Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه فنی پرسپولیس با حضور یحیی گل محمدی و پیشکسوتان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت از ساعت ۱۸:۴۰ دقیقه امروز در ورزشگاه کاظمی تمرین خود را شروع کردند.

  پیش از شروع تمرین جلسه فنی برگزار شد. بازیکنان پس از ورود به زمین دقایقی به کار با توپ پرداختند و سپس با گرم کردن بدن‌های خود در سه گروه مشغول به تمرین آقاوسط شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند نیز بخش بعدی تمرین بود. اوساگونا، نادری و ترابی در این تمرین زیر نظر بدنساز تیم اختصاصی کار کردند.   تمرین بعد از ۷۰ دقیقه به پایان رسید. در این تمرین محمد صادقی و فریدون ممبینی دو بازیکن قدیمی پرسپولیس در دهه ۵۰ به عنوان مهمان ویژه با دعوت پیروانی حاضر شدند و خوش و بش گرمی با کادر فنی و بازیکنان انجام دادند.   *حضور پیشکسوتان در تمرین امروز پرسپولیس   محمد صادقی و فریدون ممبینی دو تن از پیشکسوتان پر افتخار باشگاه پرسپولیس در محل تمرین سرخ‌پوشان حاضر شدند و مورد استقبال مدیر، سرمربی و بازیکنان قرار گرفتند.   صادقی و ممبینی در کنار افشین پیروانی به تماشای تمرین پرداخته و به بیان خاطرات خود از روزگار طلایی پرسپولیس در سال‌های دور پرداختند. انتهای پیام        

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۶۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تمرینات پرسپولیس در غیاب ملی پوشان

بازیکنان پرسپولیس تمرین امشب را از ساعت ۱۹ زیر نظر اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس و با حضور هواداران برگزار کردند.   بازیکنان ابتدا در سالن بدنسازی حاضر شدند و به مدت ۱۵ دقیقه با انجام حرکات کششی و نرمشی، بدن‌ها را گرم کردند. سپس وارد زمین چمن شدند و برنامه‌های کادر فنی را انجام دادند.   پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی و مینی فوتبال در قالب چند گروه انجام شد. بازیکنانی که در مینی فوتبال شرکت نداشتند، کارهای هوازی را زیر نظر مربی بدنساز تیم انجام دادند.   محمد‌حسین کنعانی‌زادگان، علیرضا بیرانوند، وحدت هنانوف، گئورگی گولسیانی و اوستون ارونوف با توجه به حضور در بازی‌های ملی، با کمیتاخیر به تمرینات اضافه خواهند شد و استراحت دارند، اما سایر بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند. باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • برگزاری تمرینات پرسپولیس در غیاب ملی پوشان
  • برگزاری تمرینات پرسپولیس با حضور اوسمار و ترابی
  • اولین تمرین سال جدید پرسپولیس با حضور اوسمار
  • بازگشت هافبک مازنی پرسپولیس با شادی گل رونالدویی!
  • تمرین بازیکنان سپاهان با حضور هواداران در نقش‌جهان
  • بازیکنان پرسپولیس از بادامکی سراغ پول را گرفتند
  • په‌په علیه جای خالی اوسمار در پرسپوليس
  • بازگشت صادقی و اسماعیلی‌فر به تمرین پرسپولیس
  • پیگیری تمرین پرسپولیس در غیاب اوسمار
  • غیبت ستاره ناراضی پرسپولیس در اولین جلسه تمرینی سال جدید