Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما، مرکز کنترل ترافیک پلیس‌راه مازندران اعلام کرد: محدودیت یک‌طرفه جاده کندوان که قرار بود امروز چهارشنبه ۱۵ مرداد تا ساعت ۲ بامداد فردا اعمال شود به علت عادی و روان بودن ترافیک تا اطلاع بعدی لغو شده است.

تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به‌استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ امروز همچنان از محور هراز ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش مرکز کنترل ترافیک پلیس‌راه مازندران در تمامی راه‌های مازندران هم‌اکنون عادی و روان و سطح راه‌ها نیز خشک است.

کد خبر 537819 برچسب‌ها استان مازندران ترافیک - جاده‌ای

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان مازندران ترافیک جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۵۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در محورهای هراز، سوادکوه و کیاسر عادی است/ ترافیک سنگین در کندوان

ایسنا/مازندران رییس مرکز مدیریت راه‌های مازندران با اشاره به اینکه طبق گزارش‌های دریافتی، تردد در محور کندوان مسیر شمال به جنوب محدوده ماسال تا دزدبن به صورت سنگین و مسیر جنوب به شمال محدوده پل زنگوله تا سیاه بیشه نیمه سنگین و سنگین است، اظهار کرد: تردد در محورهای هراز، سوادکوه و کیاسر به صورت عادی و روان جریان دارد و از نظر جوی مداخله خاصی را در راه‌های استان شاهد نیستیم.

سیدمحسن هاشمی پنجشنبه ۹ فروردین در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

هاشمی تصریح کرد: محور کرج - چالوس جزو یکی از شبکه‌های ارتباطی اصلی پایتخت کشور به خطه شمال کشور، استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی شگفت انگیز، جاذبه‌های تاریخی و کوتاه بودن بعد مسافت در تمامی فصول به ویژه در ایام تعطیلات با استقبال چشمگیر مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.

قابل ذکر است محور کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که حدود ۸۰ کیلومتر مربوط کندوان حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

هم چنین برابر آمار به طور میانگین روزانه در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می‌کنند و این آمار در فصول بهار و تابستان به ۵۰ هزار تردد در روز می‌رسد.

براساس آخرین گزارش مرکز ترافیک در محور کندوان مسیر شمال به جنوب هم اکنون شاهد ترافیک نیمه سنگین و سنگین و هم چنین در مسیر جنوب به شمال ترافیک سنگین است.

بنا به گفته رییس مرکز مدیریت راه‌های مازندران، در محورهای هراز و سوادکوه، کیاسر تردد به صورت روان در جریان است و هیچ گونه مداخلات جوی از نظر آب و هوایی مشاهده نشده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • ترافیک در جاده چالوس و آزاد راه تهران شمال سنگین است
  • تردد در محورهای هراز، سوادکوه و کیاسر عادی است/ ترافیک سنگین در کندوان
  • عمده تصادفات در ۵ استان/ثبت ۴۶۹ میلیون تردد تا امروز
  • وضعیت راه‌های کشور؛ آزادراه تهران – شمال، محور چالوس و هراز بسته شد
  • ممنوعیت تردد در جاده چالوس و آزاد راه تهران - شمال
  • ورود ۳۰۰ هزار خودرو به مازندران/ جاده چالوس یکطرفه می‌شود؟
  • اعمال محدودیت ترافیکی در آزادراه تهران-شمال
  • اجرای محدودیت مقطعی در آزادراه تهران - شمال