در خصوص اهمیت غدیر نیز گفت: سخن گفتن از مولای متقیان علی (ع) ساده نیست آنگونه که سخن گفتن از غدیر نیز مشکل است. امروز بعد از چهارده قرن همچنان نام و یاد علی همچون خورشید می‌درخشد و نورانیت می‌دهد.

قاسمی افزود: امروز جهان اسلام نیازمند ادامه راه و روش و سیره مولا علی (ع) است و تنها راهی که نجات بخش است راه علی بن ابیطالب است.

وی تاکید کرد: باید غدیر را از مظلومیت درآوریم همانطوری که درباره عاشورا و اربعین مردم و همه بزرگان به صحنه آمدند و الان جهانی شده است در زمینه احیای غدیر هم باید همگان خاصه شیعیان و جوانان و محبان آن حضرت؛ غدیر را از مهجوریت در آوریم.

وی در ادامه با اشاره احیای سنت حسنه اطعام در روز غدیر اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی از جمله اطعام و برنامه‌های فرهنگی در دهه ولایت و امامت در سطح بخش بادرود در حال برگزاری است و تا روز عید غدیر ادامه دارد.

رئیس ستاد اجرایی غدیر بادرود با بیان اینکه اطعام روز عید غدیر طبق روایات و احادیث بسیار فضیلت دارد، گفت: همان طور که اطعام ظهر تاسوعا و عاشورا در تمام محلات، مساجد، تکایا و منازل باب است و همه نذری می‌دهند، امیدوارم روزی برسد که اطعام ظهر عید غدیر نیز مرسوم شود و همه از فضیلت این روز بهره‌مند شوند.در این راستا با مشارکت خیرین و مردم و تلاش و پیگیری ستاد مردمی غدیر بادرود تعداد ۲۰ هزار غذای گرم در آستان مقدس آقا علی عباس (ع) تهیه و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

روز عید غدیر امسال، شنبه ۱۸ مردادماه است که هر ساله در این روز علاوه بر تکریم سادات، برنامه‌های متنوعی برگزار می‌شد که به دلیل شیوع کرونا امسال این برنامه متفاوت از سال‌های گذشته خواهد بود.

کد خبر 437368

منبع: ایمنا

کلیدواژه: عید غدیر نطنز امام جمعه بادرود غذای گرم ایتام و نیازمندان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بخش بادرود عید غدیر روز عید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۴۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم برای تجویز دارو به عطاری‌ها اعتماد نکنند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سید مهدی هاشمی باجگانی گفت: گاهی در عطاری ها، دارو‌های غیرمجاز و ترکیبی، بدون اینکه مورد تایید وزارت بهداشت باشد، تجویز و عرضه می‌شود که از مردم درخواست می‌شود صرفا جهت دریافت دارو‌های تجویزی و نسخه شده توسط متخصصان طب سنتی به عطاری‌ها مراجعه کنند.   وی ادامه داد: در این زمینه مقرر شد بازرسی‌هایی به صورت مشترک توسط سازمان غذا و دارو، مراجع قضایی و اتاق اصناف صورت گیرد.   هاشمی افزود: مردم باید سایت‌های غیرمجاز مبلغ دارو و مواد آرایشی و بهداشتی را به پلیس فتا معرفی نمایند چرا که بسیاری از محصولات عرضه شده توسط این سایت ها، غیرقانونی و آسیب رسان به سلامت هستند.   وی بیان داشت: ترکیبات و دارو‌های تجویزی این افراد و سایت ها، غیراستاندارد است و مورد تایید سازمان غذا و دارو نیست و مردم برای تهیه این موارد باید به مراجع تخصصی، پزشکان و یا سایت‌هایی که مورد تایید وزارت بهداشت هستند، مراجعه نمایند.   رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با بیان اینکه در چند ماه اخیر، مشکل خاصی در زمینه توزیع دارو در استان نداشته ایم، اظهار داشت: در زمینه توزیع شیر خشک هم با توجه به اینکه سامانه‌های ثبت شیرخشک در استان فعال شده، تنها به افراد واجد شرایط بعد از ثبت در سامانه تیتک، تحویل می‌شود و مشکل خاصی در زمینه توزیع شیر خشک نداریم.

دیگر خبرها

  • تولید در پتروشیمی غدیر به ۱۲۰ درصد ظرفیت اسمی رسید
  • مردم برای تجویز دارو به عطاری‌ها اعتماد نکنند
  • توزیع ۲۸ هزار تن کالای اساسی در استان اصفهان
  • نحوه انتخاب بهترین سیستم عامل برای سرور
  • از اول هم با سلبریتی‌ها مشکل نداشتیم
  • جذب و توزیع هدفمند اعتبارات، مبنای عمل سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان باشد
  • اجرای برنامه‌های گذر از پیک تابستان ۱۴۰۳ درآذربایجان غربی
  • برنامه بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • اتفاق عجیب؛ نورافکن استودیوی شبکه خبر در برنامه زنده ترکید + ویدئو
  • (ویدئو) اعتراف غیرمنتظره ژیلا صادقی در برنامه تلویزیون