Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین مرحله از دومین پویش کمک مومنانه در مصلی بیت المقدس اراک با توزیع 15هزار بسته معیشتی انجام گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ اولین مرحله از دومین پویش کمک مومنانه در مصلی بیت المقدس اراک با توزیع 15هزار بسته معیشتی انجام گرفت.

 

انتهای پیام/

مرورگر شما از نمایش ویدیو پشتیبانی نمیکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
15هزار بسته معیتشی اراک دانلود

منبع: دانا

کلیدواژه: 15هزار بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۵۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۵۰۰ بسته کمک معیشتی در کرمان

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی امروز در حاشیه آیین توزیع ۱ هزار و ۵۰۰ بسته کمک معیشتی برای محرومان و خانواده زندانیان نیازمند استان کرمان که در مسجد الزهرا (س) کرمان برگزار شد، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و سال نو گفت: یکی از سیاست‌های قوه قضاییه که در سند تحول و تعالی قوه قضاییه نیز برآن تاکید شده است توانمند سازی زندانیان و خانواده آن‌ها می‌باشد.

وی افزود: وقتی سرپرست خانواده در زندان به سر می‌برد، خانواده زندانی آسیب می‌بیند و حمایت از خانواده زندانیان در مسائل بهداشتی، آموزشی، رفاهی و معیشتی یکی از سیاست‌های است که در قوه قضاییه دنبال  و پیگیری می‌شود.  

 نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان با بیان اینکه انجمن حمایت زندانیان متولی رسیدگی به امورات خانواده زندانیان است، گفت: در طول سال به مناسبت‌های مختلف با کمک خیران بسته‌های معیشتی و کمک‌های مومنانه‌ای جمع آوری و در اختیار خانواده زندانیان قرار می‌گیرد.  

وی  بیان کرد: به مناسبت سال جدید و ماه مبارک رمضان و در آستانه عید سعید فطر اقتضا می‌کرد اقدامی برای کمک به محرومان و خانواده زندانیان نیازمند انجام شود که با پیگیری‌های به عمل آمده ۱ هزار و ۵۰۰ بسته کمک معیشتی که ارزش هر بسته ۲ میلیون تومان می‌باشد، جمع آوری شد که بخشی از این بسته‌ها در اختیار خانواده زندانیان نیازمند و بخشی از آن نیز در مناطق محروم استان توزیع می‌شود.

حجت الاسلام حمیدی بیان کرد: البته نباید به توزیع این بسته‌ها اکتفا کرد و باید برای خانواده زندانیان کارآفرینی صورت گیرد تا خودشان بتواند با اشتغالی که برایشان به وجود می‌آید، زندگی خود را تامین کنند.

 وی ادامه داد: این نیز جزو سیاست‌های است که بنیاد تعاون، انجمن حمایت زندانیان و سازمان زندان‌ها پیگیری می‌کنند و در کوتاه مدت این بسته‌ها کمک معیشتی می‌تواند به خانواده‌های نیازمند کمک کند؛ اما در بلند مدت باید دنبال اشتغال، تولید و کارآفرینی برای خانواده زندانیان باشیم تا بتوانند زندگی خود را تامین کنند.  

 در حاشیه این آیین کلنگ احداث مجتمع فرهنگی، مذهبی، ورزشی، خدماتی و رفاهی مسجد الزهرا (س)  فیروزآباد کرمان نیز به زمین زده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۴ هزار بسته کمک‌های مومنانه کمیته امداد در خوزستان
  • توزیع ۱۵۰۰ بسته کمک معیشتی در کرمان
  • توزیع دو هزار بسته معیشتی در تبریز
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در محله دروازه ری قم
  • توزیع 4 هزار وعده غذای گرم و 500 بسته معیشتی در طرح اطعام مهدوی شهرستان بیرجند
  • هزار و صد بسته کمک‌های مومنانه در اشتهارد توزیع شد
  • توزیع بسته معیشتی در آران و بیدگل
  • توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی کمک‌های مومنانه مردمی در کرمان
  • توزیع بسته معیشتی بین مهاجرین افغانستانی + فیلم
  • ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان بیرجند توزیع شد