Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با عید سعید غدیرخم مراسم اهداء ۳۱۳ جهیزیه و آغاز مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در استان تهران برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از شبکه خبری تهران نیوز؛ لحظاتی قبل و همزمان با عید سعید غدیرخم مراسم اهداء ۳۱۳ جهیزیه و آغاز مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در استان تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه سپاه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام استان تهران همزمان با دومین مرحله کمک‌های مومنانه سراسر کشور با محوریت توزیع سبدهای معیشتی، اطعام و بهداشتی صورت گرفت.

این مراسم با حضور سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام استان تهران، حجت‌الاسلام بهرامی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه و جمعی از فرماندهان سپاه استان تهران در ستاد فرماندهی سپاه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام برگزار شد.

بسته‌های کمک‌های مومنانه و 313 جهیزیه آماده شده توسط سپاه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام به‌مناسبت عید غدیرخم به‌طور همزمان در شهرستان‌های سراسر استان تهران توزیع می‌شود.

اجرای پویش ملی همکلاسی مهربان در اسلامشهر / توزیع ۱۱۰ هزار بسته البسه و لوازم التحریر

مراسم پویش ملی همکلاسی مهربان با شعار یک کاسب ، یک دانش آموزش با حضور مسئولین استانی در شهرستان اسلامشهر برگزار شد.

به گزارش شبکه خبری تهران نیوز، مراسم پویش ملی همکلاسی مهربان عصر امروز به همت سپاه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام اسلامشهر و اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام استان تهران، معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش و سایر مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند.

آغاز توزیع ۱۱۰ هزار بسته البسه و لوازم التحریر بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت کشور

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام استان تهران گفت: در رزمایش «همکلاسی مهربان» ۱۱۰ هزار بسته البسه و لوازم التحریر درقالب طرح «یک کاسب، یک دانش‌آموز» توزیع می‌شود.

سردار حسن حسن‌زاده در آئین اجرای طرح «یک کاسب یک دانش‌آموز»، اظهار کرد: امروز با همکاری سازمان بسیج اصناف و سازمان بسیج دانش‌آموزی تعداد ۱۵۰۰ بسته در استان تهران و ۱۱۰ هزار بسته در کل کشور لوازم تحریر و البسه در بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

وی با اشاره به آغاز پویش ملی «هم‌کلاسی مهربان» و طرح «یک کاسب یک دانش آموز، گفت: هر ساله در آستانه فصل بازگشایی مدارس حرکت‌هایی از سوی خیران برای حمایت از دانش‌آموزان محروم کشور انجام می‌شود، که امسال هم اجرای این پویش و طرح در آستانه عید غدیرخم آغاز و بسته‌های تهیه شده برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت و محروم در اقصی نقاط کشور ارسال می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام استان تهران عنوان کرد: امروز همه دنیا شاهدند علی‌رغم تمام مشکلاتی که کشور ما با آن روبه‌رو است، اما همه مردم و در رأس آن‌ها جوانان و نوجوانان این طرح‌های انقلابی را دنبال می‌کنند و به یاری هم‌نوعان خود می‌شتابند.

سردار حسن‌زاده ادامه داد: امیدواریم در آینده نه چندان دور همه جوانان و نوجوانان بتوانند در همه جای کشور در آسایش و آرامش و با امکانات حداقلی به تحصیلات خود ادامه دهند و باعث عزت و سربلندی این مملکت شوند.

وی با تأکید بر اینکه این بسته‌ها به همت دانش‌آموزان بسیجی و با کمک خیران تهیه، جمع‌آوری و بسته بندی شده، گفت: ما شاهد این هستیم که با اقدامات چند ساله اخیر در کشور، فرهنگ انفاق، همدلی و همراهی در بین اقشار مختلف مردم به ویژه دانش‌آموزان به وجود آمده و نسل آینده این سرزمین با این فرهنگ تربیت می‌شوند، این روحیه انقلابی، باعث افتخار در کشور ما است.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام استان تهران با اشاره به تأثیرات روحیه انقلابی در بین جوانان کشور، تأکید کرد: وقتی دانش‌آموزان این کشور با فرهنگ انقلابی تربیت می‌شوند ،نشان از تکیه بر ظرفیت‌های داخلی بوده و این فرهنگ است که دنیا به داشتن آن غبطه می‌خورد و ما به داشتن آن می‌بالیم؛ ترویج تقویت این روحیه و فرهنگ باعث رشد و اقتدار کشور می‌شود.

سردار حسن زاده با اشاره به دیگر اهداف اجرای طرح «یک کاسب یک دانش‌آموز»، خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح مؤمنانه که با استفاده از کالاهای تولید داخل تهیه شده، علاوه بر یاری رساندن به دانش‌آموزان نیازمند کشور و ترویج استفاده از کالاهای ایرانی، به نوعی تولیدات داخلی هم تقویت شده و باعث رشد و رونق تولید در کشور هم می‌شود.

گفتنی است؛ در مراسمی که با حضور مسؤولان استانی، کشوری و منطقه در آموزشگاه مشکات نور شهرستان اسلامشهر برگزار شد، با آغاز طرح «یک کاسب، یک دانش آموز» تعداد ۱۵۰۰ بسته شامل البسه و لوازم تحریر برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند و محروم در استان تهران توزیع شد واجرای این طرح با ارسال ۱۱۰بسته لوازم التحریر به مناطق محروم کشور تا آعاز سال تحصیلی جدید ادامه دارد.

برگزاری رزمایش سراسری کمک مومنانه بسیج کارگری

کد خبر : 606935 ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴      

رزمایش سراسری و باشکوه کمک مومنانه بسیج کارگری با حضور رئیس سازمان بسیج کارگری، امام جمعه و مسئولان شهرستان ری در شرکت سایپا پرس برگزار شد.

رزمایش سراسری و باشکوه کمک مومنانه بسیج کارگری عصر امروز با حضور رعیت فرد رئیس سازمان بسیج کارگری، حجت‌الاسلام استیری امام‌ جمعه بخش کهریزک، مهدی علمدار مسئول بسیج کارگری استان تهران، علی اصغر آرزومندی فرمانده ناحیه‌ حضرت روح‌الله (ره)، امین بابایی بخشدار کهریزک، فرماندهان حوزه‌های بخش کهریزک، اعضای شورای اسلامی باقرشهر و کهریزک و دیگر مسئولان در شرکت سایپا پرس برگزار شد.

فعالیت بسیج کارگری در ۲۵۰۰ کارخانه تولیدی

دکتر رعیت فرد، مسئول بسیج کارخانجات کشور اظهار کرد: سازمان بسیج کارگری در ۲ هزار و ۵۰۰ کارخانه تولیدی و شهرک صنعتی تلاش می‌کند با ترویج فرهنگ ایثارگری این عمل صالحه را در جای جای کشور فرهنگ سازی کند و به کارگرانی که به‌سبب کرونا متحمل مشکلاتی شدند، یاری برساند. کارگران ما هم در کنار کادر درمان، در حال کمک‌رسانی بوده و به معیشت مردم و تولید کشور رونق می‌بخشند تا چرخ تولید متوقف نشده و تلاش و همت جهادگونه کارگران ما نتیجه داشته باشد.

علی اصغر آرزومندی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح‌الله (ره) گفت: ما فعالیت‌های زیادی در عرصه‌ بسیج کارگری انجام داده‌ایم. از روزهای ننخست مبارزه با ویروس منحوس کرونا، در تولید مواد ضدعفونی کننده، ماسک و اجرای شیفت ایثار اقدامات چشمگیری صورت گرفت. افرادی را شناسایی کردیم که واقعا نیازمند بودند و اطلاعات ایشان در هیچ‌کجا ثبت نشده بود و پک‌های معیشتی و کمک‌های دیگر را به این افراد تقدیم کردیم. طبق فرموده مقام معظم رهبری این دست اقدامات خیرخواهانه ادامه پیدا کرده تا از این ماموریت سربلند بیرون بیاییم.

مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه باشکوه هرچه تمام‌تر برگزار می‌شود

حجت‌‌الاسلام عبدالعلی استیری امام‌جمعه باقرشهر و کهریزک طی سخنانی در رزمایش سراسری کمک مومنانه با تبریک هفته ولایت با اشاره به روایتی از امام باقر علیه‌السلام اظهار کرد: با راست‌کرداری خودتان را بر خدا تزیین کنید. راست‌کرداری یعنی انسان در گفتار و کردار یکی باشد و این عمل زینت شما است.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب سال ۹۹ را سال «جهش تولید» معرفی و وظیفه همه ما را مشخص کردند. دیدارهای مردمی به‌سبب وجود ویروس کرونا برگزار نشد اما در مناسبت‌های مختلف با مردم صحبت کردند و وظیفه مردم و مسئولان مشخص شد تا گرهی که در راه تولید به‌وجود آمده رفع شود.

امام‌جمعه باقرشهر و کهریزک افزود: مقام معظم رهبری فرمودند ۱۰ برابر آن‌چه که کار انجام شده باید کار انجام شود. اگر ما در سال گذشته در جهت تولید گامی برداشتیم باید در سال جهش تولید ۱۰ برابر شود. حال اگر تلاش ۱۰ برابر شد و اثرش در زندگی و سفره‌ مردم دیده نشد این تلاش بی‌فایده بوده است. آیه شریفه‌ای که در جبهه‌های جنگ بسیار تلاوت می‌شد، خودتان را در برابر دشمن تجهیز کنید از آن‌چه توان دارید. مشکلات اقتصادی در جامعه ما کم نیست و مردم مشکل معیشتی دارند، باتوجه به نقشه‌ها و توطئه‌های دشمن ما باید در مسائل اقتصادی خودمان را تجهیز و قدرتمند کنیم.

وی بیان داشت: در مسئله‌ فضای مجازی مقام معظم رهبری فرمودند باید خودمان را قوی کنیم. همه‌ ما در فضای مجازی حضور و با آن سر و کار داریم و دشمن در حال برنامه‌ریزی روی فضای مجازی است پس باید هوشمندانه در این محیط حضور پیدا کرد. قدرت خرید مردم پایین آمده است، مشکلاتی وجود دارد و ما باید تلاش و کوششمان را چند برابر کنیم تا از بار این مشکلات کاسته شود. در شیفت ایثار فرد از بهترین سرمایه خود که زمان است استفاده می‌کند و انشاالله مورد رحمت خداوند قرار می‌گیرد. باتوجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مرحله اول رزمایش کمک مومنانه به خوبی در منطقه ما برگزار شد و به امید خدا مرحله دوم بهتر از قبل برگزار شود تا بتوانیم دِین خود را در برابر افرادی که به سختی زندگی می‌کنند و با مشکلات معیشتی دست و پنجه نرم می‌کنند، ادا کنیم.

بسیج کارگری در عرصه‌های مختلف کنار مردم است

خزایی، فرمانده حوزه کارگری شهید برونسی ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح‌الله (ره) و میزبان این برنامه گفت: حوزه کارگری از زمان سیل در کنار مردم بوده و با اعزام نیرو به پل دختر در رابطه با شستشوی محیط و تامین ملزومات مردم کمک رسانی داشته است. پس از مسئله سیل با بیماری کرونا رو‌به‌رو شدیم که با هماهنگی با شرکت‌ها و ناحیه حضرت روح‌الله (ره) ما ضد عفونی معابر را داشتیم و توزیع پک‌های معیشتی که ۲ هزار و ۳۰۰ پک در میان کارگران پخش شد. در شیفت ایثار، کارگران عزیز هزینه‌ای که از حضور در محل کار دریافت می‌شود را برای کمک به فقرا اهدا می‌کنند.

گفتنی است؛ در انتهای این مراسم نیز مسئولین از خط تولید جدید کارخانه سایپا که تولید درِ تیبا بوده و برای اولین بار در کشور ساخته می‌شود، دیدن کردند.

انتهای پیام/*

 

منبع: دانا

کلیدواژه: فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء علیه السلام استان تهران رزمایش کمک مومنانه مقام معظم رهبری استان تهران رزمایش سراسری لوازم التحریر حضرت روح الله ۱۱۰ هزار بسته البسه و لوازم یک دانش آموز سازمان بسیج بسیج کارگری دانش آموزان عید غدیرخم برگزار شد سردار حسن پویش ملی حسن زاده یک کاسب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۶۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاهیان با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان موجب خودکفایی کشور می‌شوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجتبی حکیم‌زاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان در دیدار با احمد حیدری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام علی (ع) شهرستان تنگستان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج را به‌عنوان نماد عزت و اقتدار جهادگران عرصه پژوهش و علم و فناوری  در ساحت دانشگاه دانست و اظهار کرد: حضور و نقش بسیج اساتید و بسیج دانشجویی در توسعه و پیشبرد برنامه‌های علمی و پژوهشی دانشگاه حائز اهمیت است و می‌تواند با تربیت سرمایه‌های اجتماعی، دانشگاه را دانشگاهی کارآفرین و در تربیت نسل جوان دانشجو در طراز اول، انقلاب بیش‌ازپیش یاری رساند.

وی افزود: سپاه در عرصه‌های مختلف فرهنگی، علمی، سیاسی، امنیتی، اقتصادی خود را اثبات کرده و امروز هر شهری از ظرفیت سپاه در حوزه‌های مختلف بهره برده، پیشرفت‌های خوبی داشته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان عنوان کرد: امروز کشور با توجه به جنگ ترکیبی دشمن در همه زمینه‌ها نیاز به حضور نخبگان و پژوهشگران دارد که بتواند در زمینه تولید و تجاری‌سازی علم و نیز در زمینه پژوهش ایفای نقش کرده و در این راستا دانشگاهیان به‌عنوان افسران علمی در مقابله با تهاجمات فرهنگی و بی‌اثر کردن تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی می‌توانند با پژوهش‌های علمی و با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان زمینه‌های خودکفایی را فراهم کند.

دانشگاه آزاد اسلامی سنگر تدافعی در برابر جنگ ترکیبی دشمن است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام علی(ع) شهرستان تنگستان نیز از دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان سنگر تدافعی در برابر جنگ ترکیبی دشمن یاد کرد و گفت: دانشگاه محل تولید علم و پرورش نخبگانی است که می‌توانند در ارتقای شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی نقشی سازنده و اساسی را ایفا کند.

احمد حیدری اضافه کرد: دانشگاه باید در همه زمینه‌ها و فعالیت‌های علمی مسئله محور باشد و با مشارکت نخبگان دانشگاهی در کارهای تخصصی، مطالعاتی و تحقیقاتی زمینه‌های خودکفایی را در کشور فراهم کرده و نقش دانشگاه را در توسعه و سازندگی کشور بیش‌ازپیش در عرصه داخلی و بین‌المللی نمایان سازد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گردهمایی هماهنگ‌کنندگان اهدای عضو کشور در بیمارستان فرهیختگان
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • اجرای رزمایش واکسیناسیون دام در طرح شهید زاهدی در کازرون
  • پیگیری مهم‌ترین خواسته تهرانی ها | آن ۷۹۲ واگن چینی کی به متروی تهران می رسد؟
  • ادعای جدید گروسی درباره نزدیک بودن ایران به ساخت بمب اتم/ برگزاری رزمایش «ماشه هسته‌ای» کره شمالی/ ازسرگیری مذاکرات برای برقراری صلح در یمن/ آغاز رزمایش «پرچم صحرای ۹» در امارات با مشارکت ۱۰ کشور
  • دانشگاهیان با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان موجب خودکفایی کشور می‌شوند
  • ۲۹۰ سری جهیزیه در خاش توزیع شد
  • آغاز رزمایش چندملیتی «پرچم صحرای ۹» در امارات با مشارکت ۱۰ کشور
  • اهداء قرآن ویژه فلسطین به هیئت اعزامی آستان قدس رضوی در کشور مالزی
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد