Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال بالاخره فعالیت خود در فصل نقل و انتقالات را آغاز کرده است.
به گزارش آریا، تیم فوتبال استقلال در شرایطی باید در تاریخ بیستم شهریور ماه در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود که در پایان بازی های این فصل قرارداد بازیکنانی مثل فرشید اسماعیلی، روزبه چشمی، علی کریمی، فرشید باقری، محمد دانشگر و داریوش شجاعیان به پایان می رسد و احمد سعادتمند کار ساده ای برای تمدید قرارداد با این بازیکنان نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با این حال احمد سعادتمند طبق وعده قبلی چند روزی است که مذاکرات خود را با بازیکنان تمدیدی این تیم شروع کرده  و امیدوار است بتواند خیلی زود تکلیف این موضوع را روشن کند. گفته می شود سعادتمند در اولین گام مذاکراتی با فرشید باقری و روزبه چشمی انجام داده و پیشنهاد خود را به آنها ارائه کرده است. قرار شده این دو بازیکن ظرف روزهای آینده جواب نهایی را برای تمدید قرارداد به باشگاه بدهند. همچنین سایر بازیکنان استقلال هم قرار است ظرف روزهای آینده با مدیرعامل باشگاه پای میز مذاکره بنشینند.
موضوع تمدید قرارداد ستاره‌های استقلال برای فصل اینده یکی از مواردی است که طی هفته های گذشته بارها درباره اش بحث شده است. در این خصوص مدیران استقلال بارها وعده دادند هرچه سریع تر برای تمدید قرارداد ستاره‌های این تیم گام بردارند. در این خصوص روز گذشته احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال در مصاحبه‌ای اعلام کرد که مذاکرات با چند بازیکن را آغاز کرده و به زودی با اولین نفر تمدید قرارداد انجام می‌شود. روزبه چشمی، محمد دانشگر، فرشید باقری، علی کریمی، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی، مرتضی تبریزی و محسن کریمی بازیکنانی هستند که در پایان فصل جاری لیگ برتر قراردادشان به پایان می‌رسد و به همین خاطر مسئولان استقلال فعلا با فرشید باقری و روزبه چشمی مذاکرات اولیه را شروع کردند.
در این خصوص گفته می‌شود مدیران استقلال پیشنهاد مالی خود را به چشمی و باقری ارائه دادند و قرار است این دو بازیکن به زودی پاسخ نهایی شان را به سعادتمند اعلام کنند. در این شرایط احتمالا طی روزهای آینده مذاکرات جدی تری میان مدیران اسقلال با دو ستاره مذکور انجام می شود تا بتوانند برای تمدید قرارداد به نتیجه برسند.
مدیران استقلال مذاکره با ستاره های خود را به ترتیب لیستی که فرهاد مجیدی ارائه داده دنبال می‌کنند وبه نظر می‌رسد در هفته آینده علاوه بر چشمی و باقری با سایر بازیکنان برای تمدید پای مذاکره بنشینند. استقلال برای اینکه بتواند از همه نفراتش در لیگ قهرمانان آسیا استفاده کند باید تا زمان شروع مسابقات قرارداد نفراتی که نام شان در بالا آمده را تمدید کند و باید دید مدیران استقلال تا چه حد در این خصوص موفق خواهند بود.
لیگ نوزدهم فوتبال ایران در حالی چند هفته دیگر تمام می شود که بازیکنانی مثل فرشید اسماعیلی، علی کریمی، داریوش شجاعیان، روزبه چشمی، محمد دانشگر و فرشید باقری قراردادشان با استقلال تمام می شود و این موضوعی است که هواداران این تیم را برای شروع لیگ بیستم نگران کرده است. احمد سعادتمند در این باره به شبکه خبر گفت:  بیشتر از 5 بازیکن ما امسال قراردادشان تمام می شود که با اکثر آن‌ها تمدید می‌کنیم و این کار را بر اساس راهکارها و تأمین منابع مالی شروع کردیم.
تا آخر این هفته یکی از آنها را رونمایی می کنیم و از هفته آینده هم به تناوب تمدید ها را اعلام خواهیم کرد. صحبت های سعادتمند در شرایطی است که بسیاری از بازیکنان استقلال تمایل دارند فوتبال شان را در خارج از ایران پیگیری کنند و باید دیدید بازیکنی که آخر هفته تمدید قراردادش اعلام می شود چه کسی است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: باشگاه استقلال فرشید باقری روزبه چشمی برای تمدید قرارداد مدیران استقلال احمد سعادتمند فرشید باقری روزبه چشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۶۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر بد برای درویش؛ اتحاد در رختکن بر سر تمدید قراردادها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قراردادهای فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آنها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

به نقل از مهر مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند اما به دلیل بدقولی‌های باشگاه حاضر به تمدید قرارداد هم نیستند.

تعدادی از این بازیکنان در گفت و گو با مدیر برنامه‌های خود هرگونه تمدید قرارداد با باشگاه را منوط به تسویه مبلغ این فصل خود اعلام کرده اند. آنها در تصمیمی مشترک قصد دارند تنها در صورت دریافت تمام و کمال مبلغ قراردادهای فصل جاری، نسبت به تمدید قرارداد خود اقدام کنند.

این در حالی است که میزان طلب این بازیکنان بابت امسال حدود ۹۵ میلیارد تومان است که باید پرداخت شود اما باشگاه فعلا هیچ پولی برای این وضع ندارد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898614

دیگر خبرها

  • تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود
  • چه کسی نمی‌خواست روزبه چشمی در استقلال بماند؟
  • اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!
  • خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!
  • تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • خبر بد برای درویش؛ اتحاد در رختکن بر سر تمدید قراردادها
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!
  • مذاکره پنهانی باشگاه پولدار لیگ برتری با ستاره‌های پرسپولیس | خطر بزرگ مهاجرت ستاره‌ها از قرمزهای پایتخت
  • خطر بزرگ در انتظار پرسپولیس