Web Analytics Made Easy - Statcounter

ضیائیان کارشناس هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  با بیان اینکه در سه روز آینده در سواحل دریای خزر،  خراسان شمالی، ارتفاعات شمال سمنان، رشته کوه البرز، شاهد بارش هایی به صورت رگبار خواهیم بود، گفت: هشدارهایی را برای امروز به برخی از استان‌های شمالی کشور ارائه کرده ایم چراکه بارش‌ها به صورت شدید و رگباری خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در استان‌های آذربایجان شرقی، زنجان، شمال کرمانشاه، البرز، جنوب سیستان و بلوچستان و شرق فارس احتمال بارش پراکنده وجود دارد.

این کارشناس هواشناسی با بیان اینکه در جنوب و شرق خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان شاهد وزش باد خواهیم بود ادامه داد: همچنین یک سامانه بارشی در روز جمعه و شنبه، استان سیستان و بلوچستان را تحت تأثیر خود قرار خواهد داد و ما شاهد بارش هایی در جنوب کشور خواهیم بود.

ضیائیان تصریح کرد: در روزهای جمعه و شنبه شاهد افزایش ۴ تا ۸ درجه دما  در اکثر نقاط کشور خواهیم بود که این افزایش دما تا اواسط هفته ادامه خواهد داشت.

این کارشناس هواشناسی بیان کرد: دریای عمان مواج خواهد بود و از اواخر روز جمعه شاهد افزایش دما در استان های ساحلی کشور خواهیم بود.

ضیائیان با اشاره به وضعیت آب و هوای استان تهران گفت: در ارتفاعات استان تهران امشب شاهد افزایش ابر ‌خواهیم بود.

او ادامه داد: در روزهای پنج شنبه و جمعه،  در ارتفاعات استان تهران احتمال بارش پراکنده باران و رگبار و رعد برق وجود دارد.

طبق پیش بینی سازمان هواشناسی  با توجه به حجم بارش‌ها در سواحل دریای خزر، در استان‌های شمالی هوای نسبتاً خنکی را خواهیم داشت.  از روز جمعه هفدهم مرداد ماه روند افزایشی دما را در سواحل دریای خزر شاهد خواهیم بود.

در استان تهران فردا تا پایان هفته،  آسمانی صاف خواهیم داشت و دمای هوا در گرمترین ساعت به ۳۴ درجه می‌رسد.

گرم‌ترین شهر طی ۲۴ ساعت گذشته شوش در استان خوزستان بوده که دمای آن به ۴۹ درجه رسیده و حداقل دمای ثبت شده مربوط به سرعین در استان اردبیل با ۱۱ درجه بوده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی بارش باران استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۵۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران و سرما در راه کرمان

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان بر اساس اطلاعیه اداره‌کل هواشناسی کرمان از اواخر روز پنجشنبه تا  جمعه ضمن افزایش ابر در ارتفاعات مرکزی و برخی از مناطق جنوب غربی رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق، احتمال بارش برف در ارتفاعات و بارش تگرگ در مناطق مستعد پیش بینی می‌شود که با توجه به نوع بارش‌های این فصل جاری شدن رواناب و سیلابی شدن مسیل‌ها  احتمال دارد.

در این اطلاعیه تاکید شده، همچنین جمعه بر سرعت وزش باد در شرق و شمال غرب استان کرمان افزوده خواهد شد  وبنابراین کاهش کیفیت هوا در این مناطق دور از انتظار نیست.

براساس اعلام مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان، از نظر دمایی نیز صبح  شنبه کاهش محسوس دما رخ می دهد و احتمال خسارت سرمازدگی به محصولات کشاورزی در شمال و غرب استان محتمل است.

دیگر خبرها

  • بارش باران و کاهش دمای برخی استانها
  • وزش باد شدید و بارش باران در نواحی شرقی کشور
  • بارش پراکنده در شرق کشور ادامه دارد/ شهر‌های شمالی گرم می‌شود
  • باران و سرما در راه کرمان
  • آسمان ایران یک هفته کمی استراحت می کند!
  • جدیدترین پیش‌بینی هواشناسی و نقشه آب و هوا
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در برخی استان‌ های کشور
  • پیش‌بینی دمای هوای کشور؛ بارش باران و برف و وزش باد شدید در این مناطق
  • برف و باران مهمان استان‌های شمالی و غربی
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در برخی استان‌های کشور