Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان به همراه سید حمید مصطفایی مدیرکل حج و زیارت لرستان، حسین نازاریان مدیرکل بنیاد شهید لرستان و جمعی دیگر از مسئولان با حضور در منزل شهید «حاج رضا رحیمیان ثابت» از شهدای لرستانی حادثه منا، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای منا از خانواده این شهید گرانقدر تجلیل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، ۳۴ نفر از حجاج لرستانی در حادثه منا شهید شدند.

سید حمید مصطفایی مدیرکل حج و زیارت لرستان در این رابطه با بیان اینکه شهدای لرستانی حادثه منا از شهرهای خرم آباد، بروجرد، دورود، ازنا، الیگودرز و سلسله بودند، تصریح کرد: حضور بر مزار این شهدای گرانقدر و ادای احترام به آنان از برنامه‌هایی بود که در سالگرد شهادت این عزیزان برگزار شد.

وی با تاکید بر اینکه با حضور بر مزار شهدای لرستانی حادثه منا در شهرهای مختلف این استان، یاد و خاطره این عزیزان گرامی داشته شد، افزود: همچنین با توجه به شیوع ویروس کرونا، برخی برنامه‌های گرامیداشت یاد شهدای حادثه منا از جمله قرائت و ختم قرآن در بستر مجازی برگزار شد.

مصطفایی سرکشی و دیدار با خانواده‌های ۳۴ شهید لرستانی حادثه منا را از دیگر برنامه‌های برگزار شده، برشمرد.

کد خبر 4992300

منبع: مهر

کلیدواژه: شهدای منا خرم آباد خانواده شهدا حج و زیارت لرستان ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا گرگان عید سعید قربان قزوین شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا ماه محرم روز خبرنگار بیرجند کمک مومنانه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستانی حادثه منا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۶۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمد علی گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا به همراه سردار سعید دادگر و سرهنگ حاتمی بعدازظهر چهارشنبه با حضور در منزل شهید «محمد مهدی نجاتی نیا» با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.

فرمانده مرزبانی فراجا در این دیدار با اشاره به مظلومیت شهدای مرزبانی گفت: ما قدردان ایثار و فداکاری شهدا بخصوص شهدای مظلوم مرزبانی و خانواده‌های معزز آنان هستیم و همه ما می‌دانیم اگر این ایثارها نبود کشور و ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های آن حفظ نمی‌شد.

وی تصریح کرد: امروز هر کدام از شهدای فراجا باعث عزت آفرینی برای کشور، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند و باید این شجاعت، شهامت و از خودگذشتگی کارکنان فراجا به خصوص مرزبانی به گوش همه برسد.

وی با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران افزود: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

فرمانده مرزبانی فراجا خاطرنشان کرد: شهدا اسوه‌های بصیرت و ولایت‌مداری در تمام قرن‌ها و اعصار هستند که با گذشتن از جان خود، امنیت و آرامش را بر جامعه حکم فرما کردند.

وی با بیان جایگاه خانواده معظم شهدا گفت: دعای خیر خانواده شهدا پشتوانه محکمی برای نظام اسلامی است و ما هرچه داریم به برکت مجاهدت‌ها و خون پاک شهیدان است.

کد خبر 6081418

دیگر خبرها

  • برگزاری کنگره ۴۰۰ شهید روحانی مازندران
  • کنگره ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران برگزار می‌شود
  • تجلیل از خانواده‌های اعضای وابسته فرماندهی انتظامی لرستان
  • تجلیل رئیس بنیاد شهید از ۳ خانواده شهید ارتش در بوشهر
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران در استان بوشهر انجام شود
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران انجام شود
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • خانواده سرباز شهید «عدنان تخت رونده»مورد تجلیل قرار گرفتند
  • تجلیل از دست‌اندرکاران رویداد کشوری جامعه پرداز در همدان
  • کرسی ثابت تلاوت و تدبر در قرآن کریم در یاسوج