Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-24@13:47:21 GMT

لایحه جدید قانون جامع آب تدوین می شود

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۵۹۵۱

لایحه جدید قانون جامع آب تدوین می شود

به‌ گزارش اتاق خبر، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، "رضا اردکانیان" روز چهارشنبه در آئین پایانی دومین جشنواره نیرو و رسانه(نور) افزود:بعد از پیروزی انقلاب اسلامی موفق شدیم قانون توزیع عادلانه آب را عرضه کنیم که کار مشترک دولت و مجلس وقت بود؛ این قانون، مختص دوره‌ای است که از آن به عنوان دوره مدیریت عرضه یاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: پایه قانونی را که بتواند دهه‌های پیش رو را پاسخگو باشد، خواهیم گذاشت و به لحاظ ساختاری هم سعی می‌ شود الزام های مدیریت ‌های مبتنی بر حوضه آبریز  فراهم شود.

افزایش ۳۰ درصدی صادرات انرژی کشور
وزیر نیرو با اشاره به افزایش چهار درصدی عرضه انرژی در کشور گفت: صادرات انرژی کشور ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده است و این کار زیر چتر مدیریت مصرف و به مدد مشارکت رسانه‌ها و مردم انجام شد.
وی گفت: استقبال از تحریم‌ها نمی‌ شود و هر روز به دنبال خاتمه دادن به این میدان جنگ هستیم و اکنون که تحمیل شده، همه توانمندی خود را به کار گرفته و هر عادت خوبی در زمینه زیست محیطی پیدا کنیم آن را در جامعه نهادینه خواهیم ساخت.
 
اتخاذ شیوه‌های جدید و آداب مناسب‌تر برای مصرف 

وزیر نیرو گفت: شیوه‌های جدید باید اتخاذ شود تا سبب دور شدن از برخی بد مصرفی‌ها شود، ضمن اینکه با آداب مناسب‌تر برای مصرف، جامعه خود را ایمن، واکسینه و تاب‌آور می‌کنیم؛ در این شرایط است که تحریم هم بی‌اثر خواهد شد.
وی افزود: نتیجه این بازدهی و مرور آن سبب می شود تا انرژی بگیریم و هم انگیزه‌هایمان افزایش پیدا می‌کند و این که مسیر پیش رو را بویژه امسال در سال پایانی خدمتگذاری دولت تدبیر و امید با کمک همدیگر در جهت خدمت‌رسانی موثر به هموطنان طراحی و برنامه‌ریزی می‌کنیم.
اردکانیان افزود: آنچه که از کار وزارت نیرو در دولت و بخش خصوصی دیده شده نتیجه زحماتی است که اصحاب رسانه هم در حفظ این پل ارتباطی داشتند و هم تلاش و فعالیتی است که با هنرمندی در انعکاس نتیجه فعالیت‌های همکاران خودشان در صنعت آب و برق به نام و در کارنامه آنها ثبت و ضبط شده است.
وی با بیان اینکه گام‌های بسیار بزرگی را آغاز کردیم، گفت: بزرگترین کاری که با کمک هم شروع کردیم و البته بیشتر شما در آن نقش داشتید، گام برداشتن در مسیر اصلاح رویه‌های مصرف در جامعه است.

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: قانون جامع آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۵۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب ممنوعیت تیک‌تاک در آمریکا

ایتنا - سنای آمریکا لایحه ای را تصویب کرد که بایت دنس، مالک تیک تاک را وادار می کند کسب و کارش در این کشور را تا ۹ ماه دیگر واگذار کند یا با ممنوعیت روبرو خواهد شد.

در پی نگرانی‌ها درباره امکان دسترسی چین به داده های شهروندان آمریکایی یا نظارت بر آنها از طریق تیک تاک، لایحه مذکور روز شنبه در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد. این در حالی است که پیش از آن و چهارشنبه هفته گذشته بایدن اعلام کرده بود چنین لایحه ای را امضا می کند تا به قانون تبدیل شود.

به گزارش ایتنا از مهر، سناتور مارک روبیو عضو کمیته اطلاعات سنا در این باره می گوید: ما سال ها به حزب کمونیست چین اجازه دادیم کنترل یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های آمریکا را در اختیار داشته باشند، این یک کوته نظری خطرناک است. قانون جدید مالک چینی اپ را وادار می کند آن را بفروشد. چنین اقدامی برای آمریکا مناسب است.

این قانون به بایت دنس ۲۷۰ روز مهلت می دهد تا تیک تاک را رها کند.

تیک تاک که مدعی است هیچ گونه اطلاعاتی را با دولت چین به اشتراک نگذاشته، معتقد است قانون جدید به ممنوعیتی منجر می شود که آزادی بیان کاربران آمریکایی را نقض می کند.

در سال ۲۰۲۰ میلادی تلاش دونالد ترامپ رییس جمهور وقت آمریکا برای مسدودسازی تیک تاک و پیامرسان وی چت در این کشور با ممانعت دادگاه ها روبرو شد. اما قانون جدید احتمالا به دولت بایدن اجازه می دهد در صورتیکه بایت دنس تیک تاک را رها نکند، اپ را مسدود سازد. چنین اقدامی ابزارهایی را برای ممنوعیت یا فروش اپ های خارجی در اختیار کاخ سفید قرار می دهد.

دیگر خبرها

  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • استخدام ۲۱ هزار پرستار / تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • ممنوعیت تیک‌‌تاک در آمریکا تبدیل به قانون شد
  • سنای آمریکا لایحه محدودیت «تیک تاک» را تصویب کرد
  • تصویب ممنوعیت تیک‌تاک در آمریکا
  • لزوم رسیدگی مجلس به لایحه مهارت آموزی کارکنان وظیفه/ آموزش مهارتی بیش از ۱ میلیون سرباز وظیفه طی ۶ سال اخیر 
  • جامعه در انتظار تصویب قانون جامع حجاب
  • لزوم هدفگذاری و تدوین برنامه جامع اشتغال در دشت آزادگان
  • طرح جامع گردشگری سردابه تدوین می‌شود
  • وزیر کار : لایحه تغییر نحوه تعیین حداقل حقوق کارگران در مراحل پایانی تدوین