Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر: به نقل از جورزالیم پست، وزارت خارجه روسیه حمله اخیر جنگنده‌های صهیونیستی علیه سوریه را به شدت محکوم کرد.

در این ارتباط، وزارت خارجه روسیه به رژیم صهیونیستی هشدار داده است که حمله اخیر علیه مواضعی در سوریه پیامدهای خطرناکی به همراه خواهد داشت.

در بیانیه وزارت خارجه روسیه گفته شده است: ما به شدت این اقدام را محکوم می‌کنیم و نگرانی عمیق خود را نسبت به اقدامات تهاجمی در روابط اسرائیل و سوریه اعلام می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت خارجه روسیه همچنین افزود: ما به رهبران اسرائیل علیه تکرار گام‌هایی که نتایج خطرناکی در کل خاورمیانه دارند، هشدار می‌دهیم. ما از حاکمیت و یکپارچگی سرزمینی سوریه حمایت می‌کنیم و از هر دو طرف می‌خواهیم تا با نشان دادن خویشتنداری، از تشدید بیشتر تنش خودداری کنند.

این بیانیه وزارت خارجه روسیه پس از آن منتشر می‌شود که یک فروند بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی به تازگی مواضع ارتش سوریه در منطقه القحطانیه واقع در حومه قنیطره در جنوب سوریه را هدف قرار داد.

پدافند هوایی ارتش سوریه با این اهداف متخاصم در آسمان جنوب سوریه مقابله کرد و پس از این حملات ارتش رژیم صهیونسیتی نیز طی بیانیه‌ای رسماً از بمباران اهداف و مواضع ارتش سوریه در جنوب این کشور توسط بالگرد صهیونیستی خبر داد.

منبع: فردا

کلیدواژه: روسیه رژیم صهیونیستی وزارت خارجه روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۵۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه ادامه دارد

یک مسئول محور مقاومت از ادامه مأموریت و وظایف مستشاران ایرای در سوریه خبر داد و تأکید کرد با حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق، این مأموریت‌ها متوقف نخواهد شد.

به گزارش ایسنا، شبکه خبری المیادین به نقل از این مسئول محور مقاومت گزارش داد: مستشاران ایرانی همچنان طبق وظایف توافق شده با دمشق، هر جا که لازم است در سوریه به طور عادی مأموریت خود را انجام می دهند و هیچ گونه عقب نشینی (در پی حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق) صورت نگرفته است.

منبع مذکور افزود: اساسا هیچ نیروی ایرانی در سوریه وجود ندارد، بلکه مستشاران نظامی به صورت قانونی و با توافق و هماهنگی دولت سوریه در این کشور حضور دارند.

وی گفت: آنچه در رسانه‌های بین المللی و سایت‌های عربی درباره تخلیه منطقه جنوب سوریه توسط ایرانیان و کاهش تعداد نیروها منتشر می شود، صحت ندارد.

در پی حمله هوایی رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق که در تاریخ سیزدهم فروردین ماه صورت گرفت، هفت نفر از جمله سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و سردار سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی به شهادت رسیدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شهادت بیش از ۳۴ هزار و ۳۰۰ فلسطینی در نوار غزه از ۷ اکتبر
  • حمله‌های شبانه ارتش رژیم صهیونیستی به رفح
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به سه کشتی آمریکایی و صهیونیستی
  • مدد الهی نظامیان متجاوز آمریکا را در طبس زمین‌گیر کرد
  • مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه ادامه دارد
  • بیانیه وزارت امور خارجه به مناسبت فرارسیدن سالروز واقعه طبس
  • بیانیه وزارت خارجه در سالگرد واقعه طبس و شکست آمریکا
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکز‌های نظامی صهیونیستی
  • ۲ شهید و ۴ زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان+ فیلم
  • هشدار اسپانیا به رژیم صهیونیستی درباره حمله به رفح