Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@12:23:27 GMT

فکری: در مقابل سپاهان بصورت بسته بازی نمی‌کنیم

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۵۰۳۰

فکری: در مقابل سپاهان بصورت بسته بازی نمی‌کنیم

به گزارش ایرنا، محمود فکری عصر چهارشنبه در نشست خبری مجازی  قبل از دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان افزود: در دیدار با سپاهان بازی سختی در پیش رو داریم ولی با توجه به انگیزه بازیکنان خود و تلاشی که در این مدت داشتند، امیدوارم با دست پُر به خانه برگردیم.

وی اظهار داشت: بدلیل اینکه دیدار ما با سپاهان خارج از خانه است، به کسب یک امتیاز این دیدار  فکر می‌کنیم و و اینکه نتیجه را واگذار نکنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکری افزود: در دیدار فردا نباید بسته کار کنیم و به یک امتیاز بسنده کنیم بلکه باید نیم نگاهی هم به کسب پیروزی داشته باشیم.

سرمربی نساجی مازندران  با بیان اینکه سپاهان یکی از تیم‌های خوب با مدیریت و بازیکنان توانمند است، تصریح کرد: گرفتن امتیاز از این تیم سخت است اما امیدوارم با دست پر به شهرمان برگردیم.

فکری خاطرنشان کرد: در بازی باز فردا تعداد زیادی از بازیکنان ما آسیب دیده هستند ولی بازیکنان جایگزین هم با تمام وجود بازی خواهند کرد.

وی همچنین با قدردانی از مدیریت باشگاه نساجی مازندران بخاطر پشتیبانی از تیمش افزود: از مجموعه کادر فنی، بازیکنان و سایر اعضای تیمم که بدرستی کار می‌کنند و باعث کسب نتایج خوب در این مدت شدند، قدردانی می‌کنم.

وی با بیان اینکه با تلاش بازیکنان و مجموعه باشگاه اتفاقات خوبی در تمی نساجی مازندران افتاده است، گفت: برای دیدار فردا، تیم ما در آمادگی بسر می‌برد و به داشتن بازیکنان تیمم که در این مدت سختی‌ها را تحمل کردند و یک دل و یک دست تلاش کردند و نتایج خوبی هم رقم زدند افتخار می‌کنم.

ویدر پایان برای آقای قلعه‌نویی سرمربی تیم سپاهان اصفهان و همه کسانی که کسالت دارند و در این عرصه فعالیت می‌کنند آرزوی سلامتی کرد.

دیدار تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و نساجی مازندران از هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال کشور  از ساعت ۲۰ و ۳۰  دقیقه شامگاه پنجشنبه  هفته جاری در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود.

در این دیدار محمدحسین زاهدی فر بعنوان داور و قهرمان نجفی به همراه ولی کاووسی بعنوان کمک‌های وی، قضاوت این بازی را بر عهده دارند. 

 علی ابراهیمی بعنوان داور چهارم و  علیرضا کهوری بعنوان ناظر داوری این دیدار انتخاب شده‌اند.

هم ‌اکنون تیم سپاهان اصفهان با ۴۵ امتیاز در رده چهارم  و نساجی مازندران با ۳۳ امتیاز در رده نهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارند. 

برچسب‌ها محمود فکری اصفهان لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمود فکری اصفهان لیگ برتر فوتبال محمود فکری اصفهان لیگ برتر فوتبال نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۵۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین بازیکنان سپاهان با حضور هواداران در نقش‌جهان

 مدیر تیم فوتبال سپاهان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، تمرینات سپاهان طبق نظر سرمربی تیم به منظور آماده‌سازی تیم برای دیدار مقابل تراکتور برگزار می‌شود و در این تمرینات، موارد تاکتیکی مد نظر کادر فنی دنبال می‌شود.


رضا فتاحی افزود: هواداران سپاهانی و اصحاب رسانه می‌توانند روز جمعه با حضور در ورزشگاه نقش‌جهان، تمرین تیم را از نزدیک تماشا کنند.


وی گفت: حضور هواداران در کنار بازیکنان و کادر فنی تیم باعث انگیزه‌بخشی و ارتقای شرایط روحی بازیکنان تیم پیش از دیدار مقابل تراکتور خواهد شد.


فتاحی با اشاره به شرایط تیم سپاهان در آغاز سال جدید و برنامه‌های تمرینی این تیم افزود: تمرینات تیم سپاهان پس از یک هفته تعطیلی، از روز دوشنبه ۶ فروردین باحضور کادر فنی و بازیکنان تیم، در زمین شماره ۲ باغ فردوس اصفهان از سر گرفته شد.


با توجه به عدم امکان میزبانی از هواداران  سپاهان در زمین شماره دو مجموعه باغ فردوس اصفهان به دلیل نبود سکو و تعویض چمن زمین شماره یک باغ فردوس، تمرین روز جمعه تیم در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • پیام نیازمند به بازی مقابل تراکتور می‌رسد؟
  • بازگشت آزادی از نخستین تجربه ملی (+عکس)
  • فکری بازی کنیم
  • دومین پیروزی مردان ایران در بسکتبال ۳ نفره جام آسیا
  • برزگر: من و یاسین و باویه بدشانس‌های پارسال بودیم
  • حسین نژاد همچنان دور از بازیکنان/ یوسفی غایب دیدار با تراکتور
  • گوهری با 1+6 وارد سال جدید شد (عکس)
  • عملیات بقا، همه‌چیز در کنترل ساکت(عکس)
  • تمرین بازیکنان سپاهان با حضور هواداران در نقش‌جهان
  • همراه با نتایج مدعیان آسیایی: لبخند چین با برانکو