Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@19:50:53 GMT

خوشبینی ستاره مصدوم ناپولی به حضور مقابل بارسا

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۶۰۶۸

خوشبینی ستاره مصدوم ناپولی به حضور مقابل بارسا

مدیر برنامه لورنزو اینسینیه می‌گوید که این بازیکن به حضور در دیدار مقابل بارسلونا خوشبین است.

به گزارش "ورزش سه"، در بازی پایانی ناپولی در رقابت های سری آ مقابل لاتزیو بود که وینگر ایتالیایی این تیم شدت دچار مصدومیت شد و با وضعیتی نگران کننده زمین مسابقه را ترک کرد تا به به نظر برسد که لورنزو اینسینیه به احتمال بسیار زیاد دیدار مقابل بارسلونا از سری مسابقات مرحله برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طی روزهای گذشته باشگاه ناپولی به شکل رسمی اعلام کرد که اینسینیه از ناحیه تاندون پای چپ دچار مصدومیت شده و ریکاوری خود را آغاز کرده است اما گزارشات در ایتالیا حاکی از آن بود که این بازیکن به احتمال فراوان تقابل نوکمپ را از دست خواهد داد.

 

 

 

 

حالا اما مدیر برنامه ستاره ایتالیایی ناپولی صحبت‌های دیگری را مطرح کرده و می‌گوید: " لورنزو اشتیاق فراوانی دارد و نسبت به حضور در دیدار برابر بارسلونا خوشبین است. فکر می‌کنم که بازیکن بهترین پزشک خودش محسوب می‌شود و اگر احساس 80 درصد آمادگی را در خود ببیند، به میدان خواهد رفت. امروز صبح با او صحبت کردم و به من گفت که تمام تلاش خود را برای بازی کردن برابر بارسلونا انجام خواهد داد."

بارسلونا ناپولی لورنزو اینسینیه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا ناپولی لورنزو اینسینیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۶۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای رقص جلوی بارسلونا تمرین کرده بودیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید یکشنبه شب در دیداری حساس و مهم در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان بارسلونا بود و موفق شد این تیم را از سر راه بردارد تا یک قدم دیگر به کسب عنوان قهرمانی این مسابقات نزدیک شود.

بلینگام و واسکز دو ستاره رئال در این دیدار بودند که موفق شدند دو گل مهم برای این تیم به ثمر برسانند و پس از گل ستاره انگلیسی که باعث پیروزی شاگردان کارلو آنجلوتی در وقت‌های اضافه برابر رقیب قدیمی شد بود که آنها تصمیم گرفتند شادی گل خاصی را به نمایش بگذارند.

رقص دو نفره این دو بازیکن توجه بسیاری از هواداران رئال و کاربران در شبکه‌های اجتماعی را جلب کرد و تصاویر جالبی از این حرکت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو منتشر شد که با واکنش واسکز همراه شده است.

این بازیکن در پاسخ به سوالی در این باره به خبرنگاران گفت:« رقصیدن؟ عکس بسیار خوب و جالبی است. ما این خوشحالی پس از گل را چند باری در تمرینات انجام داده بودیم و حالا لحظه مناسبی برای رونمایی از آن بود.»

دیگر خبرها

  • تمرین اختصاصی سه بازیکن مصدوم پرسپولیس (فیلم)
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • برای رقص جلوی بارسلونا تمرین کرده بودیم
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!
  • ستاره سپاهان پیش از مصدومیت (عکس)
  • دومین شوک ال‌کلاسیکو: پایان فصل برای ستاره بارسا!
  • بدبیاری ژاوی: ستاره بارسا به‌شدت مصدوم شد (عکس)
  • امید ستاره بارسا: رئال در باد بردن سیتی خوابیده!
  • رقابت بارسا با یونایتد و بایرن برای ستاره اسپانیایی