Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی فردوس گفت: طرح کمک مومنانه به مناسبت عید غدیر و با هدف جمع آوری کمک‌های مردم برای اطعام خانواده‌های نیازمند این شهرستان برگزار می‌شود.

الیاس ابراهیمی، مسئول بسیج دانشجویی فردوس در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو از اجرای طرح کمک مومنانه به مناسبت عید غدیر خبر داد.

ابراهیمی با بیان اینکه در این طرح قرار است کمک‌های مردمی را برای اطعام نیازمندان شهرستان جمع آوری کنیم، افزود: توصیه‌های زیادی از سوی ائمه اطهار (ع) درخصوص اهمیت و ضرورت توجه به اطعام نیازمندان وارد شده و یکی از بهترین فرصت‌ها برای پرداختن به این امر مهم، عید غدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول بسیج دانشجویی فردوس افزود: خیرین به هر اندازه که توان دارند، می‌توانند در این طرح مشارکت کرده و مبالغ اهدایی خود را به شماره حساب ۶۲۷۳۸۱۱۱۵۵۲۶۳۵۷۴ واریز کنند.

وی خاطرنشان کرد: این مبالغ برای تهیه اقلام خوراکی برای خانواده‌های نیازمند شهرستان فردوس هزینه می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کمک مومنانه بسیج دانشجویی خراسان جنوبی عید غدیر دانشگاه آزاد فردوس عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۶۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز

به گزارش خبرنگار مهر، به نقل از روابط عمومی بسیج سازندگی مهدی هنری اظهار کرد: ایام نوروز و ماه مبارک رمضان ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شده است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه در این ایام ۳۹۳۳ جهادگر مشغول خدمات رسانی بودند، افزود: از این تعداد دو هزار و ۱۲۰ نفر برادر و هزار و ۸۱۳ نفر خواهر بودند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی بیان کرد: در استان خراسان جنوبی ۲۵ هزار و ۴۴۹ نفر از خدمات جهادگران بهره مند شدند.

هنری عنوان کرد: جهادگران در ۱۳۰ نقطه روستایی و ۴۵ نقطه شهری استان خدمت ارائه دادند.

وی ارزش ریالی خدمات ارائه شده را بیش از ۷۳ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: ۲۵ هزار و ۴۴۹ خدمت توسط گروه‌های جهادی صورت گرفته است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: عرصه‌های فعالیت جهادگران شامل عمرانی، فرهنگی و تبیینی، آموزشی، پزشکی، دامپزشکی، فنی مهارتی، خدمت مومنانه، کشاورزی و میز خدمت می‌شود.

کد خبر 6085347

دیگر خبرها

  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • طراحی پوسترهای جدید به مناسبت شکست هیمنه آمریکا در طبس
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • روکش آسفالت محور روستایی اسلامیه سرند
  • کنگره ملی ۱۰۶۶ شهید قوچان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بیضا