Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز چهارشنبه در جمع ائمه جمعه و جماعات اهل سنت آذربایجان‌غربی افزود: در کنار آن، افزایش معنویت، تعبد و اخلاص در جامعه از جمله وظایفی است که امامان جماعات و جمعه باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

وی اضافه کرد: باید با همفکری و برنامه‌ریزی تلاش کنیم تا سطح معنویت، تعبد و اخلاص را در جامعه بیشتر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تبریک عید قربان بیان کرد: این مساله امتحان بسیار سختی برای حضرت ابراهیم بود و همین امتحان سبب شد تا حضرت ابراهیم به مقام امامت برسد که این امر نشان می‌دهد مقام امامت مقامی است که برای رسیدن به آن باید امتحان بسیار سختی متحمل شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی ادامه داد: در کنار دعوت مردم به انجام احکام الهی، باید خود ما نیز عامل به این احکام باشیم تا زمینه اعتلای فرهنگی جامعه فراهم شود.

به گزارش ایرنا، هزاران ائمه جمعه و جماعت اهل تشیع و تسنن در آذربایجان‌غربی فعال هستند که در تبلیغ آموزه‌های دین مبین اسلام فعالیت دارند.

برچسب‌ها آذربایجان غربی ارومیه سید مهدی قریشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ارومیه سید مهدی قریشی آذربایجان غربی ارومیه سید مهدی قریشی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۶۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرد همایی منطقه‌ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان در این گردهمائی با بیان اینکه ائمه جمعه نمایندگان علما و بزرگان دین از صدر اسلام تا کنون هستند گفت: امروز هم ائمه جمعه نمایندگان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و به همین دلیل بار مسئولیت آنان بسیار سنگین است.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی افزود: انجام این وظیفه سنگین نیز پشتوانه قوی می‌خواهد و آن پشتوانه اتکال و اتکاء به خداوند خواهد بود.

او گفت: در دنیای امروز که جهان سلطه تمامی اصول و اعتقادات ادیان الهی را زیر پا گذاشته است اتکال و اتکاء به خداوند تحمل مشکلات را آسان می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • تقوا و خلوص نیست، شاه کلید موفقیت در مدیریت
  • نماز جمعه ‌به هیچ عنوان نباید وارد فضای ‌جناحی و گروهی شود
  • وحدت در بین مردم شیعه و سنی گلستان مثال زدنی است
  • تاکید بر نقش مهم و اثرگذار صداوسیما در اجرای طرح جوانی جمعیت
  • گرد همایی منطقه‌ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای تبیین آموزه‌های دینی است
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای تببین آموزه‌های دینی است
  • ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه بین محلات از اهداف شورای شهر ارومیه
  • ائمه جماعات با جهاد تبیین، ارزش آب و برق را تشریح کنند