Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسلمی گفت: تلاش داریم در سه مقطع شامل دهه ولایت از عید قربان تا عید غدیر، دهه اول محرم و دهه آخر صفر۳۰۹هزار بسته معیشتی در قالب دومین رزمایش کمک مؤمنانه تهیه و بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی توزیع شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سیاوش مسلمی»امروز (15مرداد) در حاشیه مرحله اول توزیع کمک‌های مؤمنانه در حسینیه عاشقان کربلا شهرستان ساری که با حضور حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه درمازندران برگزار شد، ضمن تشریح اقدامات سپاه کربلا و گروه‌های جهادی و بسیجیان در اجرای مرحله اول رزمایش مواسات در بازه زمانی ماه مبارک رمضان تا عید فطر، گفت: با توجه به اوج‌گیری کرونا و تداوم تعطیلی مشاغل و افزایش مشکلات معیشتی مردم رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) فرمان اجرای رزمایش دوم را به‌عنوان تعاون، احسان و کمک مؤمنانه صادر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه کربلا، افزود: تلاش داریم در سه مقطع شامل دهه ولایت از عید قربان تا عید غدیر، دهه اول محرم و  دهه آخر صفر بسته‌های معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع شود.

 

وی بابیان اینکه در هر مرحله از این رزمایش 103هزار بسته معیشتی در اختیار جامعه هدف قرار داده می‌شود، خاطرنشان شد: با توجه به بازگشایی مدارس در شهریورماه امسال و آسیب دیدن کسب‌وکار در پی شیوع کرونا در مرحله اول توزیع بسته‌های معیشتی لوازم و التحریر و کیف  و کفش در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار خواهد گرفت.

 

مسلمی بابیان اینکه در این دوره از رزمایش مؤمنانه کمک‌های نقدی به آسیب دیدگان کرونایی اهدا می‌شود، یادآور شد: یک خیر نیک‌اندیش از میان مردم شریف استان مازندران 13هزار کارت هدیه 200هزارتومانی برای اهدا به مردم آسیب‌دیده از کرونا در اختیار سپاه کربلا قرارداد.

وی بابیان اینکه پرداخت اجاره‌بهای مغازه‌ها و اقساط معوقه بانکی مردم نیازمند در بازه زمانی اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه از دهه ولایت تا دهه آخر صفر در دستور کار قرار دارد، اظهار امیدواری کرد:در هر مرحله از دومین رزمایش مؤمنانه 38میلیارد تومان از کمک‌های مردمی برخوردار شوند تا خدمت‌رسانی به نیازمندان به‌درستی انجام شود.

مسلمی افزود: تاکنون طی 5روز گذشته از آغاز سراسری دومین رزمایش کمک مؤمنانه در سطح استان 88میلیارد ریال تحت عنوان کمک‌های نقدی از سوی مردم در اختیار سپاه کربلا قرار گرفت که به احتساب این کمک مردمی، 8میلیارد و 800میلیون تومان به 58هزار نفر از خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا پرداخت شد.

 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش مومنانه آسیب دیدگان از کرونا نماینده ولی فقیه درمازندران فرمانده سپاه کربلای مازندران بسته معیشتی اجاره بها کرونا کمک مؤمنانه سپاه کربلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۶۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  محسن حسین‌زاده گفت: واحد داوطلبان جمعیت هلال احمر درمیان، در سال ۱۴۰۲ با هم‌افزایی مشارکت‌های مردمی و همکاری‌های بین‌بخشی با موسسات و تشکل‌های مردم نهاد طرح‌های مختلفی را اجرا کرده است.

وی افزود: در این راستا تعداد هزار و ۴۶۱ بسته غذایی و معیشتی برای خانواده‌های کم بضاعت و کم برخوردار شهرستان تهیه و توزیع شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان درمیان گفت: در اولین طرح توزیع و حمایت جمعیت هلال احمر شهرستان در سال ۱۴۰۳ نیز تعداد ۲۴۱ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۹۰۰میلیون ریال در بین خانواده‌های کم برخوردار شهرستان توسط خانه‌های هلال توزیع شد.

حسین‌زاده افزود: ارزش ریالی هر بسته غذایی، مبلغ ۸ میلیون ریال بوده که شامل کنسرو تن ماهی، کنسرولوبیا، شکر، عدس، قند، چایی، پودر لباس شویی است.

 

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه