Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، این پروژه ها شامل جایگزینی بالگرد اورژانس هوایی استان با یک بالگرد دو موتوره، ۳ پایگاه اورژانس شهری، یک پایگاه اورژانس جاده ای، ۲ ساختمان ستادی اورژانس، یک پایگاه مرکزی اورژانس، یک پارکینگ چندمنظوره اتوبوس آمبولانس، یک پایگاه آموزشی، ۲ طرح تله مدیسن و مرکز عملیات بحران اورژانس استان می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر شهرام حبیب زاده سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در این ارتباط زنده ویدئو کنفرانسی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیت‌های اورژانس استان گفت: این پروژه‌ها  با اعتباری بالغ بر ۵۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به مرحله بهره‌برداری  رسیده است.

دکتر مجید محمد غریبانی رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان اردبیل هم گفت: با افتتاح این پروژه‌ها ۹۴ درصد استان تحت پوشش فوریت‌های پزشکی قرار گرفت.

با بهره‌برداری از این طرح‌ها، تعداد پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی استان به ۵۴ مورد افزایش یافت.

وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در این  آیین ۱۱۵ پروژه اورژانس کشور را بصورت ویدئو کنفرانس افتتاح کرد.

برچسب‌ها سازمان اورژانس کشور افتتاح طرح اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اورژانس کشور افتتاح طرح اردبیل سازمان اورژانس کشور افتتاح طرح اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۶۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۳۵ درصدی حوادث ترافیکی در گناباد و بجستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: ۴۹ حادثه ترافیکی از ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا ششم فروردین ماه سال جاری در شهرستان‌های گناباد و بجستان به وقوع پیوست که در مقایسه با میزان مشابه سال قبل کاهش قابل توجهی داشته است.

محمدحسین اسماعیل‌زاده افزود: ۴۸۰ ماموریت توسط اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی گناباد در این مدت انجام شد که تعداد ماموریت‌ها نسبت به آمار مشابه، ۱۹ درصد کاهش یافته است.

وی تصریح کرد: از آغاز طرح سلامت نوروزی کلیه پایگاه‌های اورژانس دانشگاه در حالت آماده باش و سه ایستگاه سلامت نیز در محور‌های مواصلاتی به شهرستان‌های گناباد و بجستان در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

اسماعیل زاده گفت: تصادف‌ات جاده‌ای و مناطق روستایی، ۴۳ درصد مجموع ماموریت‌های اورژانس گناباد و بجستان واقع در جنوب استان خراسان رضوی را در سال ۱۴۰۲ شامل شده است.

وی افزود: از مجموع ۱۶ هزار و ۸۱۶ ماموریت اورژانس در شهرستان‌های تابعه (گناباد و بجستان) هفت هزار و ۳۲۲ ماموریت مربوط به خدمات رسانی در تصادف‌های جاده‌ای و محور‌های روستایی بود.

شهرستان‌های گناباد و بجستان با ۱۶ پایگاه اورژانس و یک پایگاه اورژانس هوایی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی گناباد قرار دارند و به ترتیب در فاصله ۲۸۷ و ۲۷۸ کیلومتری جنب و جنوب غربی مشهد واقع هستند.

دیگر خبرها

  • اورژانس اردبیل در طرح سلامت نوروزی سه هزار و ۳۲۱ ماموریت انجام داد
  • واژگونی خودرو سواری در محور نیشابور به سبزوار منجر به فوت ۲ نفر شد
  • حادثه رانندگی در محور نیشابور- سبزوار با ۲ قربانی
  • افتتاح مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان
  • مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس اصفهان افتتاح شد
  • واژگونی سمند در گلپایگان با ۶ مصدوم
  • بازدید وزیر بهداشت از اورژانس عوارضی قم تهران و یک مجتمع بیمارستانی
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه عظیم عمرانی ورزشی در استان اردبیل
  • ۶ جانباخته و ۱۵۶ مصدوم درتصادفات کرمان
  • کاهش ۳۵ درصدی حوادث ترافیکی در گناباد و بجستان