Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@05:44:49 GMT

نذورات محرم به سمت کمک به فقرا هدایت شود

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۵۹۷۹

نذورات محرم به سمت کمک به فقرا هدایت شود

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: نذورات محرم به سوی کمک به فقرا و قشر مستضعف هدایت شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی عصر امروز در رزمایش کمک‌های مومنانه در همدان با تبریک دهه امامت و ولایت و عید غدیر، اظهار کرد: پیرو فرمایشات رهبر معظم انقلاب در راستای تداوم کمک‌های مومنانه، در جلسه با کمیته امداد، بهزیستی، سپاه، آستان قدس رضوی و ستاد اجرایی امام(ره) مقرر شد این کار در سه بازه زمانی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری این رزمایش در دهه امامت، دهه اول محرم و دهه آخر صفر گفت: در قرارگاه مواسات آسیب‌شناسی‌ در خصوص رزمایش اول انجام شد که در این مرحله بر اساس همان اطلاعات با همراهی مسئولان و مردم کمک‌رسانی انجام خواهد گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه  تا زمانی که این ویروس وجود دارد باید امدادرسانی‌ها نیز تداوم داشته باشد گفت: توجه به آسیب‌دیدگان از کرونا و افراد بی‌بضاعت باید در صدر امور باشد.

وی اظهار کرد: بسیاری از مردم در ماه محرم نذورات و خیراتی را دارند که به خاطر شرایط خاص امسال، بهتر است نذورات به سوی کمک به فقرا و قشر مستضعف هدایت شود.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: کمک مومنانه نماینده ولی فقیه در استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۵۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برنامه واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، یعقوب اندامی افزود: از سال۲۰۰۱ تا کنون با تلاش همکاران مراکز بهداشت و با وجود پوشش بالای واکسیناسیون و انجام با کیفیت عملیات ایمن سازی تکمیلی سالیانه، وضعیت عاری از فلج اطفال در کشور تداوم داشته است.

او تصریح کرد:، اما احتمال ورود و انتشار مجدد این بیماری با وجود دو کشور همسایه افغانستان و پاکستان که بیماری فلج اطفال در آن‌ها بومی می‌باشد در کشور وجود دارد که برنامه ایمن سازی تکمیلی فلج اطفال گروه‌های هدف در استان همدان انجام می‌شود. 

مدیرگروه بیماری‌های واگیر معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: امسال نیز در دو مرحله ۲ تا۴ اردیبهشت ماه و ۳۰ اردیبهشت تا ۱ خرداد ماه واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال جهت کودکان زیر ۵ سال در استان انجام می‌شود. 

یعقوب اندامی افزود: گروه‌های هدف این برنامه واکسیناسیون همه مناطق تحت پوشش تیم‌های سیار و همه کودکان زیر ۵ سال که احتمالا همراه مادران خود در زندان اقامت دارند خواهد بود.

دیگر خبرها

  • آغاز برنامه واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در استان همدان
  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی
  • خواهر کیم جونگ اون: به توانمندسازی ارتش برای حفاظت از حاکمیت و صلح منطقه ادامه می‌دهیم
  • بیانیه هشدار آمیز خواهر رهبر کره شمالی؛ خود را در معرض خطر قرار ندهید
  • بازدارندگی موجود نتیجه هدایت‌های داهیانه رهبری است
  • هشدار آشکار؛ اولین مانور شبیه سازی ماشه هسته‌ای با هدایت شخص کیم جونگ اون انجام شد | کره شمالی برای چه چیزی آماده می شود؟
  • نظارت رهبر کره‌شمالی بر اولین مانور تاکتیکی شبیه‌سازی ضدحمله هسته‌ای
  • ۱۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود
  • آمار تکان دهنده افزایش فقر در ایران طی ۲ سال
  • هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود