Web Analytics Made Easy - Statcounter

آاس رم در یکی از مهم ترین بازی های فصل خود به مصاف سویا می رود.

سویا و آاس رم در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا در دویسبورگ آلمان به مصاف یکدیگر می روند. پائولو فونسکا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار حاضر شد و گفتگویی با خبرنگاران داشت.

به نقل از وبسایت یوفا؛ پائولو فونسکا گفت:

کاملا روی این بازی تمرکز کرده ایم و آماده هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی مهمی برای ماست. با خوشبینی و خودباوری وارد مسابقه می شویم. می دانیم مقابل تیم فوق العاده ای چون سویا، کار راحتی نداریم. در همه بازی ها با نگرش یکسانی وارد می شویم و به دنبال برد هستیم. تیم در فرم خوبی قرار دارد و کاملا با انگیزه هستیم. شایعات فروش باشگاه؟ به سایر مسائل توجه نداریم و کاملا روی بازی با سویا تمرکز کرده ایم.

راجر ایبانیز، جانشین کریس اسمالینگ در خط دفاعی می شود. کریس اسمالینگ بازیکن مهمی برای ما است اما فقط به آنهایی فکر می کنم که در دسترس هستند. به ایبانیز کاملا اعتماد دارم. همچنین تایید می کنم نیکولو زانیولو از ابتدا به میدان می رود. لورنتزو پلگرینی می تواند به عقب تر برود و جای جردن ورتو [محروم از این بازی] را بگیرد. برایان کریستانته هم گزینه دیگر است. خواهیم دید کدام یک از آنها در ترکیب خواهد بود.

جولین لوپتگی را به خوبی می شناسم. او جانشین من در پورتو شد. تیم های او به دنبال دیکته کردن بازی خود به حریف هستند.

همچنین بخوانید:

لیست آاس رم برای مرحله حذفی فصل 20-2019 لیگ اروپا؛ غیبت کریس اسمالینگ

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۶۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورگن کلوپ: احساس مزخرفی دارم؛ قهرمانی؟ احمق نیستم

سرمربی لیورپول خطاب به بازیکنانش می‌گوید اگر 80 درصد پرسینگ می‌کنید، بهتر است اصلاً پرس نکنید.

طرفداری | لیورپول در دیداری خانگی مقابل کریستال پالاس متحمل شکستی 1-0 شد تا امیدهای قهرمانی این تیم در لیگ برتر به شدت کمرنگ شود.

ابرچی ازه در دقیقه 14 تنها گل این بازی را به ثمر رساند تا عقاب‌ها طعم شیرین پیروزی در آنفیلد را بچشند. یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول پس از پایان این بازی در مصاحبه با اسکای اسپورتس در مورد این شکست و شانس کم قهرمانی قرمزها صحبت کرد.

لیورپول 0-1 کریستال پالاس؛ بهت آنفیلد از لغزش بدموقع قرمزها احساس مزخرفی دارم

من واقعا احساس مزخرفی دارم. این دومین بازی خانگی متوالی است که می‌بازیم. ما به این موضوع عادت نداریم؛ باید ببینیم چگونه باید واکنش نشان می‌دهیم. باید کار کنیم و این کار را خواهیم کرد، اما من نمی‌توانم در اینجا بایستم و بگویم: 'حالا این نقطه شروع ما برای بقیه فصل است. در حال حاضر چنین احساسی ندارم و نمی‌توانم چنین صحبت‌هایی را انجام دهم. اما شاید فردا احساس دیگری داشته باشم.

گل وحشتناک و بدی خوردیم

امروز مقابل پالاس گل بدی خوردیم. بازیکن حریف در محوطه جریمه کاملا آزاد بود و گل زد. این گلی وحشتناک بود که دریافت کردیم. نباید چنین گلی بخوریم اما خب این امر اتفاق افتاد و ما گل خوردیم. کریستال پالاس فرصت‌های زیاد دیگری نداشت و ما بازی را بهتر کنترل کردیم.

بازی در نیمه دوم خیلی بهتر بود، ترنت وارد زمین شد و در همین لحظه ساختار بازی تغییر کرد. ما مشکلاتی برای حریف ایجاد کردیم و موقعیت‌های شانس گلزنی زیادی داشتیم. اگر اینجا بایستیم و بازی را 4-1 ببریم، می‌توانستیم بازی را با نتیجه‌ای کاملاً متفاوت ببینیم. اما اینطور نشد، پس باید این شکست را قبول کنیم.

سردرگمی بازیکنان لیورپول

وقتی از سرمربی قرمزها در مورد سردرگمی بازیکنان لیورپول سوال پرسیده شد او پاسخ داد:

بله این می‌تواند درست باشد. اگر به عملکرد تیم‌های من در طول سال‌ها نگاه کنید، فکر می‌کنم می‌توانید بگویید که پرسینگ ما معمولاً خوب است. در بحثِ پرسینگ ضدحمله هم وجود دارد. در نیمه اول ما طوری بازی می‌کردیم که انگار می‌پرسیدیم 'چطور این اتفاق می‌افتد؟' کورتیس [جونز] تنها کسی بود که واقعاً بازی خوبی به نمایش گذاشت و گاهی اوقات ریتم بازی حریف را بهم می‌زد.

عزم و اراده کافی وجود نداشت. ما خیلی از هم دور بودیم. خط دفاعی خیلی عقب بود، هافبک‌ها واقعاً در زمین نبودند، خط اول پرسینگ را شروع نکرد. پس همه اینها که می‌گویید، درست است. اگر 80 درصد پرسینگ می‌کنید، بهتر است اصلاً پرس نکنید.

ذهنیت بازیکنان به خاطر شکست مقابل منچستریونایتد

من 100 درصد مطمئن نیستم که به طور کلی، نحوه برخورد ما با منچستریونایتد این چنین اثری را داشته است. منظورم این است که ما بازی را در جام حذفی باختیم و این مثل یک فاجعه بود چون خیلی خوب بودیم و به هر حال باختیم. بعد آنجا مساوی کردیم، برای مدت طولانی خیلی خوب بودیم و فقط مساوی کردیم. مشکلاتی که در بازی‌های مقابل منچستریونایتد داشتیم کاملاً با چیزهایی که امروز (مقابل کریستال پالاس) داشتیم متفاوت بود. بله، گل‌های خیلی بدی خوردیم.

امید به قهرمانی در لیگ برتر

وقتی از کلوپ پرسیده شد که شکست مقابل پالاس چه معنایی برای امیدهای قهرمانی لیورپول دارد، پاسخ داد:

پاسخ خیلی ساده است، اگر مثل نیمه اول بازی کنیم، چطور باید قهرمان لیگ شویم؟ من احمق نیستم با این روند بازی چرا باید لیگ را ببریم؟! اگر مثل نیمه دوم بازی کنیم، می‌توانیم بازی‌های فوتبال را ببریم. اگر بتوانیم بازی‌هایمان را ببریم، باید پیش خودمان حساب کتاب کنیم که چه تعداد از این بازی‌ها را می‌توانیم ببریم و سپس باید ببینیم که وقتی تیم‌های دیگر مشکل دارند، ما در چه وضعیتی هستیم.

به هر حال ما باید بازی‌ها را ببریم. ما الان یک سری بازی خارج از خانه داریم که به هر حال کارمان سخت است و از این شرایط هم به خوبی آگاه هستیم. ما باید با این موضوع کنار بیاییم و این هم چیز ساده‌ای است. انتقاد در این لحظات کاملاً خوب است، کاملاً درست است. همه چیز به این بستگی دارد که چگونه با آن برخورد کنیم. نیمه اول با آن کنار نیامدیم، اما در نیمه دوم خودمان را جمع و جور کردیم و باید بازی را می‌بردیم.

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • لیست بارسلونا برای تقابل با پاری سن ژرمن؛ غیبت ۴ بازیکن
  • تقابل جذاب دفاع چپ‌ها در پرسپولیس (عکس)
  • ژاوی: مقابل پی‌اس‌جی از جانمان مایه می‌گذاریم
  • لیست پاری سن ژرمن برای تقابل با بارسلونا؛ بازگشت اشرف حکیمی
  • هفت خوان سرخابی برای قهرمانی، بازی آسان نداریم!
  • یوسفی:با شکست تراکتور برای دربی اصفهان انگیزه و روحیه گرفتیم
  • یورگن کلوپ: احساس مزخرفی دارم؛ قهرمانی؟ احمق نیستم
  • تقابل جذاب کاپیتان‌های تیم ملی در اروپا
  • مالک شاو دربی میلان را به دلیل محرومیت از دست داد
  • احساسی‌ترین بازی‌ها و تقابل‌های دنیای فوتبال در سال 2024 / فیلم