Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پیامی به سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان تسلیت گفت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پیامی به سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: وقوع حادثه دلخراش انفجار در بندر بیروت که منجر به جان‌باختن و مجروحیت صدها تن از مردم این شهر و سوگوار شدن لبنان عزیز و مقاوم شد را به جنابعالی، ملت و دولت و نیز رزمندگان دلیر مقاومت اسلامی آن  کشور تسلیت عرض می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام سرلشکر باقری به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون 

برادر مکرم حجت الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله دبیرکل محترم حزب الله لبنان

وقوع حادثه دلخراش انفجار در بندر بیروت که منجر به جان‌باختن و مجروحیت صدها تن از مردم این شهر و سوگوار شدن لبنان عزیز و مقاوم شد را به جنابعالی، ملت و دولت و نیز رزمندگان دلیر مقاومت اسلامی آن  کشور تسلیت عرض می نمایم.

بی‌شک نقش آفرینی های حزب الله مقتدر و مجاهد در خط مقدم جبهه مقاومت ضد صهیونیستی منطقه که ناکامی توطئه های امنیت شکن و آشوب آفرین در سرزمین های اسلامی غرب آسیا را تقویت کرده است؛ چشمان مردم لبنان را در انتظار یاری بخشی دولت‌ها و ملت‌های مسلمان دیگر در تسکین آلام ناشی از این مصیبت بزرگ قرار داده است.

اینجانب با قلبی آکنده از غم و اندوه، ضمن اعلام آمادگی برای هرگونه نقش آفرینی و کمک رسانی در این عرصه، از درگاه حضرت باری تعالی برای جانباختگان علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای مجروحین عزیز شفای عاجل و کامل و برای آن برادر عالیقدر و آحاد مردم شریف و عزادار لبنان به ویژه خانواده های معظم داغدیده، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می کنم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری 
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/4129/

منبع: آنا

کلیدواژه: لبنان ستاد کل نیروهای مسلح سرلشکر پاسدار محمد باقری حادثه بیروت حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۵۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن چوپان جوان درگزینی، به علت برخورد صاعقه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: بر اثر رعد و برق و برخورد صاعقه یک چوپان در منطقه کرفس از توابع شهرستان درگزین جان خود را از دست داد.

فرشاد عبدالملکی افزود: عصر یکشنبه چوپان ۱۹ ساله در ارتفاعات اژدرآباد شهر کرفس مشغول به چرای گوسفندان بود که صاعقه به او برخورد کرد.

او همچنین گفت: یکی از همراهان که از دور شاهد این صحنه بود، پس از حضور در کنار این چوپان به فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ تماس حاصل کرد.

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: این گزارش ساعت ۱۷ و ۱۵ دقیقه روز گذشته به فوریت‌های پزشکی اعلام شد و گروهی از افراد مستقر در پایگاه کرفس به محل حادثه اعزام و پس از ۴۰ دقیقه پیاده روی تا رسیدن به محل حادثه، با جسد سوخته چوپان نوجوان مواجه شدند که از ناحیه پیشانی و صورت دچار سوختگی شدید شده بود.

جسد این فرد به پزشکی قانونی تحویل داده شد.

اداره‌کل هواشناسی استان همدان، برای امروز هم، بارش رگبار باران و رعد و برق در برخی از مناطق استان پیش بینی کرده است.

دیگر خبرها

  • حزب‌الله لبنان: پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • حمله موشکی سنگین حزب‌الله به مرگلیوت
  • تغییر وضعیت منطقه قبل و بعد از حمله تنبیهی ایران به صهیونیست‌ها
  • وزیر دفاع اسبق لبنان: اسرائیل عامل انفجار بندر بیروت بود
  • سرلشکر باقری: عملیات وعده صادق تاثیرات راهبردی درسطح منطقه و جهان داشت/ همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم
  • سرلشکر باقری: همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم
  • همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم
  • جان باختن چوپان جوان درگزینی، به علت برخورد صاعقه
  • دیوارنگاره‌ها به تابلوی گفتمان انقلاب اسلامی تبدیل شدند