Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@03:36:26 GMT

عجیب ترین تصویر ممکن از کارلوس کی‌روش

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۵۲۳۲

عجیب ترین تصویر ممکن از کارلوس کی‌روش

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی کلمبیا پس از ماه‌ها تعطیلی به خاطر کرونا، با همکارانش برای اردوی ماه آینده این تیم برنامه ریزی کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با شیوع ویروس کرونا، فوتبال های ملی لغو شده بود و بازی های باشگاهی هم پس از مدتی از سر گرفته شدند. بازی های ملی هم از ماه سپتامبر شروع خواهد شد و کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی کلمبیا در حال برنامه ریزی برای اردوی این تیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصویری از او و همکارانش را مشاهده می کنید. تصویری که شاید برای ما بیگانه باشد و تاثیر کرونا را می توان در چهره کی روش دید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کارلوس کی روش تیم ملی کلمبیا تیم ملی کلمبیا سرمربی تیم ملی کلمبیا کارلوس کی روش ویروس کرونا محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی سپاهان منچستریونایتد تیم استقلال کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۵۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارلوس توز از بیمارستان مرخص شد

کارلوس توز از فردا به تمرینات تیمش بر می‌گردد. 

کارلوس توز، مهاجم سابق تیم ملی آرژانتین، که پس از احساس درد در قفسه سینه در بیمارستان بستری شده بود، روز چهارشنبه از بیمارستان مرخص شد.

طرفداری | به گزارش BBC، این سرمربی ۴۰ ساله باشگاه ایندیپندنته آرژانتین روز سه شنبه به بیمارستانی در بوینس آیرس منتقل شد. باشگاه ایندیپندنته در روز چهارشنبه اعلام کرد که توز از بیمارستان مرخص شده است و از روز پنجشنبه به تمرینات بر می‌گردد. 

توز، مهاجم سابق باشگاه‌های منچستریونایتد، منچسترسیتی و وست هم که بین سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۵، ۷۶ بازی ملی برای آرژانتین انجام داد، در آگوست ۲۰۲۳ به عنوان سرمربی ایندیپندنته انتخاب شد.

او بین سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۳، ۲۰١ بازی در لیگ برتر انگلیس انجام داد و دو بار با یونایتد (۲۰۰۸-۲۰۰۷ و ۲۰۰۹-۲۰۰۸) و یک بار با سیتی (۲۰۱۲-۲۰۱۱) قهرمان لیگ برتر شد.

بیشتر بخوانید:

کارلوس توز در بیمارستان بستری شد

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • کارلوس توز از بیمارستان مرخص شد
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • لحظات دیوانه‌وار و عجیب در دنیای فوتبال / فیلم
  • بستری شدن اورژانسی کارلوس ته‌وز
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • پوچتینو: به شکست ۵-۰ نیاز داشتیم!
  • ادامه اتفاقات عجیب در فوتبال ایران | شما بخندید، ما ادامه می‌دهیم!
  • برخی تیم‌ها گل‌های عجیب می‌خورند!
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول