Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه طرح‌های باز آفرینی شهری پیوسته و منسجم انجام شوند از تلاش برای رفع حاشیه نشینی و بافت فرسوده در کشور خبر داد. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، محمد اسلامی عصر امروز در  آیین کلنگ‌زنی پروژه مشارکتی 240 واحدی طرح اقدام ملی مسکن کوی سجادیه اراک با اشاره به افتتاح پروژه  اظهار داشت: این پروژه 336 واحدی به اتمام رسیده و مردم زندگی خود را در این واحدها شروع کردند، موضوع مهم این است که طرح‌های باز آفرینی شهری پیوسته و منسجم انجام شوند و شاهد باشیم که هیچ حاشیه‌نشینی و بافت فرسوده در کشور نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این محل یکی از مصادیق مهم باز آفرینی شهری است که از بنیانگذاران این کار و شرکت‌های سازنده و شرکت‌‌های کنسرسیوم سازنده که بر‌اساس مقررات انجام و کارهای ماندگار انجام می‌دهند، همکاری خوبی دارند.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: اکنون واحدهای فرسوده از برنامه‌های مهم هستند که به واحدهای دیگر منتقل و امیدواریم با سرمایه در گردش فاز 4 هم شکل بگیرد و پایان سال آینده در این منطقه واحد فرسوده نداشته باشیم و این واحدها در واقع واحدهای مقاوم و خوبی باشند.

اسلامی تصریح کرد: امروز طرح اقدام ملی مسکن با بیش از 20 هزار واحد در استان مرکزی شروع کردیم، استان مرکزی می‌تواند پیشتاز واحدهایی باشد که پاسخ محکمی برای نیاز مردم و دغدغه آنها است.

وزیر راه: نهضت خانه‌سازی در کشور ‌شکل‌ گرفت / ‌جلو‌ی ‌التهابات ‌بازار مسکن را می‌گیریم / افزایش وام مسکن ‌برای سازندهمعاون وزیر راه: عملیات احداث پروژه هفت باغ سنندج هر چه سریع‌تر اجرایی شود

وی بیان کرد: عملیات اجرایی پروژه امیر کبیر هم فعال است و حدود 4 هزار واحد با متراژ 24 هکتاری هم شاهد بودیم که همه پروژه‌ها باید به دنبال این موضوع باشند که مردم به آنها اعتماد کنند و دولت هم با اهتمام ویژه وارد میدان است و نقش آفرینی می‌کند و تردیدی در اراده ما وجود ندارد به همین سبب بخش مهم اعتمادسازی در مردم است.

وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: سازندگان هم باید با اراده و محکم واردشوند و هم اعتماد متقابل ما تثبیت شود و هم خانه‌های مردم که احداث می‌شوند واحدهایی با کیفیت و ایرانی اسلامی با دید ومنظر بصری باشند و کیفیت خانه‌ها به صورتی باشد که مورد رضایت مردم باشد.

انتهای پیام/713/

R7980/P/S6,73/CT11 بیشتر بخوانید... وزیر راه در گیلان: ۵۱۸ کیلومتر آزادراه جدید تا سال ۱۴۰۰ در کشور افتتاح می‌شود وزیر راه و شهرسازی: پروژه ۲ خطه کردن راه‌آهن زنجان-قزوین تا پایان سال افتتاح می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... وزیر راه در گیلان: ۵۱۸ کیلومتر آزادراه جدید تا سال ۱۴۰۰ در کشور افتتاح می‌شود وزیر راه و شهرسازی: پروژه ۲ خطه کردن راه‌آهن زنجان-قزوین تا پایان سال افتتاح می‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش|تأکید مراجع عظام تقلید بر اقامه عزای سیدالشهدا(ع) با رعایت کامل بهداشت / ‌عزاداری امام حسین(ع) ‌هرگز نباید فراموش شود ۲ جزئیات ‌انفجار شیئی صوتی در زاهدان/ ۴ مأمور ناجا مجروح شدند ۳ وضعیت شیوع کرونا در خوزستان سفید شد ۴ عیدی رهبر معظم انقلاب به مردم بشاگرد /یخچال‌های اهدایی به مناطق محروم رسید+تصاویر ۵ بومی‌سازی ۹۰ درصد تجهیزات پروژه انتقال نفت خام گوره / هرمزگان ‌بزرگ‌ترین بندر صادراتی نفت ایران می‌شود ۶ تقدیر سازمان جهانی دریانوردی از نیروی دریایی ارتش ایران/ سیاست ۱۰۰ساله آمریکا را در جبل‌الطارق شکستیم ۷ گزارش ویدیوئی|سیل تابستانه در بلوچستان/ ۶۰۰۰ نفر در شرایط بحرانی و نیازمند امداد فوری/ مردم سیل‌زده ‌آذوقه ندارند ۸ ‌آیین‌های عزاداری با سلامت مردم در تضاد نیست / پروتکل‌های عزاداری‌های ماه محرم ‌‌در حرم رضوی کامل اجرایی می‌شود مهمترین اخبار استانها وزیر راه: نهضت خانه‌سازی در کشور ‌شکل‌ گرفت / ‌جلو‌ی ‌التهابات ‌بازار مسکن را می‌گیریم / افزایش وام مسکن ‌برای سازنده انتقاد آیت‌الله ‌فاضل‌لنکرانی از دست‌درازی برخی‌ها به بیت‌المال / چرا عده‌ای وام‌های میلیاردی بدون وثیقه می‌گیرند؟ گزارش| خسارت سیل تا‌بستانه در گیلان / ‌آبگرفتگی منازل ۱۰۰ خانوار / ۶۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی ‌آسیب دید وضعیت قرمز کرونایی در قم پرخطر شد / بی توجهی ۹۰ درصد ‌مردم ‌به زدن ماسک و رعایت فاصله‌گذاری ‌ مهمترین اخبار تسنیم موافقت رهبر انقلاب با عفو و تخفیف مجازات تعدادی از محکومان به‌مناسبت اعیاد قربان و غدیر تاکید دوباره روحانی به عرضه‌ اولیه سهام شرکت‌ها در بورس سرلشکر سلامی: آماده کمک به آسیب‌دیدگان حادثه بیروت هستیم زالی: چالش امروز "خستگی مردم در رعایت پروتکلها" است/ پیچیده‌تر شدن وظیفه رسانه‌ها معاون سازمان امور اراضی: برخورد با زمین خواری در زمان آیت الله رئیسی ۲ برابر شده است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزیر راه و شهرسازی باز آفرینی شهری افتتاح می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۴۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد سعیدی صبح سه شنبه در جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان با اشاره به هماهنگی‌های به عمل آمده توسط شرکت مادر تخصصی جهت افتتاح پروژه‌های شهر جدید سهند با حضور وزیر راه و شهرسازی، اظهار کرد: در شهر جدید سهند ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن و ۶ عنوان پروژه روبنایی آماده افتتاح شده است.

وی با تشریح پروژه‌های روبنایی قابل افتتاح در شهر جدید سهند، افزود: بهره‌برداری از نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی استان، بهره برداری از مجتمع تجاری باران، کوی ویلایی گلشهر، کنارگذر جنوبی شهر جدید سهند، پروژه تکمیل نواقص پیاده‌روهای شهر سهند و همچنین آسفالت توپکای آزادراه از جمله برنامه‌های افتتاحی خواهد بود.

وی به طرح‌های آماده کلنگ‌زنی این شرکت نیز اشاره کرد و گفت: آغاز عملیات اجرایی احداث بیش از ۵۰۰۰ واحد جدید طرح نهضت ملی مسکن، عملیات اجرایی مسجد بزرگ شهر جدید سهند و ۴ باب مدرسه ۱۲ کلاسه نیز طی روزهای آتی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد که تحویل قرارداد قطعات مسکونی طرح جوانی جمعیت و جامعه ایثارگری نیز از جمله برنامه‌های ما خواهد بود.

گفتنی است، جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان با حضور اعضای این شورا و در راستای هماهنگی برای سفر مقام عالی وزارت برگزار شد.

کد خبر 6086048

دیگر خبرها

  • وزارت ارتباطات به زودی از ماهواره‌های جدید رونمایی می‌کند/ گردشگری در ایران رشد کرده است/ بدهی های ایران به بانک توسعه اسلامی صفر شد
  • زمینه مشارکت مردم برای سرمایه‌گذاری در لرستان فراهم شود
  • تأکید وزیر کشور برای زمینه سازی مشارکت مردم در سرمایه گذاری
  • بازی مرگ و زندگی با نقش‌آفرینی ذخیره‌های بیرانوند
  • زیرساخت‌های رفاهی سواحل متعلق به دستگاه‌های دولتی باید مورد استفاده همه مردم قرار گیرد
  • وزیر کشور: استفاده از پلاژ‌های دولتی برای همه
  • تکمیل تقاطع امام خمینی (ره) اراک اولویت اقدامات مسؤولان شهری باشد
  • مسیرگشایی‌های تبریز از پروژه‌های شاخص کشور در حوزه بازآفرینی است
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه
  • جهاد تبیین و امید آفرینی یکی از رسالت های وزارت بهداشت است