Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بغداد الیوم، منابع عراقی به جزییات آتش سوزی انبارهای مواد غذایی و لوازم الکتریکی در نجف اشرف و تلاش تیم های آتش نشانی برای مهار آن اشاره کردند.

منابع عراقی امروز (چهارشنبه) اعلام کردند که انبارهای مواد غذایی و لوازم الکتریکی «القدس» در جنوب این استان دچار آتش سوزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منابع با اعلام این که انبارهای مذکور محل فروش عمده در نجف اشرف به شمار می آیند، تاکید کردند که تیم های آتش نشانی با حضور بیشتر نیروهای آن، به فعالیت خود برای مهار آتش سوزی ادامه می دهند و همه نیروهای امنیتی و نیروهای پشتیبان آنها در این استان نیز به حالت آماده باش درآمده و در تلاش هستند تا آتش سوزی هر چه زودتر مهار شود.

کد خبر 4992260

منبع: مهر

کلیدواژه: عراق نجف اشرف آتش سوزی ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی عراق ویروس کرونا لبنان دونالد ترامپ عربستان سعودی انفجار بیروت ایران روسیه حزب الله لبنان فلسطین شیوع کرونا سوریه آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۶۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران

به گزارش قدس آنلاین، ارسلان خادمیان ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این میزان در مقایسه با سال ۱۴۰۱ افزایش داشته است.

وی بیان داشت: این میزان در سال ۱۴۰۱،  ۹۴ میلیارد و ۹۷۳ میلیون ریال بوده است.

خادمیان با بیان اینکه در این راستا، رانندگان حامل کالاهای قاچاق دستگیر شده و برای طی مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، گفت: از مهمترین کالاهای کشف شده در این شهرستان، لوازم خانگی، لوازم صوتی، تصویری، لوازم آرایشی، بهداشتی و خوراکی بوده است.

وی افزود: در این راستا ۸۸ دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق در سال جاری، در این شهرستان توقیف شد.

خادمیان اظهار داشت: همچنین در سال گذشته، ۵۷۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف و در این زمینه ۱۹۹ قاچاقچی، خرده فروش، توزیع کننده و نگهدارنده مواد مخدر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی گچساران همچنین اظهار داشت: ۱۵۲ دستگاه موتور سیکلت متخلف نیز در سال گذشته در این شهرستان توقیف شد که نسبت به سال ۱۴۰۱ ۲۲ درصد افزایش داشته است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی یک واحد آپارتمانی در شهر رشت
  • حریق انبار لوازم الکتریکی در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) مشهد مهار شد
  • اطفاء حریق انبار لوازم الکتریکی در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) با نجات یک مصدوم(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)
  • کشف مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز
  • فیلم| جزییات آتش‌سوزی در شرق تهران
  • کشف ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر انفجار منزل مسکونی
  • مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ده مجنون کرمانشاه
  • آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه مهار شد