Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: به مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس جلسات و برنامه‌های مشترکی را ارتش و سپاه و به صورت هماهنگ اجرا می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز, سرتیپ ستاد امیر نوذر نعمتی  امروز در حاشیه بازدید از از نمایشگاه دائمی دفاع مقدس مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس فارس که در ‌اداره کل حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس ایجاد شده, اظهار داشت: جلسه‌ای در ستاد کل سپاه با حضور فرماندهان ارشد ارتش و سپاه برگزارشده و جلساتی نیز در این خصوص برای تدوین برنامه‌های بزرگداشت چهل سالگی با وحدت نیروهای مسلح صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نعمتی به بازدید خود از  نمایشگاه دائمی دفاع مقدس مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس فارس اشاره و با بیان اینکه وحدت نیروهای مسلح به خوبی در نمایشگاه ترسیم شده است، بیان کرد: افتخارات دوران دفاع مقدس در نمایشگاه به خوبی نمایش داده شده است.

 جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری سلامی ایران  با بیان اینکه افتخارات دوران دفاع مقدس استان در نمایشگاه دائمی دفاع مقدس به خوبی نمایش داده شده است گفت: یکی از موارد قابل لمس در این نمایشگاه نمایش وحدت نیروهای مسلح و ترسیم این وحدت است.

جایگاه رسانه در چهلمین سالگرد دفاع مقدس چیست؟افتتاح نمایشگاه دائمی دفاع مقدس در استان فارس به روایت تصاویرناجی عملیات‌های دفاع مقدس از نگاه حاج قاسم سلیمانی چه کسی بود؟

وی با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست اظهار داشت: ابتکار و کار بسیار شایسته‌ای توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس در برپایی و ترسیم این نمایشگاه دفاع مقدس صورت گرفته است که یکی از موضوعات قابل لمس در این نمایشگاه ترسیم وحدت نیروهای مسلح می‌باشد که به خوبی و شایسته این موضوع و افتخارات و دستاوردهای دوران دفاع مقدس به نمایش در آمده است.

امیر نعمتی تصریح کرد: تلاش بسیار زیادی در برپایی این نمایشگاه در چهل سالگی دفاع مقدس  صورت گرفته است که سیر مراحل مختلف دوران قبل از انقلاب، انقلاب و دفاع مقدس به نحوه زیبا ترسیم و بیان شده که هر بیننده‌ای را می تواند نسبت به اتفاقات صورت گرفته آشنا و اگاه کند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: این نمایشگاه هرکسی را وارد فضای دوران دفاع مقدس می کند و بخش و حوزه‌های مختلف دوران دفاع مقدس را نشان می دهد و این کار شایسته و ارزشمندی است که می تواند نسل جوان را با دستاوردهای دوران دفاع مقدس آشنا کند.

در این بازدید سرهنگ پاسدار سعید کوشکی جهرمی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس با تشریح اقدامات صورت گرفته در نمایشگاه دائمی دفاع مقدس  گزارشی در خصوص راه‌اندازی این مرکز فرهنگی و تدوین دانشنامه دفاع مقدس استان فارس ارائه داد.

به گزارش تسنیم، فرمانده ارشد آجا در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد و فرماندهان یگان‌های ارتش استان در این بازدید جانشین نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران را همراهی می‌کردند.

انتهای پیام/423/ش

R7533/P/S6,61/CT11 بیشتر بخوانید... موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در صنعت گردشگری ۲ پله‌ صعود کرد شهید تجلایی نماد رزمندگان جبهه مقاومت و دفاع مقدس است استاندار کردستان: نمایشگاه‌های هفته دفاع مقدس در فضای باز برگزار شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در صنعت گردشگری ۲ پله‌ صعود کرد شهید تجلایی نماد رزمندگان جبهه مقاومت و دفاع مقدس است استاندار کردستان: نمایشگاه‌های هفته دفاع مقدس در فضای باز برگزار شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش|تأکید مراجع عظام تقلید بر اقامه عزای سیدالشهدا(ع) با رعایت کامل بهداشت / ‌عزاداری امام حسین(ع) ‌هرگز نباید فراموش شود ۲ جزئیات ‌انفجار شیئی صوتی در زاهدان/ ۴ مأمور ناجا مجروح شدند ۳ وضعیت شیوع کرونا در خوزستان سفید شد ۴ عیدی رهبر معظم انقلاب به مردم بشاگرد /یخچال‌های اهدایی به مناطق محروم رسید+تصاویر ۵ بومی‌سازی ۹۰ درصد تجهیزات پروژه انتقال نفت خام گوره / هرمزگان ‌بزرگ‌ترین بندر صادراتی نفت ایران می‌شود ۶ تقدیر سازمان جهانی دریانوردی از نیروی دریایی ارتش ایران/ سیاست ۱۰۰ساله آمریکا را در جبل‌الطارق شکستیم ۷ گزارش ویدیوئی|سیل تابستانه در بلوچستان/ ۶۰۰۰ نفر در شرایط بحرانی و نیازمند امداد فوری/ مردم سیل‌زده ‌آذوقه ندارند ۸ ‌آیین‌های عزاداری با سلامت مردم در تضاد نیست / پروتکل‌های عزاداری‌های ماه محرم ‌‌در حرم رضوی کامل اجرایی می‌شود مهمترین اخبار استانها وزیر راه: نهضت خانه‌سازی در کشور ‌شکل‌ گرفت / ‌جلو‌ی ‌التهابات ‌بازار مسکن را می‌گیریم / افزایش وام مسکن ‌برای سازنده معاون بازرگانی وزارت صنعت: بانک مرکزی اولویت ارائه ارز دولتی را به ذرت، کنجاله، جو، دانه‌های روغنی و روغن قرار داد‌ انتقاد آیت‌الله ‌فاضل‌لنکرانی از دست‌درازی برخی‌ها به بیت‌المال / چرا عده‌ای وام‌های میلیاردی بدون وثیقه می‌گیرند؟ قلعه‌نویی: بازی با نساجی یکی از سخت‌ترین دیدارهای سپاهان است/ وضعیتم فردا مشخص می‌شود مهمترین اخبار تسنیم موافقت رهبر انقلاب با عفو و تخفیف مجازات تعدادی از محکومان به‌مناسبت اعیاد قربان و غدیر تاکید دوباره روحانی به عرضه‌ اولیه سهام شرکت‌ها در بورس سرلشکر سلامی: آماده کمک به آسیب‌دیدگان حادثه بیروت هستیم زالی: چالش امروز "خستگی مردم در رعایت پروتکلها" است/ پیچیده‌تر شدن وظیفه رسانه‌ها معاون سازمان امور اراضی: برخورد با زمین خواری در زمان آیت الله رئیسی ۲ برابر شده است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نمایشگاه دائمی دفاع مقدس نیروی زمینی ارتش جمهوری وحدت نیروهای مسلح دوران دفاع مقدس دفاع مقدس فارس دفاع مقدس دفاع مقدس دفاع مقدس دفاع مقدس ترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۵۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» شب گذشته در همایش پیشکسوتان ارتش که در سپاه شهرستان جویبار برگزار شد با بیان اینکه دفاع مقدس بخش برجسته‌ای از تاریخ انقلاب اسلامی بود، اظهار داشت: دفاع مقدس معجزه انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: ملت ایران در جنگ تحمیلی مقابل دشمنانی قرار گرفت که مجهز به سلاح‌های روز دنیا بودند و آنچه که رزمندگان اسلام را در مقابل دشمن و نظام سلطه پیروز کرد روحیه حماسی و ایمان رزمندگان اسلام بود.

سرهنگ پاسدار سلامی با بیان اینکه امروز شاهد اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در مقابله با دشمنان هستیم، ادامه داد: امروز حماسه‌هایی که در غزه و بسیاری از کشور‌های اسلامی رقم می‌خورد از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ملت ایران الگوبرداری شده است.

این مسئول با بیان اینکه عظمت و اقتدار امروز نظام اسلامی مرهون فداکاری‌های رزمندگان اسلام است و باید در تاریخ بماند اضافه کرد: خاطرات رزمندگان باید مکتوب شود و ما وظیفه داریم این رشادت‌ها را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با تاکید بر اینکه این خاطرات باید برای نسل‌های امروز و آینده روایت شود، تصریح کرد: امروز باید هم خاطرات و هم آثار دفاع مقدس در موزه‌های دفاع مقدس نگهداری شود، تصریح کرد: برگزاری این برنامه برای نسل امروز که در معرض و آماج حملات دشمن قرار دارد و در جنگ ترکیبی و نبرد رسانه‌ای که ایمان و باور جوانان ما را مورد هدف قرار داده نوعی جهاد تبیین است.

سرهنگ پاسدار سلامی با عنوان اینکه امروز جوانان ما باید از رشادت‌های رزمندگان اسلام و پیشکسوتان دفاع مقدس درس بگیرند، گفت: امنیت و آسایش امروز مرهون مجاهدت‌های رزمندگان اسلام است.

وی ضمن قدردانی از برگزار کنندگان این برنامه بر لزوم جمع آوری خاطرات دوران دفاع مقدس تاکید کرد.

«کمال رستمعلی» فرماندار جویبار نیز با تقدیر از برگزارکنندگان مراسم ولایت مداری را رمز پیروزی رزمندگان اسلام در دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: امروز هم پاسداران سپاه با تکیه بر اصل ولایتمداری قلب رژیم خبیث صهیونیستی را مورد هدف قرار دادند.

وی افزود: هنوز ابعاد عملیات «وعده صادق» مشخص نشده است، امروز خبرنگار بی بی سی اعلام کرد که آنچه در پایگاه رژیم صهیونیستی دیدم موجب هراس و وحشت من شده است.

دیگر خبرها

  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • دهمین نشست شورای راهبری برنامه ملی آبادیران برگزار شد
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • برنامه‌های هفته فرهنگی سنندج اعلام شد
  • سپاه پاسداران، مولود انقلاب اسلامی
  • تدوین کتاب نقش مردم استان در دوران دفاع مقدس
  • عکسی از اولین دیدار فرماندهان بلندپایه ارتش و سپاه با رهبر انقلاب بعد از حمله به اسرائیل
  • نقش غیر قابل انکار سپاه پاسداران در توفیقات نظام اسلامی
  • سپاه به دژی تسخیرناپذیر در دفاع از کشور تبدیل شده است