Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@21:16:04 GMT

حرکت در فضای مجازی را باید سامان داد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۶۶۵۰

حرکت در فضای مجازی را باید سامان داد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، آیت‌الله لطف الله دژکام در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین محمد رضایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس، ضمن تبریک ایام دهه امامت و ولایت و مصادف شدن این ایام با سالگرد تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، از مجموعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه شیراز با اشاره به چهلمین سالگرد تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات، گفت: امید است مجموعه شورای هماهنگی در آستانه ظهور حضرت ولی العصر (عج) مرکز هماهنگ کردن شیعیان باشد.

آیت الله دژکام با اشاره سخنان مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، ادامه داد: ایشان دراین بیانیه از ما کار و تلاش و همت جهادی خواستند و این نوید را دادند تا جهان را برای نزدیک شدن به ظهور و عصری نورانی تر آماده کنیم.

او افزود: باید از تلاش های همه عزیزان به ویژه از تلاش های حجت‌الاسلام رضایی که بار سنگینی را به دوش کشیده‌اند قدردانی کرد و امیدواریم توفیقاتشان روز افزون باشد و کارهای زمین مانده در این عرصه را با همراهی همکارانشان به سرانجام برسانند.

دژکام به دو نکته مشترک میان ائمه جمعه و شورای هماهنگی تبلیغات اشاره کرد و افزود: متاسفانه واقعه غدیر در طول تاریخ به فراموشی سپرده شده است، از این رو باید موضوع غدیر بیش از هر زمان دیگر ترویج و تبیین شود.

نماینده ولی فقیه در فارس با بیان اینکه آن اساسی که پیامبر(ص) در غدیر گذاشته آن چیزی نبود که پس از رحلت پیامبر(ص) به حضرت علی(ع) رسید، عنوان کرد: ما نظام ولایی را به معنای حقیقی اش تا امروز تجربه نکرده ایم، بلکه بیان می کنیم ایشان را خداوند تعیین کرده و حق با حضرت علی(ع) است، حق حکومت نیز با امیرالمومنین(ع) بوده است اما نگذاشتند که آن حکومت با اعتقاد به حق الهی و مبتنی بر عدالت شکل بگیرد.

این استاد حوزه و دانشگاه حق حکومت و حاکمیت را با حضرت علی(ع) دانست و بیان کرد: باید اینگونه مطرح شود که چه بیعت صورت گیرد چه نگیرد حق با حضرت علی(ع) است، پس این بقیه هستند که وظیفه بیعت دارند و نه آن حضرت، بنابراین بیعت چیزی را به جایگاه و مشروعیت امیرالمومنین(ع) اضافه نمی کند. امام راحل نیز در همین راستا فرمود ولایت در عصر غیبت حق فقیه است، اگر همراهی نکنیم گنه کار محسوب می شویم.

او بیان کرد: محبوبیت اهل بیت(ع) جزء فطرت انسان هاست، در واقع فطرتا انسان ها عاشق امیرالمومنین(ع) و اهل بیت(ع) هستند، همچنین انسان نوعا به نوعی دنبال کمال می گردد و اگر یک انسان به خوبی تحقیق کند، کامل تر از آن حضرت پیدا نمی‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در خصوص تحریف اشاره و عنوان کرد: در این چالش سنگین تحریف که مقام معظم رهبری به آن اشاره کردند اکنون شورای هماهنگی باید جبهه رسانه‌ای به نفع آرمان‌های انقلاب را شکل دهد، مخاطبان جریان رسانه‌ای نیز کم نیستند.

امام جمعه شیراز تاکید کرد: باید در فضای مجازی با همین زیر ساخت های موجود خود را نشان دهیم، ما نگران این نیستیم که چه چیزی در برابر ما است، خدای متعال حامی ماست و به جای خوبی خواهیم رسید، باید با یک جمع رسانه ای حرکت در فضای مجازی را سامان دهیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام جمعه شیراز ساماندهی فضای مجازی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شورای هماهنگی تبلیغات حضرت علی ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۶۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر گوسفندی که چای با قند می‌خورد!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 12 ویدیویی در فضای مجازی توسط یک دامدار از چایی خوردن عجیب گوسفند منتشر شده که مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گفت. این ویدیوی بامزه را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • ایهود باراک: نتانیاهو تحت فشار برخی از وزرای خود در مسیر تسریع ظهور حضرت مسیح حرکت می کند
  • باید‌ها و نباید‌های استفاده کودکان از فضای مجازی
  • تصاویر گوسفندی که چای با قند می‌خورد!
  • مردمی‌سازی نظارت بر فضاهای تبلیغاتی کشور کلید می‌خورد
  • حمایت شورای هماهنگی تشکل‌های انقلابی فرهنگیان از عملیات مقتدرانه سپاه پاسداران
  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
  • عملیات وعده صادق پایانی خفت بار بر هژمونی آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب در منطقه بود
  • توضیح وزیر درباره وضعیت اینترنت؛ از شورای عالی فضای مجازی بپرسید
  • اجتماع مردم ایلام در حمایت از مجازات رژیم صهیونیستی
  • توضیح وزیر در مورد گزارش وضعیت اینترنت: زمان مشخصی وجود ندارد/ از شورای عالی فضای مجازی بپرسید/ انشاا... بهتر می‌شود