Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی حادث انفجار در بیروت رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیام های جداگانه به سید حسن نصر الله و فرمانده ارتش لبنان با آنها ابراز همدردی کرد .

متن پیام سرلشکر باقری به سید حسن نصرالله بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

برادر مکرم حجت الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله دبیرکل محترم حزب الله لبنان وقوع حادثه دلخراش انفجار در بندر بیروت که منجر به جان‌باختن و مجروحیت صدها تن از مردم این شهر و سوگوار شدن لبنان عزیز و مقاوم شد را به جنابعالی ، ملت و دولت و نیز رزمندگان دلیر مقاومت اسلامی آن کشور تسلیت عرض می نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی‌شک نقش آفرینی های حزب الله مقتدر و مجاهد در خط مقدم جبهه مقاومت ضد صهیونیستی منطقه که ناکامی توطئه های امنیت شکن و آشوب آفرین در سرزمین های اسلامی غرب آسیا را تقویت کرده است ؛ چشمان مردم لبنان را در انتظار یاری بخشی دولت‌ها و ملت‌های مسلمان دیگر در تسکین آلام ناشی از این مصیبت بزرگ قرار داده است.

اینجانب با قلبی آکنده از غم و اندوه، ضمن اعلام آمادگی برای هرگونه نقش آفرینی و کمک رسانی در این عرصه ، از درگاه حضرت باری تعالی برای جانباختگان علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای مجروحین عزیز شفای عاجل و کامل و برای آن برادر عالیقدر و آحاد مردم شریف و عزادار لبنان به ویژه خانواده های معظم داغدیده ، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می

پیام سر لشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به فرمانده ارتش لبنان  نیز بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون ژنرال

ژوزف عون فرمانده محترم ارتش کشور دوست ، برادر و مقاوم لبنان مصیبت غمبار جان باختن و مجروحیت تعداد کثیری از شهروندان عزیز لبنانی در حادثه انفجار در بندر بیروت را به جنابعالی و آحاد ملت و دولت آن کشور تسلیت عرض می نمایم.

این واقعه جانگداز اقتضا می کند نیروهای مسلح کشورهای اسلامی به اقتضای وظایف دینی و انسانی خود در خدمت و امدادرسانی به مردم قهرمان و مقاوم لبنان که آسیب ها و خسارت های سنگینی را متحمل شده‌اند به صحنه آمده و با گسیل کمک های انسان دوستانه در کاهش درد و رنج ناشی از این مصیبت بزرگ مشارکت و نقش آفرینی کنند .

اینجانب ضمن اعلام آمادگی همه جانبه "نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران " برای حضور در عرصه امداد و یاری بخشی به لبنان عزیز و سوگوار؛ از درگاه خداوند متعال برای جانباختگان مظلوم حادثه رحمت و رضوان الهی و برای مجروحین گرانقدر عافیت و شفای عاجل برای داغدیدگان معظم صبر و شکیبایی و سکینه قلبی مسئلت می‌کنم./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: نیروهای مسلح سید حسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۵۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی روز ارتش را تبریک گفت

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی فرا رسیدن ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرانقدر امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

فرا رسیدن ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به جنابعالی و آحاد فرماندهان، مسؤولین، مدیران و کارکنان مؤمن، شجاع و غیور آجا صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

درخشش ارتش مکتبی و انقلابی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران و در میدان‌های خطیر مأموریتی که با همراهی، هم افزایی و هماهنگی سایر نیروهای مسلح به ویژه وحدت و برادری با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منجر به تولید قدرت بازدارندگی برای کشور شده است؛ برای ایران و ایرانی افتخارآمیز و برای دشمنان رشک برانگیز است.
همت و جهاد مقدس و صادقانه ارتشیان غیرتمند در صیانت از استقلال، امنیت و تمامیت ارضی کشور و دورسازی تهدیدات دشمنان از میهن اسلامی را می‌ستاییم و بر شهیدان و جانبازان والا مقام و رزمندگان سلحشور ارتش مقتدر و عزیز درود می‌فرستیم و تداوم خط پیشرفت و پیش‌روندگی تحسین برانگیز در نیروهای زمینی، هوایی، دریایی و پدافند به مدد دانش و فناوری روز، نیروی انسانی متعهد و پاکباخته و روحیه خودباوری و خود اتکایی و توانمندی‌های بومی و درونی موجود را آرزومندیم.

دوام توفیق آن فرمانده عالیقدر و یکایک ارتشیان عزیز، تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و هدایت‌های ولی امر مسلمین جهان و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) را از خدای قادر متعال مسئلت می‌نمایم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرلشکر باقری: تراز جدیدی از اقتدار نیرو‌های مسلح به جهان نشان داده شد
  • سرلشکر باقری: مصداق همدلی ارتش و سپاه در عملیات وعده صادق نمایان شد
  • درخشش ارتش و نیرو‌های مسلح در عرصه‌های ماموریتی ضامن قدرت بازدارندگی کشور است
  • ارتش در عرصه های مختلف جایگاه خود را تحکیم و تثبیت کرده است
  • پیام سرلشکر سلامی به فرمانده کل ارتش
  • فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی روز ارتش را تبریک گفت
  • پیام آیت‌الله مکارم شیرازی درباره عملیات «وعده صادق»
  • سرلشکر باقری به فرمانده کل ارتش پیام فرستاد +جزئیات
  • سرلشگر باقری: «وعده صادق» مصداق هم‌افزایی ارتش و سپاه بود
  • پیام تشکر آیت‌ الله مکارم‌ شیرازی از عملیات وعده صادق