Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم گفت: بیش از ۴۰ استیج با رعایت پرتکل‌های بهداشتی در دهه ولایت در قم برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، ابوالقاسم مقیمی امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران در سالن کرامت استانداری اظهار داشت: شهرداری قم از ابتدای شیوع کرونا با دو هدف رعایت نکات بهداشتی توسط شهروندان و ایجاد آرامش در خانواده و ماندن در خانه برنامه‌های خود را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم افزود: بخشی از تلاش شهرداری در واحدهای خدمت‌رسانی و تبلیغات شهری و تذکرات بهداشتی و راه اندازی مشاوره خانواده توسط فرهنگسرای جوان و دوره‌های خانواده محور به صورت مجازی و برنامه اینترنتی در قالب توصیه‌های روانپزشکی و دینی و ابتم های نمایشی بود.

وی تصریح کرد: دو جشنواره ناخوانده مهمان و قرار بندگی در ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان و مهر دخت در ایام کرامت و برنامه‌هایی در جهت ماندن در خانه برگزار شد.

کردستان|دهه امامت و ولایت بهترین فرصت برای معرفی ارزش‌ها در جامعه است2500 بسته معیشتی همزمان با دهه امامت در همدان توزیع می‌شود‌عناوین روزهای دهه امامت و ولایت اعلام شد

مقیمی بیان کرد: اجرای سرودهای خیابانی و برگزاری استیج‌ها در مجتمع مسکونی و طراحی نمایش عروسکی در خیابان‌ها و تولید کلیپ از خبرنگاران و پزشکان و مدافعان سلامت نیز از دیگر برنامه‌ها در این ایام به شمار می‌رفت.

وی خاطرنشان کرد: اجرای استیج همراه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، کار بسیار سختی است و در ایام ولایت 40 استیج در قم با موضوعات مختلف طراحی شده است که در آن علاوه بر بزرگداشت ایام از قربان تا غدیر، توصیه‌های بهداشتی برای شهروندان ارائه می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم عنوان کرد: برنامه‌های متنوعی در فضای مجازی در قالب‌های هنری و انیمنشن و فیلم از طرف هنرمندان قمی تولید می‌شود که تعدادی از آثار مورد حمایت قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: در قم، هنرمندان زیادی در زمینه مقابله با کرونا به تولید محتوا و آثار پرداختند اما حمایت چندانی از سوی دستگاههای اجرایی وجود ندارد، شهرداری قم در حد بضاعت در تلاش است تا از این ظرفیت‌ها استفاده شود، اما باید تمامی سازمان‌ها و دستگاهها در حمایت از هنرمندان به میدان بیایند تا بتوان با بهره‌گیری از هنر در مقابله با کرونا موفق شد.

مقیمی بیان کرد: اگر جوانان هنرمند به هر شکلی مورد حمایت قرار بگیرند، آثار بهتری در فضای شهر تولید شوند، ما نیز ابزارهای تبلیغی و بدنه اتوبوس‌ها در حوزه تبلیغات و ارتقای سطح آگاهی مردم استفاده می‌کنیم.

وی تصریح کرد: همه بسترها باید در خدمت فرهنگ‌سازی و پیشگیری از شیوع کرونا باشد، ضمن اینکه دیگر نیازهای شهروندان را در قالب برنامه‌های هنری و فرهنگی به ویژه در فضای مجازی مد نظر قرار دهیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های هنری و فرهنگی زیادی در قم وجود دارد، هر چند نیازمند پنجره واحدی در فضای مجازی و الکترونیکی در حوزه تبلیغات و اطلاع رسانی برنامه‌های فرهنگی و هنری در مقابله با کرونا هستیم.

وی عنوان کرد: هنوز در قم، فضای مجازی متمرکز و پنجره واحدی نداریم و مردم در زمینه فعالیت‌های خود سرگردان هستند، مثلا در تولید ماسک مردم نمی‌دانند باید تولیدات خود را چگونه عرضه کنند و خط وصلی در این زمینه وجود ندارد.

مقیمی گفت:در حوزه تبلیغی باید از ایده‌های نو و خلاقانه استقبال کنیم و درصدد طراحی شعار به مناسبت محرم همراه با توصیه کرونایی و عزاداری در خانه و در جمع خانواده باشیم و با اجرای برنامه‌های متنوع از این ظرفیت معنوی و فرهنگی محرم در مسیر توسعه فرهنگ عمومی و شهروندی و رفع آسیب‌ها استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: برنامه‌های متنوعی را برای روزهای آینده به ویژه بزرگداشت محرم و صفر طراحی کرده‌ایم، همچنین اجرای سینمای خودرو و تولید برنامه‌های فرهنگی و بازی‌های رایانه‌ای برای سرگرم شدن فرزندان در کنار خانواده و ایجاد فضاهای تفریحی در خانه در قالب فضای مجازی برای حضور کمتر در جامعه از جمله این طرح‌هاست.

انتهای پیام/457/ ز

R7854/P/S6,62/CT11 بیشتر بخوانید... کردستان|دهه امامت و ولایت بهترین فرصت برای معرفی ارزش‌ها در جامعه است عناوین روزهای دهه امامت و ولایت اعلام شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... کردستان|دهه امامت و ولایت بهترین فرصت برای معرفی ارزش‌ها در جامعه است عناوین روزهای دهه امامت و ولایت اعلام شد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ جزئیات ‌انفجار شیئی صوتی در زاهدان/ ۴ مأمور ناجا مجروح شدند ۲ گزارش|تأکید مراجع عظام تقلید بر اقامه عزای سیدالشهدا(ع) با رعایت کامل بهداشت / ‌عزاداری امام حسین(ع) ‌هرگز نباید فراموش شود ۳ وضعیت شیوع کرونا در خوزستان سفید شد ۴ عیدی رهبر معظم انقلاب به مردم بشاگرد /یخچال‌های اهدایی به مناطق محروم رسید+تصاویر ۵ تقدیر سازمان جهانی دریانوردی از نیروی دریایی ارتش ایران/ سیاست ۱۰۰ساله آمریکا را در جبل‌الطارق شکستیم ۶ وزیر راه: نهضت خانه‌سازی در کشور ‌شکل‌ گرفت / ‌جلو‌ی ‌التهابات ‌بازار مسکن را می‌گیریم / افزایش وام مسکن ‌برای سازنده ۷ بومی‌سازی ۹۰ درصد تجهیزات پروژه انتقال نفت خام گوره / هرمزگان ‌بزرگ‌ترین بندر صادراتی نفت ایران می‌شود ۸ گزارش| خسارت سیل تا‌بستانه در گیلان / ‌آبگرفتگی منازل ۱۰۰ خانوار / ۶۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی ‌آسیب دید مهمترین اخبار استانها وزیر راه: نهضت خانه‌سازی در کشور ‌شکل‌ گرفت / ‌جلو‌ی ‌التهابات ‌بازار مسکن را می‌گیریم / افزایش وام مسکن ‌برای سازنده معاون بازرگانی وزارت صنعت: بانک مرکزی اولویت ارائه ارز دولتی را به ذرت، کنجاله، جو، دانه‌های روغنی و روغن قرار داد‌ گزارش ویدئویی|لبیک منطقه یکم نیروی دریایی سپاه به فرمان مقام معظم رهبری /آغاز چهارمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی جزئیات نشست فرماندهان ارشد ارتش و سپاه / برنامه‌های‌ ‌هفته دفاع مقدس مشترک برگزار می‌شود مهمترین اخبار تسنیم موافقت رهبر انقلاب با عفو و تخفیف مجازات تعدادی از محکومان به‌مناسبت اعیاد قربان و غدیر تقدیر وزیر بهداشت لبنان از مقام معظم رهبری، دولت و ملت ایران تاکید دوباره روحانی به عرضه‌ اولیه سهام شرکت‌ها در بورس قالیباف: هدف اصلی «مالیات بر خانه‌های خالی» مقابله با احتکار مسکن است سرلشکر سلامی: آماده کمک به آسیب‌دیدگان حادثه بیروت هستیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم دهه امامت و ولایت فضای مجازی برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۶۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح تکمیلی ایمن‌سازی فلج اطفال در نیشابور

به گزارش قدس خراسان، حامد جزجلالیان گفت: اولین مرحله طرح واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در دانشگاه نیشابور از ۲ لغایت ۴ اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود.

وی اظهار کرد: اجرای این طرح از فروردین‌ماه سال ۱۳۷۳ در کشور آغاز شده است و هرساله طی دو مرحله در مناطق هدف اجرا می‌شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور بیان کرد: منطبق با توصیه‌های سازمان جهانی بهداشت برای حفظ این دستاورد بزرگ و به حداقل رساندن خطر ورود و چرخش مجدد ویروس وحشی پولیو، لازم است عملیات سالیانه ایمن‌سازی تکمیلی طی ۲ نوبت به صورت فعال و خانه به خانه انجام شود.

وی در خصوص عملیات ایمن‌سازی تکمیلی سال ۲۰۲۴ میلادی، صرف نظر از سابقه واکسیناسیون قبلی گفت: نوبت اول واکسیناسیون از ۲ اردیبهشت تا ۴ اردیبهشت و نوبت دوم نیز از ۳۰ اردیبهشت تا یکم خردادماه انجام می‌شود.

جلالیان با بیان اینکه نحوه اجرا در سطح دانشگاه به دو شکل انجام می‌گیرد، گفت: این طرح در مجموع در ۵۴ منطقه عملیاتی شامل ۱۴ منطقه تیم سیار همچنین ۴۰ منطقه عملیاتی جهت اتباع تحت پوشش دارای کودک زیر ۵ سال انجام می شود که در ۱۴ منطقه عملیات سیار با ۱۰ هزار و ۱۰۷ نفر جمعیت و ۷۲۵ خانوار و ۱۷۵ کودک زیر ۵ سال به ‌صورت خانه به خانه اجرا و ۴۰ منطقه عملیاتی جهت اتباع تحت پوشش دارای کودک زیر ۵ سال با جمعیت گروه هدف ۱۳۲ نفر به ‌صورت غیرفعال و مراجعه حضوری والدین به مراکز و پایگاه‌های بهداشتی نزدیک محل سکونتشان اجرا می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد با همکاری همشهریان در اجرای این طرح و تلاش تمامی همکاران، گامی مؤثر در حفظ وضعیت عاری از فلج اطفال برداشته شود.

 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور ادامه داد: تداوم وضعیت عاری از پولیو طی سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۲۳ میلادی مبین تلاش همه همکاران در سطوح مختلف بهداشتی در راستای دستیابی به پوشش بالای واکسیناسیون جاری و انجام با کیفیت عملیات ایمن‌سازی تکمیلی سالیانه بوده است.

وی با اشاره به اینکه حفظ دستاوردهای برنامه ریشه‌کنی فلج اطفال در کشور از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: تلاش‌ها برای کامل کردن برنامه ریشه‌کنی فلج اطفال در دو کشور بومی فلج اطفال یعنی افغانستان و پاکستان همچنان تداوم دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • آغاز طرح تکمیلی ایمن‌سازی فلج اطفال در نیشابور
  • تدوین ۳۵ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی برای روز مراغه
  • جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سلماس برگزار می‌شود
  • تدوین برنامه های فرهنگی هنری و ورزشی در مراغه
  • اجتماع بزرگ میثاق با شهیدان و بیعت با ولایت ۲ برگزار شد
  • آئین بزرگداشت استاد مصطفی کمال پورتراب برگزار شد
  • در واگذاری غرفه‌های سعدالسلطنه عدالت رعایت شود
  • فردا بازدید از تمامی اماکن تاریخی استان فارس رایگان است
  • سند مالکیت مجموعه جهانی «تخت جمشید» رونمایی می‌شود
  • سند مالکیت مجموعه جهانی «تخت جمشید» فردا رونمایی می‌شود