Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهراب بختیاری زاده چهارشنبه شب در نشست خبری پیش از بازی با تیم فوتبال استقلال تهران در مشهد افزود: خیلی خوب تمرین کرده‌ایم و تلاش و تفکر حرفه‌ای بازیکنان ما به گونه ای است که فردا  با بردن تیم استقلال تا اندازه‌ای بتوانیم جبران امتیازات از دست رفته دو بازی قبل را بکنیم و شانس گرفتن سهمیه را که برای ما مهم است بیشتر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به بازی هفته گذشته شهرخودرو مقابل تیم صنعت نفت آبادان هم گفت: در آن بازی می‌توانستیم پیروز باشیم اما در لحظات پایانی روی یک اشتباه امتیازات را تقسیم کردیم. اما هیچ چیزی از ارزش ها و بازی خوب تیم ما کم نمی کند. من اعتقاد به کار تیمی دارم و همه بازیکنان برای ما مهم هستند در بازی قبل چهار ، پنج بازیکن اصلی خود را نداشتیم اما در بازی فردا شرایط ما خیلی خوب است. 


 مربی تیم فوتبال استقلال تهران هم گفت: فردا با تیم بسیار خوب و هماهنگ شهرخودرو که امسال در مسابقات بازی‌های خوبی ارائه کرده است بازی داریم ما از این تیم شناخت کافی داریم و با توجه به آنالیزی که داشتیم بر روی نقاط مثبت و منفی این تیم آگاه هستیم.

مجید نامجو مطلق افزود: با توجه به اینکه بازی ها پشت سرهم است فرصت تمرین کردن نداریم اما بازیکنان توجیه شده هستند. 

وی با بیان این که کسب سه امتیاز فردا خیلی می‌تواند به ما کمک کند تا در رده بندی جدول شرایط خوبی داشته باشیم افزود: به طور قطع بازی سختی پیش رو خواهیم داشت و فردا یک بازی مهم و حساسی خواهد بود. 

نامجومطلق با اشاره به وضعیت داوری‌ها هم گفت: یکی از تیمهایی که از داوری‌ها متضرر شده است استقلال است که در صدر متضرر شدن قرار دارد و در خیلی از بازی ها به خاطر اشتباهات داوری ضرر کردیم. 

وی گفت: بهتر این است تیم های بالا و پایین جدول تمرکز خود را روی ارائه فوتبال خوب بگذارند تا در زمین نتیجه خوب بگیریم و دنبال تحت تاثیر قرار دادن داور نباشیم.
او در خصوص وضعیت مصدومان و محرومان استقلال در بازی مقابل شهر خودرو افزود: فقط آرش رضا وند محروم است و بازیکن مصدوم نداریم.
الان شرایط بازیکنان ما نسبت به چند هفته قبل که درگیر کرونا بودند، خیلی خوب است. زحمات کادر بدنسازی تبم هم باعث شده که بازیکنان در شرایط خوبی باشند و همین امر باعث شد تیم خوب و پرستاره سپاهان را با وجود ۱۰ نفر شدن شکست دهیم.
تیم‌های فوتبال شهر خودرو و استقلال تهران ساعت ۲۰ فردا در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد به میدان می‌روند.
هم اینک تیم استقلال در رتبه دوم و شهرخودرو در رتبه پنجم جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارند.

برچسب‌ها فوتبال مشهد باشگاه استقلال شهر خودرو مشهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال مشهد باشگاه استقلال شهر خودرو مشهد فوتبال مشهد باشگاه استقلال شهر خودرو مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۵۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران

به گزارش ورزش سه، مولینا سرمربی 46 ساله قرقیزستان در نشست مطبوعاتی بعد از بازی گفت: ایران تیم فوق‌العاده است و بازیکنان درخشانی دارد که رویارویی با آنها برای ما تجربه خیلی خوبی بود.

این مربی اسپانیایی گفت: اعتراف می‌کنم در نیمه دوم ایران از نظر تکنیکی و فیزیکی کاملاً از ما بهتر بود و ما خوشحالیم که تا همین جای مسابقات بالا آمدیم.

او گفت: ما بخش زیادی از انرژیمان را در دور مقدماتی صرف کردیم، بعضی از بازیکنان ما مصدوم یا دوکارته شدند اما به نمایش نیمه اولمان مقابل تیم پرقدرت ایران افتخار می‌کنیم. شاید اگر نیمه اول 1-1 یا 2-2 می‌شد می‌توانستیم به بازی برگردیم اما ایران در نیمه دوم خیلی پرقدرت بازی کرد.

وی در پاسخ به این سوال که کدام یک از بازیکنان ایران او را تحت تاثیر قرار داد گفت: همیشه این انتخاب سخت است، ایران بازیکنان خیلی خوبی دارد ولی بازیکن نقش پیوت شما (بهروز عظیمی) پرتحرک و موثر بود.

دیگر خبرها

  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • گلایه‌های تند سیاوش اکبرپور
  • حرف‌های خشن سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مسئولان ورود کنند!
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است