Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@17:36:04 GMT

کمیسر بهداشتی نیویورک استعفا کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۵۷۰۴

کمیسر بهداشتی نیویورک استعفا کرد

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان ان، دکتر اوکسیرس بوربو، کمیسر بهداشتی نیویورک پس از چند ماه مناقشه پشت پرده با دِ بلازیو، شهردار نیویورک از سمت خود استعفا کرد.

او از یکی از نهاد‌های مهم بهداشتی در آمریکا استعفا کرد.

روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی نوشت استعفای اوکسیرس بوربو نشان دهنده ناامیدی عمیق او در ارتباط با مدیریت دِ بلازیو در برخورد با همه گیری کرونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوربو گفته از کارشناسان بهداشتی آمریکا برای مقابله با ویروس کرونا به درستی استفاده نشده است. استعفای بوربو سبب ایجاد سوالاتی در ارتباط با شایستگی دِ بلازیو برای رهبری این روند شده است، زیرا نیویورک با انتخاب‌های دشواری در ارتباط با بازگشایی مدارس و کسب و کار‌ها مواجه است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شیوع کرونا کرونا در آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۵۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا تمام اطلاعات حمله تروریستی مسکو را به روسیه نداد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز از عدم ارسال کامل اطلاعات مربوط به احتمال حمله تروریستی به مسکو، از سوی آمریکا خبر داد.

نیویورک تایمز در گزارشی نوشت که آمریکا تمامی اطلاعات مربوط به حمله تروریستی به مسکو را در اختیار دولت روسیه قرار نداده است.

این رسانه آمریکایی مدعی شد فقدان اعتماد میان آمریکا و روسیه مانع از آن شد که واشنگتن تمام اطلاعاتی را که در مورد حمله تروریستی قریب الوقوع در مسکو در اختیار داشت، با روس ها به اشتراک بگذارد.

در گزارش نیویورک تایمز آمده است که روابط خصمانه میان واشنگتن و مسکو، مقامات آمریکایی را از به اشتراک گذاشتن هر گونه اطلاعاتی در مورد این توطئه، باز داشت.

به ادعای این رسانه آمریکایی، واشنگتن ظاهراً اطلاعات خود را از ترس مطلع شدن مقامات روسی از منابع اطلاعاتی یا روش‌های آن‌ها، نزد خود نگه داشت.

پیشتر در ماه مارس، سفارت آمریکا در مسکو به شهروندان آمریکایی در مورد حمله تروریستی احتمالی در روسیه هشدار داده بود.

چهار مرد مسلح جمعه گذشته با حمله به سالن کنسرت شهر مسکو، مردم حاضر در آنجا را به گلوله بستند. در نتیجه این حمله ۱۴۳ تن تاکنون کشته شده اند.

کد خبر 6064448

دیگر خبرها

  • آمریکا تمام اطلاعات حمله تروریستی مسکو را به روسیه نداد
  • تاکید آلمان بر لزوم سیاست دفاعی مشترک اروپایی
  • یک مقام وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به حمایت از اسرائیل استعفا کرد
  • فیلم| بازیکنان فوتبال کاپشن خود را به کودکان دادند
  • تصاویری از ماه‌گرفتگی نصفه و نیمه‌شب گذشته
  • بازیکنان نیویورک رد بولز در هوای سرد بارانی کاپشن های خود را به کودکان همراهشان دادند / فیلم
  • هم‌حزبی نتانیاهو از کابینه اسرائیل استعفا داد
  • موش غول‌پیکری که در مترو نیویورک پیدا شده را ببینید / پلیس سعی می‌کند زنده بگیردش (فیلم)
  • یکی از وزرای کابینه نتانیاهو استعفا داد
  • وزیر نتانیاهو استعفا کرد