Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت: برای دیدار آتی هیچ استرسی نداریم اما شرایط فولاد متفاوت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی تارتار اظهار کرد: بازی با فولاد می تواند بازی سختی برای ما باشد چرا که فولاد در کورس سهمیه قرار دارد. آن ها ساختار بسیار قدرتمند، کادرفنی جوان و هیات مدیره توانمند و مدیرعامل باتجربه ای دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام هدف شان این است که با بردن تیم ما به رتبه های بالای جدول برسند ولی ما هم تیمی یک دل و مصمم هستیم.

او ادامه داد: بازیکنان ما برای موفقیت و مطرح شدن عطش دارند و بسیار پر انرژی هستیم. هیچ استرسی هم نداریم ولی در مقابل، فولاد این استرس را دارد و ما می خواهیم از فوتبال لذت ببریم و خوب بازی کنیم و در نهایت نتیجه هم بگیریم. امیدوارم بازی زیبایی را شاهد باشیم. سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره مصدوم و محرومان تیمش گفت: مصدوم نداریم ولی یکی دو بازیکن مان با بیماری کرونا درگیر هستند و در بازی فردا آن ها را نداریم.   او اضافه کرد: من فقط از داوران خواهشی دارم و آن هم این مساله است که ما را به عنوان یک تیم خنثی نبینند چرا که با تیم هایی بازی داریم که یا در کورس سهمیه یا در خطر سقوط هستند. این گونه نباشند که به ما اهمیت ندهند چرا که آینده کاری برای مان مهم است و هوادارانی داریم که برای شان نتیجه مهم است و دوست دارند شاد باشند. از همه مهم تر در جدول مسابقات تاثیر گذاریم و نباید خدایی ناکرده در حق تیمی اجحاف شود. ما به سلامت داوران ایمان داریم اما از آن ها می خواهم که دقت بیشتری در بازی های ما داشته باشند. تارتار درباره دیدار تیمش در جام حذفی گفت: بازی های لیگ هم می تواند رتبه ما را در جدول بهتر کند و هم می تواند بازی های تدارکاتی خوبی برای جام حذفی باشد. می خواهیم خودمان را آماده نگه داریم تا بتوانیم در جام حذفی به فینال برسیم و قهرمان شویم.     انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۶۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم اعتماد به بازیکن پرسپولیسی ملوان توسط تارتار

به گزارش خبرنگار مهر، میلاد سرلک که در نیم فصل دوم و برای گذراندن خدمت مقدس سربازی از تیم فوتبال پرسپولیس جدا و راهی ملوان بندرانزلی شد، روزهای خوبی را در این تیم سپری نمی‌کند. سرلک که در پرسپولیس به عنوان یکی از بازیکنان اصلی شناخته می‌شد، تاکنون تنها در ۳ دیدار ملوان برابر تیم‌های فولاد خوزستان، گل گهر و صنعت نفت آبادان از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشته است که البته هیچکدام از این ۳ بازی را به طور کامل در زمین حضور نداشته و در نیمه دوم تعویض شده است.

ملوان در نیم فصل دوم برابر ۳ تیم استقلال تهران، پرسپولیس و سپاهان بازی کرده که در هیچ کدام از این ۳ بازی، سرلک در ترکیب اصلی حضور نداشته و برابر پرسپولیس تنها ۳۳ دقیقه به میدان رفت اما نتوانست عملکرد قابل قبولی را از خود نشان دهد تا در بازی با سپاهان مهدی تارتار سرمربی این تیم، به او اعتماد نکند و کماکان سرلک نیمکت نشین باشد.

این در حالی است که سرلک مستقیماً با نظر مهدی تارتار به ملوان پیوست اما در حالی که به دیدارهای پایانی فصل بیست و سوم نزدیک می‌شویم او شرایط خوبی را در این تیم سپری نمی‌کند.

کد خبر 6084662

دیگر خبرها

  • آذرباد: برتری پرگل برابر تراکتور به خاطره‌ها پیوست/ کسب سهمیه آسیا سخت شده است
  • مسعود یوسف: در آخر قهرمانی آسیا را می‌خواهیم
  • آتش‌سوزی در فینال جام حذفی هلند؛ جهانبخش با فاینورد قهرمان شد
  • تارتار: سپاهان پرامکانات را با مقایسه نکنید
  • لبخند تارتار به دبل برد مورایس! (عکس)
  • عدم اعتماد به بازیکن پرسپولیسی ملوان توسط تارتار
  • دلخوری مجدد در اردوی آبی‌ها؛ اینقدر نگویید استقلال قهرمان می‌شود!
  • گلایه تند نکونام از پیشکسوتان | بعد از بازی با شمس آذر چه حرف هایی در رختکن آبی ها زده شد؟
  • برگزاری پیکار‌های کشتی آلیش قهرمانی دختران خردسال و نونهال مازندران
  • تنها دو پیروزی تا رسیدن تارتار به رکورد اسکوچیچ در ملوان