Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@21:11:11 GMT

خبرنگاران در هر شرایطی پای کار هستند

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۵۳۵۷

خبرنگاران در هر شرایطی پای کار هستند

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که خبرنگاران در هر شرایطی پای کار هستند، افزود: خبرنگاران همواره در شرایط مختلف اقدام به تولید محتوا کرده و در دل حوادث، حضور موثری دارند.

دکتر جعفر محسنی در آستانه روز خبرنگار، در دیدار با خبرنگاران ایسنا و ایکنای آذربایجان‌شرقی، به اهمیت کار رسانه‌ها در جهان کنونی و به ویژه شرایط کرونایی اشاره کرد و گفت: خبر از ریشه "نبا" به معنی آگاهی دادن بوده و به نوعی از رسالت پیامبران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که از زحمات اصحاب رسانه و به ویژه خبرنگاران ایسنا و ایکنا قدردانیم که در راستای تولید محتوا و ارتقای آگاهی و فرهنگ جامعه تلاش می‌کنند، ادامه داد: امید است در این مسیر بیش از پیش تاثیرگزار بوده و قدم‌های موثری برداشته شود.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت‌های خبری و مجازی در دوران کرونا، گفت: هنوز زمان اتمام بیماری کرونا و آینده آن معلوم نبوده و بر این اساس، فعالیت‌های مجازی و خبری پررنگ شده و بسیار اهمیت یافته است.

معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان نیز در این دیدار با تبریک به مناسبت فرارسیدن 17 مرداد روزخبرنگار، اظهار کرد: بر خود وظیفه می‌دانم که از زحمات دست‌اندرکاران ایسنا-آذربایجان شرقی قدردانی کنم.

احد حاجی بلند با بیان این‌که به نظر می‌رسد ایسنا به اوج بلوغ و شکوفایی خود رسیده است، گفت: ایسنا نسبت به مناسبت‌های ملی و مذهبی حساس بوده و این مناسبت‌ها را هرگز مورد غفلت قرار نداده و به وظایف خود در حوزه تولید محتوا و فرهنگ‌سازی همواره عمل کرده است.

وی با بیان این‌که فعالیت‌های موثر خبرگزاری ایسنا-آذربایجان شرقی مرهون تیم خبرنگاری این مجموعه و همچنین حمایت‌های رییس سازمان جهاددانشگاهی از فعالیت‌های این خبرگزاری است، افزود: امید است در این مسیر بتوانیم به رسالت‌های خود عمل کرده و بیش از پیش در مسیر تعالی و پیشرفت جامعه حرکت کنیم.

رباب تیموری، سردبیر خبرگزاری ایسنا-منطقه آذربایجان‌شرقی نیز در این جلسه به بیان عملکرد و ارایه گزارشی از روند فعالیت این خبرگزاری پرداخت.

رییس سازمان جهاددانشگاهی استان در ادامه این دیدار از خبرنگاران و عکاسان ایسنا و ایکنا تجلیل کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی روز خبرنگار جهاد دانشگاهی 17 مرداد خبرنگاری خبرگزاری ایسنا آذربايجان شرقي سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۵۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبخ غذا‌های دریایی در مناطق کم‌برخوردار آذربایجان‌شرقی

گوزلی در برنامه طبخ غذای‌های گونه آبزی و عرضه آن در بین اهالی و دانش آموزان کم برخوردار روستای عنصرود در بخش مرکزی اسکو بر اهمیت مصرف غذا‌های دریایی و آبزیان در سبد غذایی مردم تاکید کرد و گفت: میزان سرانه مصرف غذا‌های دریایی در آذربایجان شرقی حدود ۸ کیلوگرم است که این میزان در کل کشور ۱۴ کیلوگرم بوده و از این نظر استان ما در رتبه‌های پایین مصرف قرار دارد.

مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از انجام اقدامات لازم در جهت توسعه و ترویج مصرف غذا‌های دریایی در استان خبر داد و افزود: در این راستا هر ماه در یکی از روستا‌های کم برخوردار استان آذربایجان شرقی برنامه طبخ و عرضه غذا‌های گونه آبزی در دستور کار این سازمان قرار گرفته و امروز نیز شاهد طبخ ۳۰۰ پرس ماهی آماده و توزیع آن در بین اهالی و دانش آموزان کم برخوردار روستای هدف گردشگری عنصرود در بخش مرکزی اسکو هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان شرقی سفر می کند
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • پیش‌بینی افزایش دما و گرد و خاک برای خوزستان
  • کشف ۱۷ قبضه کُلت کمری در پیرانشهر
  • پیش‌بینی افزایش دما و رطوبت در خوزستان
  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی
  • نشست تحقق شعار سال با حضور فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • اهدای ۱۷۹ واحد خون در مهربان
  • طبخ غذا‌های دریایی در مناطق کم‌برخوردار آذربایجان‌شرقی
  • افزایش فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌شرقی