Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@09:29:13 GMT

دی یونگ: با 4 برد قهرمان اروپا می شویم ولی.....

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۴۹۵۳

دی یونگ: با 4 برد قهرمان اروپا می شویم ولی.....

ستاره هلندی بارسا معتقد است در طرف دشوار مسیر تا فینال لیگ قهرمانان قرار دارند.

به گزارش "ورزش سه"، شنبه پیش رو بارسا در نوکمپ باید بازی برگشت خود در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را برابر ناپولی برگزار کند. بازی رفت 5 ماه پیش در سن پائولو با تساوی 1-1 خاتمه یافت و بارسا که تا به اینجای فصل در کسب عناوین قهرمانی ناکام مانده، انگیزه بالایی برای قهرمانی دارد؛ به خصوص که در صورت گذر از سد ناپولی راهی لیسبون برای بازی یک چهارم نهایی خواهد شد و از این به بعد، تیم صعود کننده به مراحل بعد با تک بازی مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

بارسا اگر به یک چهارم برود، باید برابر برنده بایرن مونیخ و چلسی قرار بگیرد که احتمال فراوان بایرن خواهد بود و اگر تا نیمه نهایی بالا برود، یکی از تیم های لیون، یوونتوس، رئال یا سیتی را پیش رو خواهد داشت.

 

بارسا در شروع مجدد فوتبال، ناامیدکننده ظاهر شد و با از دست دادن 9 امتیاز اجازه داد رئال مادرید قهرمان لالیگا شود. فرانکی دی یونگ ستاره هلندی بارسا نیز چندین بازی را به دلیل مصدومیت از دست داد ولی در دو بازی پایانی برابر اوساسونا و آلاوس به میادین برگشت.

دی یونگ در مورد وضعیت خود و تیمش برای بازی با ناپولی به بارسا تی وی گفت:« تنها با 4 پیروزی دیگر می توانیم قهرمان چمپیونزلیگ شویم ولی باید توجه داشت که برگزاری بازی ها به صورت تک حذفی، شانس تیم های کوچکتر که کمتر مدعی هستند را بیشتر می کند. آنها تنها با یک بازی خوب می توانند راهی دور بعد شوند و همه را سورپرایز کنند. به شخصه معتقدم شانس بالایی برای گذر از سد ناپولی داریم ولی در قسمت سخت کار قرار داریم و مسیرمان تا فینال دشوار خواهد بود.»

 

 

 

 

دی یونگ ادامه داد:« لیگ قهرمانان همیشه به من انگیزه بالایی می دهد چرا که خاص ترین تورنمنت در رده باشگاهی است. مدتی مصدوم بودم ولی به خصوص در هفته های اخیر به فرم خوب خودم برگشته ام. متاسفانه برای بازی با ناپولی، آرتورو ویدال و سرخیو بوسکتس محروم هستند ولی بارسا تیمی با بازیکنان بزرگ است و مربی، جانشینان خوبی برای این دو بازیکن پیدا خواهد کرد. ما همه به لیگ قهرمانان فکر می کنیم و مطمئنم اگر در سطح خودمان باشیم، به دور بعد خواهیم رفت.»

 

فرانکی دی یونگ بارسلونا ناپولی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فرانکی دی یونگ بارسلونا ناپولی لیگ قهرمانان دی یونگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۴۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا

به گزارش "ورزش سه"، پنج خرید از شش خرید تابستانی بارسا در مقطع پایانی فصل حتی نزدیک به آنچه انتظار می رفت نیز نبوده اند. 

فقط ایلکای گوندوگان ستاره بی چون و چرا بوده و در تیم جایگاهی ثابت دارد. ژوائو کانسلو هرچند در ترکیب ثابت بازی می کند ولی اشتباهات فردی او به قدری زیاد بوده که تردیدها در مورد حفظ او را افزایش داده است. فلیکس، اینیگو مارتینز، ویتور روکه و اوریول رومئو همگی بازیکنانی ذخیره هستند. شوکه کننده بودن عملکرد تیم ورزشی بارسا انگار متوقف نمی شود.

کانسلو

شروع خوب، پایانی تردیدآمیز

پس از نیم فصل اول فصل که در آن بازیکن پرتغالی به دلیل بازی تهاجمی خود مورد تحسین قرار گرفت، ژوائو کانسلو به دلیل اشتباهاتش در برابر پاری سن ژرمن و رئال مادرید در مرکز انتقادات قرار گرفته است. او روی دو گل رئال و پی اس جی اثرگذار بود و حالا بارسا مطمئن نیست برای فعال کردن بند خرید 25 میلیون یورویی او اقدام کند.

ویتور روکه

بدون  یک دقیقه در لیگ قهرمانان و ال‌کلاسیکو

ویتور روکه که در بازار زمستانی به عنوان یک ذخیره مطمئن برای لواندوفسکی قرارداد امضا کرد، بسیار کم به میدان رفته و در مهمترین بازی ها اثری از او دیده نشده است. نه یک دقیقه در لیگ قهرمانان اروپا برابر ناپولی و پی اس جی و نه در مقابل رئال مادرید او به میدان نرفت. ژاوی از عدم سازگاری او صحبت می کند.

اینیگو مارتینز

قربانی کوبارسی

قرار بود اینیگو به عنوان یک مدافع میانی چپ پا حضور بیشتری در ترکیب داشته باشد، اما با ظهور یک پدیده 17 ساله به نیمکت میخ شد. او در دو بازی از چهار بازی لیگ قهرمانان اروپا مقابل ناپولی و پاری سن ژرمن بازیکن تعویضی بود، در یکی بازی را شروع کرد و در دیگری به جای آرائوخو اخراجی وارد زمین شد.

ژوائو فلیکس

رافینیا جای او را گرفته است

ژوائو فلیکس آمار خوبی در بارسا دارد، هم در گل (10) و هم در پاس گل (6) اما او بازیکن تعویضی است و این را باید پذیرفت. رافینیای قدرتمندتر و سریعتر، جای او را گرفته است زیرا لامین یامال صاحب پست وینگر چپ است. در مقابل رئال مادرید، فلیکس از نیمه دوم به زمین رفت ولی کار خاصی انجام نداد. همچنان اسیر نفرین رئال. بارسا برای دائمی کردن قرارداد او نیز تردید دارد.

اوریول رومئو

از ترکیب ثابت تا نیمکت

اوریول رومئو در ابتدای لیگ در ترکیب ثابت به میدان رفت ولی به عنوان یک هافبک دفاعی انتظارات را برآورده نکرد و از ترکیب بارسا ناپدید شد. اخیرا دقایق اندکی به او بازی رسیده و خریدی کاملا ناموفق لقب گرفت.

دیگر خبرها

  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • خولین آلوارز: سیتی این فصل هم دبل می‌کند
  • انریکه: رکورد را خراب کردی، هیچکس از امباپه نپرسیده بود
  • انریکه: افسوس، از کیکی سوال کردی و رکورد خراب شد!
  • یوسفی: می‌خواهیم قهرمان جام حذفی شویم
  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • اینزاگی: می‌خواستیم همین امشب قهرمان شویم
  • دومین شوک ال‌کلاسیکو: پایان فصل برای ستاره بارسا!
  • بدبیاری ژاوی: ستاره بارسا به‌شدت مصدوم شد (عکس)