Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@08:40:31 GMT

70 قلم لوازم منزل بین سیل زدگان ملایر توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۵۹۶۴

70 قلم لوازم منزل بین سیل زدگان ملایر توزیع شد

۷۰ قلم لوازم منزل با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان به همت سپاه ناحیه ملایر تهیه و بین خانواده‌های نیازمند این شهرستان که از سیل سال گذشته خسارت دیدند، توزیع شد.

به گزارش جماران، فرمانده سپاه ناحیه ملایر روز چهارشنبه در حاشیه توزیع این اقلام در جمع خبرنگاران افزود: این اقلام شامل یک تخته فرش، گاز و یک دستگاه یخچال است و برای هر خانواده محروم و نیازمند خسارت دیده از سیل فروردین سال ۹۸ سه قلم لوازم منزل در نظر گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ سیدجواد حسینی خواستار کمک خیران و نیکوکاران به خانواده‌های نیازمند و محروم شد و گفت: در مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه ۱۲ هزار بسته معیشتی بین اقشار آسیب دیده از کرونا در سطح این شهرستان توزیع شده است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر ادامه داد: در مرحله دوم این رزمایش، همزمان با دهه ولایت و دهه محرم طی سه مرحله و در هر مرحله یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می‌شود.

سرهنگ حسینی گفت: علاوه بر این در صدد تهیه و توزیع بسته‌های نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان نیازمند هستیم.

وی با اشاره به تخریب و خسارت واحدهای مسکونی بر اثر سیل سال گذشته یادآور شد: بسیجیان ملایر در راستای احداث، تعمیر و بازسازی واحدهای مسکونی نیازمندان و اقشار محروم وارد عمل شدند و ۳۷ منزل مسکونی توسط بسیجیان ملایر احداث شد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: همچنین ۴۰ واحد مسکونی خسارت دیده از سیل توسط بسیجیان تعمیر شد و این کمک‌ها همچنان ادامه دارد.

اخبار مرتبط نوبخت خبر داد: پرداخت ۷۱۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض به سیل زدگان عادل فردوسی پور در استان گلستان + عکس وزیر کشور: همانند مجلس نهم و دهم با مجلس یازدهم تعامل خواهیم داشت اسماعیل نجار: سیل زدگان و زلزله زدگان فراموش نشده اند اختصاص اعتبار و تسهیلات بانکی برای جبران خسارات بارندگی شدید و سیل دی ماه 98

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا کمک به سیل زدگان سیل 98 سیل ملایر توزیع لوازم منزل سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی سپاه ناحیه ملایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۵۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار گاز در یک منزل مسکونی در شهر بندر امام خمینی

به گزارش  خبرگزاری صداوسیمای استان خوزستان،  رییس اداره ایمنی و آتش نشانی شهرداری بندرامام خمینی گفت:این حادثه شامگاه دیشب در منطقه ۷۰۰ دستگاه بندرامام خمینی رخ داد.  
احمدی افزود: با وقوع این حادثه آتش نشانان و امدادگران به محل اعزام و ضمن ایمن سازی با استفاده از تجهیزات خاموش کننده آتش را مهار کردند .

وی ادامه داد : خوشبختانه ساکنان این منزل موقع انفجار بیرون بوده اند و به آنها آسیبی وارد نشده و هیچ تلفات جانی در این انفجار رخ نداده است.

رییس اداره ایمنی و آتش نشانی شهرداری بندرامام خمینی بیان کرد : انفجار این منزل ویلایی ناشی از نشتی گاز بوده و طبق بررسی‌های اولیه به دیوار یکی از منازل اطراف آسیب وارد شده است.

دیگر خبرها

  • انفجار منزل مسکونی در یک روستا
  • کشف ۲۴ گونه حیوان تاکسیدرمی از یک منزل مسکونی در گیلان
  • انفجار گاز در یک منزل مسکونی در شهر بندر امام خمینی
  • انفجار منزل مسکونی در بروجرد
  • انفجار گاز منزل مسکونی در بروجرد/ ۲ نفر مصدوم شدند
  • آتش‌سوزی در منزل مسکونی در اصفهان / خسارت جانی گزارش نشد
  • کشف حیوانات تاکسیدرمی شده در رشت
  • انفجار گاز در منزل مسکونی در تبریز با ۱۰ مصدوم
  • انفجار گاز در منزل مسکونی در تبریز ۱۰ مصدوم برجای گذاشت
  • انفجار گاز یک منزل مسکونی در آخمقیه تبریز