Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@21:24:41 GMT

اولین خرید تابستانی آرسنال قطعی شد؟!

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۶۱۵۳

اولین خرید تابستانی آرسنال قطعی شد؟!

به نظر می‌رسد که باید انتقال ستاره برزیلی یعنی ویلیان به آرسنال را قطعی تلقی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به اتفاقاتی که طی روزهای گذشته رخ داده و البته شایعاتی که در نشریات انگلیسی منتشر می‌شود، باید جدایی وینگر برزیلی یعنی ویلیان از چلسی را قطعی تلقی کرد. در واقع گفته می‌شود که ویلیان برای تمدید با چلسی خواستار عقد یک قرارداد سه ساله شده است اما در عین حال آبی های لندن به دلیل سن تقریباً بالای این بازیکن، با این موضوع مخالفت کرده‌اند؛ موضوعی که دلیل اصلی توقف مذاکرات بین دو طرف گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اگرچه گفته می‌شود ویلیان از لیگ آمریکا پیشنهاد دارد و حتی باشگاه بارسلونا نیز به جذب او علاقه نشان داده اما این ستاره برزیلی پیش از این بارها اعلام کرده بود که خانواده اش از زندگی در لندن رضایت دارند و او ترجیح می‌دهد در صورت جدایی از چلسی به یک تیم دیگر متعلق به این شهر برود.

 

 

 

 

در چند روز اخیر از علاقه جدی آرسنال به جذب ویلیان رونمایی شد که حالا به نظر می‌رسد همه چیز در آستانه نهایی شدن است چرا که میرر در این رابطه گزارش داده که وینگر برزیلی به دوستانش اطلاع داده که از چلسی جدا خواهد شد و در نقل و انتقالات تابستانی به آرسنال می پیوندد.

 

حالا باید منتظر ماند و دید که این شایعات تا چه حدی تبدیل واقعیت خواهد شد اما با این وجود شواهد حاکی از آن است که به زودی ویلیان به جمع توپچی ها اضافه خواهد شد.

چلسی آرسنال ویلیان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی آرسنال ویلیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۶۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوچتینو: ثابت کنید اینجا اف‌سی کول پالمر نیست!‏

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امشب در دربی لندن در حالی به خانه ‏آرسنال صدرنشین می‌رود که گلزن اولش کول پالمر را در اختیار ندارد. ‏در این شرایط پیروزی برای آبی‌ها دشوار به نظر می‌رسد. ‏

در چنین شرایطی است که پوچتینو، سرمربی چلسی، امروز پیام ‏صریحی به بازیکنانش داد و از آنها خواست در مصاف با آرسنال ثابت ‏کنند که چلسی تیمی تک‌نفره نیست و بدون کول پالمر هم می‌تواند ‏بازی کرده و پیروز شود. پوچتینو خطاب به بازیکنانش جمله جالبی به ‏زبان آورد:" ثابت کنید اینجا اف‌سی چلسی است نه اف‌سی کول پالمر".‏

پالمر در تمرینهای پیش از بازی با آرسنال غایب بود و به همین علت ‏گفته می‌شود امشب در میدان حضور نخواهد داشت. ‏

پوچتینو در صحبت با خبرنگاران گفت:" اینکه پالمر نباشد برای ما ‏چالش خوبی خواهد بود. چه برای هم‌‌پستی‌هایش و چه برای همه ‏بازیکنان چلسی. من اگر جای آنها بودم انگیزه بیشتری پیدا می‌کردم تا ‏نشان بدهم که اینجا اف‌سی چلسی است و نه اف‌سی کول پالمر". ‏

سرمربی چلسی در ادامه شایعات درباره تنش در رختکن این تیم را ‏تکذیب کرد و گفت:" حرفهایی که درباره حسادت مادوئکه و جکسون ‏به پالمر زده می‌شود صحت ندارد. آنها به کالمر حسودی نمی‌کنند. ‏فقط می‌خواهند همان قرضی که به پالمر می‌دهیم را به آنها هم ‏بدهیم! نه، شوخی کردم. آنها می‌گویند هر کاری برای پالمر می‌کنید ‏برای ما هم بکنید. این خیلی هم خوب است چرا که نشان می‌دهد ‏آنها می‌خواهند در حد او درخشان باشند. و البته نشان می‌دهد که ‏اعتقاد دارند می‌توانند اندازه پالمر بدرخشند". ‏

دیگر خبرها

  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید
  • وقتی درخشش کای هاورتس حرص توییتر چلسی را در می‌آورد! / عکس
  • گل دوم بن وایت به چلسی (آرسنال ۵-۰ چلسی)
  • گل دوم کای هاورتس به چلسی (آرسنال ۴-۰ چلسی)
  • گل کای هاورتس به چلسی (آرسنال ۳-۰ چلسی)
  • گل بن وایت به چلسی (آرسنال ۲-۰ چلسی)
  • گل لیاندرو تروسار به چلسی (آرسنال 1-0 چلسی)
  • آرسنال - چلسی؛ ترکیب رسمی
  • پوچتینو: ثابت کنید اینجا اف‌سی کول پالمر نیست!‏
  • تیاگو سیلوا در انتهای فصل از چلسی جدا می شود