Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: امیدوارم هیچکدام یک از ورزشکاران را در جامعه کسالت نداشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ محمود فکری قبل از دیدار تیمش مقابل سپاهان در نشست خبری، اظهار کرد: فوتبال باعث می‌شود تا بتوانیم دوستان خود را از نزدیک ببینیم و این ورزش به دوستی‌های جدید کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای قلعه نویی آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم در ورزش و فوتبال در سلامتی کامل باشد و هیچکدام یک از ورزشکاران را در جامعه کسالت نداشته باشند.

وی ادامه داد: از مدیریت باشگاه بابت پشتیانی هایی که انجام می‌دهند تشکر می‌کنم، همه اعضای باشگاه به درستی کار می‌کنند. در مدت حضورم توانسته ایم نتایج خوبی را کسب کنیم.

سرمربی تیم نساجی مازندارن افزود: بازیکنان را برای بازی فردا آماده کرده ایم، افتخار می‌کنم به داشتن چنین بازیکنانی زیرا آن ها در این مدت تمام سختی ها را تحمل کردند و با همدلی تلاش کردند تا به نتایج خوبی برسیم. بازی فردا سخت است اما با توجه به انگیزه بازیکنان امیدواریم بتوانیم نتیجه قابل قبولی را بدست آوریم.

فکری اضافه کرد: با توجه به اینکه در این بازی میهمان هستیم در درجه اول به یک امتیاز فکر می‌کنیم اما بازی بسته ای را به نمایش نخواهیم گذاشت و نیک نگاهی به برد داریم. امتیاز گرفتن از تیم پر مهره سپاهان سخت است و امیدوارم با دست پر از اصفهان برویم.

وی با بیان اینکه از زمان شروع دوباره لیگ بازیکنان مصدومی داشته ایم، گفت: اما نفراتی که در اختیار داریم با انگیزه هستند و باعث شده اند که نتایج خوبی بگیریم در بازی فردا نیز بازیکنانی را در اختیار نداریم اما یقین دارم که بازیکنانمان با تمام وجود بازی خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان فوتبال نساجی سپاهان کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۶۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلعه‌نویی: ترکمنستان به خوبی توپ را در زمین چرخاند

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: زمین چمن مصنوعی ورزشگاه عشق‌آباد نقطه تاریک بازی امشب بود.

به گزارش ایسنا و به نقل از بخش رسانه‌ای تیم ملی، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از دیدار برابر ترکمنستان اظهار کرد: اجازه بدهید به تیم ترکمنستان به خاطر بازی خوبی که انجام داد تبریک بگویم. آنها تیم و سرمربی بسیار خوبی دارند اما در ابتدا باید بگویم این زمین لذت فوتبال را از فوتبال گرفت و از AFC و فیفا تعجب می‌کنم که چطور اجازه دادند در این زمین بازی بین‌المللی انجام شود. این زمین لذت فوتبال را گرفت.

وی افزود: دیروز وقتی زمین را دیدیم، مجبور شدیم تغییراتی در تیم ایجاد کنیم و بازیکنانی که احتمال مصدومیت داشتند، در این بازی استفاده نکردیم. نکته تاریک این بازی زمین بود و بسیاری از مربیان مانند مانچینی به این نوع زمین‌ها انتقاد می‌کنند. فیفا و AFC باید به این موضوعات رسیدگی کنند چون این چنین زمین‌هایی زیبایی را از فوتبال می‌گیرد.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که چند تن از این بازیکنان که امروز بازی کردند جزو بازیکنان اصلی تیم ایران بودند گفت: آنهایی که جزو ٢٣ نفر هستند، بازیکن اصلی ما به حساب می آیند. برخی از این بازیکنان در تهران حضور داشتند و برخی در این بازی ولی مسأله مهم این بود که دوباره از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم. می‌توانستیم با اختلاف دو، سه گل به پیروزی برسیم و البته در دقایق آخر این احتمال وجود داشت بازی به تساوی کشیده شود. 

وی افزود: تیم ترکمنستان بازی خیلی خوبی انجام داد و به خوبی توپ را در زمین می‌چرخاند اما زمین هم برای آنها هم دردسر داشت. شاید آنها نسبت به ما بیشتر عادت داشتند اما زمین کار را برای آنها هم سخت کرده بود. مچ پای خیلی از بازیکنان ما به خاطر زمین خون‌آلود شد. هوا و بارندگی خوبی در این شهر وجود دارد اما زمین چمن مصنوعی است و این خیلی باعث تعجب است. اگر چمن مصنوعی استاندارد بود باز قابل تحمل بود اما این زمین مثل موکت بود و امیدوارم فیفا و AFC به این موضوع ورود کنند و دیگر اجازه ندهد در این زمین‌ها بازی انجام شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فلاحت‌زاده: در بازی با ترکمنستان، چمن مصنوعی سبب افت عملکرد ایران شد
  • حسینی: قهرمانی آسیا حق ایران بود
  • کمترین حقمان قهرمانی آسیا بود!
  • سیدحسین حسینی: کمترین حقمان قهرمانی آسیا بود
  • رضاییان: اگر زمین می‌خوردیم، خونی می‌شدیم
  • حرف‌های انگیزشی برانکو بعد از اولین پیروزی
  • قلعه نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک این بازی بود؛ امیدوارم فیفا به این موضوع ورود کند
  • زمین بازی با ترکمنستان لذت فوتبال را گرفت
  • قلعه‌نویی: بازی روی چمن مصنوعی لذت فوتبال را گرفت
  • قلعه‌نویی: ترکمنستان به خوبی توپ را در زمین چرخاند