Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ محمود واعظی، رییس دفتر رییس جمهوری، روز چهارشنبه در صفحه اینستاگرام خود نوشت: وقتی رهبر معظم انقلاب در گفتار و عمل نشان می‌دهند که به نظرات ستاد ملی کرونا عمل می‌کنند، شایسته است تصمیمات این ستاد برای همه ما در همه زمینه‌ها فصل‌الخطاب باشد.

دولت از همان آغاز پاندمی کرونا، نشان داد که خط قرمز دولت، سلامت مردم و فرزندان کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعطیلی مهدهای کودک، لغو حضور فیزیکی در مدارس و دانشگاه‌ها و تلاش برای تداوم و آموزش به صورت مجازی، مدیریت حضور مردم در مساجد و همه و همه از این حساسیت حکایت دارد.

اما همیشه هم بهترین تصمیم، راحت‌ترین تصمیم یعنی حذف صورت مساله نیست. بیاییم اثرات تعویق بیش از حد یا عدم برگزاری کنکور را هم در نظر بگیریم که سبب انباشت داوطلب در آزمون سال بعد و اجحاف گسترده در حق بسیاری از داوطلبانی می‌شود که امسال با برنامه‌ریزی مطالعه کرده و زحمت کشیده‌اند.»

اخبار مرتبط جزئیات پروتکل‌های‌ بهداشتی کنکور ارشد 99 احتمال برگزاری کنکور در ورزشگاه‌ها آغاز دومین کنکور سراسری 99 در سایه کرونا طرح تعویق کنکور سراسری در مجلس به جریان افتاد اینفوگرافی/ توصیه های ضدکرونایی برای کنکوری ها همه راه‌های قانونی ونظارتی را برای افزایش سلامت داوطلبان کنکور رفته‌ایم پروتکل بهداشتی کنکور 99 ابلاغ شد کنکور در زمان مقرر برگزار می شود ظرفیت پذیرش کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ کاهش یافت اعلام شرط دانشجو شدن بدون حضور در کنکور دانشگاه آزاد

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا کنکور محمود واعظی تعویق کنکور سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۴۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوطلبان شرکت در کنکور مراقب کلاهبرداران باشند | ویدئو

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین، مجرمان سایبری با جعل هویت و با ادعای واهی دسترسی به سؤالات آزمون سراسری یا ارتباط و همکاری با طراحان سؤال ، اقدام به اخاذی و کلاهبرداری از داوطلبان کنکور می‌کنند.

داوطلبان کنکور به هیچ عنوان فریب تبلیغات دروغین جذاب و اغوا کننده فروش سوالات کنکور در شبکه‌های اجتماعی را نخورند و صرفا با تکیه بر دانش و معلومات خود در کنکور شرکت کنند.

کد خبر 846312 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر مهم کنکور امتحان - امتحانات

دیگر خبرها

  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان جذب فراگیر کارشناسی ارشد
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد/ مجوز ثبت نام به هیچ یک از موسسات آموزشی ندادیم
  • آمار داوطلبان نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ کهگیلویه و بویراحمد
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد/ مجوز ثبت نام برای هیچ یک از موسسات آموزشی ندادیم
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد
  • داوطلبان شرکت در کنکور مراقب کلاهبرداران باشند | ویدئو
  • رقابت بیش از ۱۹ هزار کهگیلویه و بویراحمدی در کنکور ۱۴۰۳
  • کارت ورود به جلسه داوطلبان کنکور از فردا دوشنبه توزیع می شود
  • انباشت پسماند در حاشیه رودها و شهرها زیبنده استان تهران نیست
  • خبر تاج در مورد مراسم برترین‌های لیگ