Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@20:34:51 GMT

بهترین بازیکن فصل سری آ در آستانه تمدید با یووه

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۵۷۳۵

بهترین بازیکن فصل سری آ در آستانه تمدید با یووه

توتومرکاتو مدعی شد که پائولو دیبالا در آستانه تمدید قرارداد با یوونتوس قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، پائولو دیبالا در ابتدای فصل تا آستانه جدایی از یوونتوس پیش رفت. همچنین به نظر می رسید که این ستاره آرژانتینی در آستانه انتقال به منچستر‌یونایتد قرار دارد اما در نهایت این بازیکن تصمیم گرفت که در یووه ماندگار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
دیبالا در ابتدای فصل نیز شرایط خوبی در یوونتوس نداشت و در چند بازی متوالی روی نیمکت نشست اما در ادامه او قابلیت های فوق العاده خود را به نمایش گذاشت و حالا به یک مهره غیرقابل جانشین و کلیدی در تیم مائوریتزیو ساری تبدیل شده است. تا جایی که حتی اخیراً ستاره آرژانتینی بالاتر از بازیکنانی نظیر کریستیانو رونالدو و چیرو ایموبیله به عنوان بهترین بازیکن فصل 20-2019 سری آ انتخاب شد.

 

 

 

 

در روزهای گذشته صحبت های زیادی در رابطه با تمدید قرارداد پائولو دیبالا مطرح شده و حتی مدیر ورزشی باشگاه ایتالیایی یعنی فابیو پاراتیچی اخیرا این اطمینان را به هواداران بیانکونری داد که ستاره آرژانتینی در آلیانز ماندگار خواهد شد. حالا و در همین رابطه توتومرکاتو مدعی شده که دیبالا در آستانه تمدید قرارداد یوونتوس قرار گرفته و تنها یک قدم تا این اتفاق فاصله دارد. بر اساس ادعای این منبع قرارداد دیبالا تا سال 2025 تمدید خواهد شد و حقوق این بازیکن نیز افزایش خواهد یافت.

یوونتوس دیبالا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس دیبالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۵۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد

سرمربی مس سونگون در فصل آینده لیگ برتر فوتسال نیز هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حمید بی‌غم که در هفته‌های پایانی فصل گذشته لیگ برتر فوتسال هدایت تیم مس سونگون ورزقان را بر عهده گرفت، قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر با این باشگاه تمدید کرد.

مس سونگون فصل گذشته در رقابت با گیتی‌پسند اصفهان برای قهرمانی لیگ برتر فوتسال موفق باشد و در رتبه دوم جدول رقابت‌ها ایستاد.

سفال‌منش: عملکرد قرقیزستان و افغانستان شگفتی است نه حذف ژاپن

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • کنایه رئیس سابق یووه‌ به قهرمانی بیستم اینتر (عکس)
  • تمدید قرارداد دیبالا و حفظ لوکاکو، دو درخواست ابتدایی ده روسی از مدیران رم
  • پیانیچ: الگری مقصر نتایج و عملکرد یوونتوس نیست؛ جدایی از رم برایم دردناک بود