Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد از صدور ۴۶ جواز صنعتی و معدنی از ابتدای سال جاری تاکنون در این استان خبر داد.

سالار حسین پور عصر روز چهارشنبه ۱۵ مرداد ماه در نشست خبری با خبرنگاران افزود: در ایام کرونا واحد تولیدی الکل یاسوج که حدود ۱۰ سال تعطیل بود به چرخه تولید بازگشت و فعال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: یک واحد تولید دستمال کاغذی گچساران در حال تولید ماسک است که روزانه۴۱ هزار ماسک صنعتی تولید دارد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۶ جواز صنعتی و معدنی با اشتغالزایی۹۰۱ نفر و سرمایه گذاری ۳۰۵ میلیارد تومان در استان صادر شده است.

حسین پور تصریح کرد: در مجموع ۵۲۸ جواز صنعتی با اشتغال ۸۱۱۶ نفر و سرمایه گذاری ۱۱۶۲ میلیارد تومان در استان صادر شده است.

وی ادامه داد: ۸۹ پروژه طرح با اعتباری بالغ بر ۱۷۰۷ میلیارد ریال را برای دریافت تسهیلات از محل بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۹۷ به بانکهای عامل معرفی شدند که تاکنون ۲۸ طرح ۵۸۰ میلیارد ریال تسهیلات دربافت کرده اند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: پتروشیمی گچساران ۶۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که امیدواریم واحد الفین این پتروشیمی در آینده نزدیک به بهره برداری برسد.

حسین پور در خصوص وضعیت پتروشیمی دهدشت نیز بیان کرد: این پتروشیمی پبشرفت چندانی نداشته اما شرکت هلدینگ خلیج فارس بعنوان سرمایه گذار جدید برای این پتروشیمی انتخاب شده و فعالتر خواهد شد.

وی اظهارکرد: واحد معدنی آهک هیدراته چرام تا پایان بهمن ماه افتتاح و به بهره برداری می رسد و شرکت امیدرو کار این واحد را انجام می دهد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: واحد صنعتی"بیواتانل" باشت با سرمایه گذاری ۵۵۰ میلیارد تومانی در آینده با همکاری سازمان " ایدرو" به بهره برداری می رسد، تمام محصولات این واحد صنعتی که دومین واحد کشور بوده، صادراتی است.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی كهگيلويه و بويراحمد صنعت و معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد معدن و تجارت مدیرکل صنعت جواز صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۵۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه نخستین رویداد چادرو ۱۲ اردیبهشت برگزار می شود

اختتامیه نخستین رویداد چادرو به همت شرکت معدنی و صنعتی چادرملو ۱۲ اردیبهشت ماه در یزد برگزار می شود. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اختتامیه نخستین رویداد چادرو با عنوان « رویداد جذب ایده ها و طرح های فناورانه و نوآورانه مرکز نوآوری نوچاد» به همت شرکت معدنی و صنعتی چادرملو 12 اردیبهشت ماه در مجتمع معدنی چادرملو در یزد برگزار می شود.

در این مراسم از ده طرح برگزیده در محورهای زنجیره ارزش فولاد ( از اکتشافات معدن تا محصول نهایی)، انرژی، آب و محیط زیست، هوشمندسازی و تحول دیجیتال رونمایی می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختتامیه نخستین رویداد چادرو ۱۲ اردیبهشت برگزار می شود
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • صدور کارت برای بیش از ۱۹ هزار کنکوری در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۸۵ برنامه به مناسبت دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • آغاز فرایند انتخاب واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی استانی و ملی
  • مهلت ثبت ارزیابی واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی تا ۲۰ اردیبهشت
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین