Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌اکبر پوریانی روز چهارشنبه در پیام تبریک خود به‌مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار افزود: خبرنگار با تلاش بی وقفه در کنکاش رویدادها و انعکاس آن، نقشی رسا در جهت دهی به افکار عمومی، آگاهی بخشی و خوانش حقایق به گونه ای صحیح را ایفا می کند که در نهایت سلامت و بهروزی یک سرزمین و کشور را به همراه دارد. 

وی ادامه داد: بی شک در اقیانوس گسترده انسانی امروز، که هر لحظه آن سرشار از رویدادهای خرد و کلان و گوناگون است، نقش پررنگ حضور خبرنگار، اجتناب ناپذیر بوده و اینچنین رسالتی شگرف، نشات گرفته از شخصیتی پویا و کاوشگری است که قلبی به وسعت و بردباری کویر و استقامتی به اصالت و صلابت البرز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت سنگ آهن گهرزمین افزود: اینجانب ضمن گرامیداشت ۱۷ مردادماه سالروز شهادت بزرگ مرد رسانه شهید محمود صارمی، روز خبرنگار را محضر یکایک خبرنگاران و اهالی رسانه ایران زمین تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

وی اضافه کرد: امید است که در سایه الطاف الهی و ظل توجهات حضرت‌ ولی عصر (عج) و تأسی از منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با تداوم پایبندی به حقیقت و شفافیت و روشنگری در جامعه، همواره در مسیر رشد و باروری اندیشه ها پیروز و سربلند باشید.

۱۷ مردادماه در تقویم ملی ایران به‌عنوان روز خبرنگار نام‌گذاری شده است.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت کرمان روز خبرنگار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت کرمان روز خبرنگار وزارت صنعت معدن و تجارت کرمان روز خبرنگار روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۵۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ایران برای ارتقای روابط با الجزایر

رئیس دستگاه سیاست خارجی کشورمان در دیدار با همتای الجزایری خود بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای ارتقای روابط دو کشور در تمام سطوح سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و همچنین اجرایی شدن توافقات فی‌ما‌بین تاکید داشت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه رایزنی‌های دیپلماتیک خود در نیویورک، با احمد عطاف وزیر امور خارجه الجزایر دیدار و در خصوص آخرین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی و روابط دوجانبه گفتگو و تبادل نظر کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین ضمن قدردانی از میزبانی گرم الجزایر از رئیس جمهور ایران در خلال سفر به این کشور به‌ منظور شرکت در نشست سران اوپک گازی و دیدارهای دوجانبه، خواستار افزایش رایزنی‌ها و تقویت همکاری‌ها در راستای استقرار و تثبیت امنیت در منطقه شد.

امیرعبداللهیان از نقش الجزایر در راستای کمک به توقف نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه و همچنین ارائه قطعنامه عضویت فلسطین در سازمان ملل متحد قدردانی و رأی غیرمسئولانه و غیرسازنده آمریکا در وتوی قطعنامه مزبور را به شدت محکوم کرد.

رئیس دستگاه سیاست خارجی کشورمان همچنین بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای ارتقای روابط دو کشور در تمام سطوح سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و همچنین اجرایی شدن توافقات فی‌ما‌بین تاکید داشت.

احمد عطاف، وزیر امور خارجه الجزایر نیز  ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، بر اهمیت گسترش روابط کشورش با جمهوری اسلامی ایران در تمام سطوح سیاسی، اقتصادی و فرهنگی تاکید کرد. وی همچنین از نقش رئیس جمهور کشورمان در نشست سران اوپک گازی و رایزنی‌های سیاسی قدردانی نمود و آن را نشان از وضعیت روابط ممتاز دو جانبه دانست.

وزیر امور خارجه الجزایر ضمن تشکر از تلاش‌های دیپلماتیک کشورمان برای توقف جنگ علیه غزه، گفت: قضیه فلسطین برای الجزایر از اولویت بسیاری برخوردار است و ما به تلاش‌های خود برای پایان جنگ علیه غزه ادامه خواهیم داد.

طرفین در پایان مجددا خواستار افزایش روابط در تمام سطوح سیاسی، فرهنگی و اقتصادی شدند و بر لزوم پیگیری اجرایی‌شدن توافقات تاکید کردند.

امیرعبداللهیان: به هرگونه خطای محاسباتی پاسخ می‌دهیم

واکنش امیرعبداللهیان به ماجرای اصفهان و ادعاهای اسرائیلامیرعبداللهیان به سی‌ان‌ان: جنایات اسرائیل ریشه بحران است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمادگی ایران برای ارتقای روابط با الجزایر
  • پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی موجب آبروی جهان اسلام شد
  • بلوف صهیونیست‌ها آژیر قرمز در اراضی اشغالی را به صدا درآورد
  • بلوفی که باعث تمسخر کاربران شد | اسرائیلی ها آنقدر بزرگنمایی کردند که فورا خودشان ترسیدند ... !
  • ارتقای برنامه سازی و تقویت نگرش حرفه‌ای در شبکه استانی
  • کاهش ۳۵ درصدی سرقت در شهرستان ارومیه
  • کاهش ۳۵ دردصدی سرقت در شهرستان ارومیه
  • رویکرد حراست حفاظت و صیانت از سرمایه‌های اجتماعی و انسانی است
  • ممنوعیت تبلیغات در شبکه کودک برداشته شد؟
  • پیام تبریک استاندار برای افتخار آفرینی فرنگی کاران ملی پوش خوزستان در آسیا