Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@13:51:32 GMT

کشف سرقت ۲۴ تن میلگرد در خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۵۷۸۰

کشف سرقت ۲۴ تن میلگرد در خراسان جنوبی

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس سردار مجید شجاع اظهار داشت: در پی سرقت ۲۴ تن میلگرد در یکی از کارخانجات صنعتی سربیشه موضوع توسط مأموران پلیس آگاهی پیگیری شد و شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: سرقت آهن‌آلات با شکایت مدیران کارخانه پیگیری شد و در تحقیقات تخصصی مأموران پلیس سرنخ‌هایی از سارق به دست آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی ادامه داد: مأموران به یکی از نگهبانان کارخانه مظنون شدند که متهم با هماهنگی مقام قضایی تحت نظر قرار گرفت و دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد. 

وی ادامه داد: در بررسی پرونده مشخص شد متهم که سابقه کلاهبرداری نیز در سوابق خود دارد با اظهارات متقلبانه خود را یکی از مهندسان کارخانه معرفی کرده و ۲۴ تن میلگرد را به سرقت برده است و به فردی مالخر فروخته است.

سردار شجاع تصریح کرد: متهم در ابتدا منکر هرگونه فروش میلگرد شد لیکن در مواجهه با مدارک و مستندات و همچنین اطلاعات ارائه شده به ایشان در خصوص شناسایی مالخر، به فروش ۲۴ تن میلگرد اعتراف کرد.

برچسب‌ها سرقت خراسان جنوبی فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت خراسان جنوبی فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سرقت خراسان جنوبی فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۵۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ماموران کلانتری «کوی پلیس» مشهد متهم به ۳۳ فقره سرقت قطعات خودرو در این شهر را شناسایی و دستگیر کردند.

سردار احمد نگهبان افزود: در پی دریافت گزارش سرقت‌های سریالی قطعات خودرو در محدوده خیابان «پروین اعتصامی و بلوار جمهوری اسلامی»، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی گفت: ماموران دایره تجسس کلانتری کوی پلیس با بررسی سرقت‌ها و تحقیقات میدانی متهم را شناسایی و پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی مقام قضایی در اقدامی ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش چهار دستگاه کامپیوتر خودرو، سه عدد باطری و ۲ حلقه لاستیک «زاپاس» کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: متهم ۴۰ ساله در بازجویی‌ها و مواجهه با مستندات و ادله کشف شده به ۳۳ فقره سرقت قطعات خودرو در محدوده خیابان پروین اعتصامی، امام رضا (ع)، جمهوری، فدائیان اسلام، شهید عرفانی، احزاب، قباد، مصلی و چمن مشهد اعتراف کرد.

به گفته وی، متهم به دادسرا معرفی شد.

 

دیگر خبرها

  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • دستگیری سارقان به عنف در اهر
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • دستگیری متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در مشهد
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • سارق کالا و بار در محور گچساران- باشت دستگیر شد
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل ۶هزار لیتر سوخت قاچاق
  • کشف ۷۳ فقره انواع سرقت در گلستان/ دستگیری ۳۵۴ متهم تحت تعقیب