Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@12:18:48 GMT

لاین دوچرخه‌سواری تا ماه آینده در قم ایجاد می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۶۳۶۴

لاین دوچرخه‌سواری تا ماه آینده در قم ایجاد می‌شود

گروه استان‌ها-معاون شهردار قم گفت: لاین دوچرخه‌سواری تا ماه آینده در قم ایجاد می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، عباس ذاکریان امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، با اشاره به استقبال شهروندان قم از دوچرخه اظهار داشت: برای اولین بار طرح جامع دوچرخه در سطح شهر توسط شهرداری تهیه شد و مصوبه شورای هماهنگی استان را اخذ کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم افزود: در حدود 180 کیلومتر از خیابان های شهر در طرح جامع مسیر ویژه دوچرخه پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: تنها مدل حمل و نقلی که در ایام کرونا بسیار مورد استقبال قرار گرفت و برخلاف حمل و نقل عمومی بر آن تاکید شد، استفاده از دوچرخه در سطح شهر است.

ذاکریان بیان کرد: با طرح فاصله گذاری اجتماعی عملاً استفاده ازحمل و نقل عمومی از رونق افتاد، اما استقبال شهروندان از دوچرخه افزایش چشمگیری دارد.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری خراسان رضوی: آماده میزبانی مسابقات هستیم، اما مجوز نداریمگزارش |چرا دوچرخه و دوچرخه سواری در تهران مهجور است؟!/ انجام 25 درصد سفرهای کاری "هلندیها" با دوچرخه!استفاده پلیس راهور از دوچرخه برای مأموریت و اعمال قانون در تهران + تصاویر

وی خاطرنشان کرد: به دلیل همین استقبال شهروندان به ویژه در ایام کرونایی، فروش 4 ماهه دوچرخه در قم، معادل یک سال گذشته است.

ذاکریان عنوان کرد: بسیاری از کشورها شاخصه‌های استفاده از دوچرخه در ایام کرونا را در نظر گرفتند و بخشی از لاین‌های خیابان‌ها را به طور موقت به دوچرخه اختصاص دادند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: طرح شهرداری در مورد ایجاد زیرساختهای لازم برای استفاده از دوچرخه اماده است و تا ماه آینده راه اندازی لاین‌های دوچرخه به طور موقت و در ادامه برای دزارد مدت ادر قم احداث می‌شود.

وی تصریح کرد: زیرساخت‌های حمل و نقل عمومی باید به سمت و سوی استفاده آسان از دوچرخه در سطح شهر حرکت کند تا در جهت حفظ سلامت شهروندان بتوانیم قدم‌های خوبی برداریم.

انتهای پیام/457/ ز

R7854/P/S6,62/CT11 بیشتر بخوانید... شیراز دارای پیست دوچرخه‌سواری می‌شود اکثر اعضای کمیته فنی شورای ترافیک استان کرمان با شروع طرح دوچرخه‌سواری در خیابان سپه مخالف بودند مشهد دارای ۱۸۰ کیلومتر مسیر سبز اختصاصی دوچرخه می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... شیراز دارای پیست دوچرخه‌سواری می‌شود اکثر اعضای کمیته فنی شورای ترافیک استان کرمان با شروع طرح دوچرخه‌سواری در خیابان سپه مخالف بودند مشهد دارای ۱۸۰ کیلومتر مسیر سبز اختصاصی دوچرخه می‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ جزئیات ‌انفجار شیئی صوتی در زاهدان/ ۴ مأمور ناجا مجروح شدند ۲ گزارش|تأکید مراجع عظام تقلید بر اقامه عزای سیدالشهدا(ع) با رعایت کامل بهداشت / ‌عزاداری امام حسین(ع) ‌هرگز نباید فراموش شود ۳ وضعیت شیوع کرونا در خوزستان سفید شد ۴ عیدی رهبر معظم انقلاب به مردم بشاگرد /یخچال‌های اهدایی به مناطق محروم رسید+تصاویر ۵ تقدیر سازمان جهانی دریانوردی از نیروی دریایی ارتش ایران/ سیاست ۱۰۰ساله آمریکا را در جبل‌الطارق شکستیم ۶ وزیر راه: نهضت خانه‌سازی در کشور ‌شکل‌ گرفت / ‌جلو‌ی ‌التهابات ‌بازار مسکن را می‌گیریم / افزایش وام مسکن ‌برای سازنده ۷ بومی‌سازی ۹۰ درصد تجهیزات پروژه انتقال نفت خام گوره / هرمزگان ‌بزرگ‌ترین بندر صادراتی نفت ایران می‌شود ۸ گزارش| خسارت سیل تا‌بستانه در گیلان / ‌آبگرفتگی منازل ۱۰۰ خانوار / ۶۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی ‌آسیب دید مهمترین اخبار استانها وزیر راه: نهضت خانه‌سازی در کشور ‌شکل‌ گرفت / ‌جلو‌ی ‌التهابات ‌بازار مسکن را می‌گیریم / افزایش وام مسکن ‌برای سازنده معاون بازرگانی وزارت صنعت: بانک مرکزی اولویت ارائه ارز دولتی را به ذرت، کنجاله، جو، دانه‌های روغنی و روغن قرار داد‌ گزارش ویدئویی|لبیک منطقه یکم نیروی دریایی سپاه به فرمان مقام معظم رهبری /آغاز چهارمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی جزئیات نشست فرماندهان ارشد ارتش و سپاه / برنامه‌های‌ ‌هفته دفاع مقدس مشترک برگزار می‌شود مهمترین اخبار تسنیم موافقت رهبر انقلاب با عفو و تخفیف مجازات تعدادی از محکومان به‌مناسبت اعیاد قربان و غدیر تقدیر وزیر بهداشت لبنان از مقام معظم رهبری، دولت و ملت ایران تاکید دوباره روحانی به عرضه‌ اولیه سهام شرکت‌ها در بورس قالیباف: هدف اصلی «مالیات بر خانه‌های خالی» مقابله با احتکار مسکن است سرلشکر سلامی: آماده کمک به آسیب‌دیدگان حادثه بیروت هستیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دوچرخه سواری حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۶۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانک پرتوآذر قهرمان کراس کانتری کلاس۲ جهانی اسپانیا شد

فرانک پرتوآذر بانوی پرافتخار دوچرخه‌سواری کشورمان که به همراه تیم باشگاهی پامپ فورپیس راهی مسابقات کراس کانتری کلاس ۲ جهانی اسپانیا شده است توانست به مقام قهرمانی این مسابقات دست پیدا کند. این برای اولین بار است که یک رکابزن آسیایی توانسته است مدال طلای چنین سطحی را کسب نماید.

پرتوآذر پس از پایان این رقابت‌ها به طور مستقیم به تیم ملی دوچرخه‌سواری کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا در کشور مالزی ملحق خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی
  • قهرمانی پرتو آذر در مسابقات کراس کانتری دوچرخه‌سواری اسپانیا
  • فرانک پرتوآذر قهرمان کراس کانتری کلاس۲ جهانی اسپانیا شد
  • قهرمانی پرتوآذر در دوچرخه‌سواری کراس کانتری کلاس۲ جهانی