Web Analytics Made Easy - Statcounter

بابک دین پرست روز چهارشنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مشترک با شهرستان شهریار و تهران افزود: رفع موانع تولید و تحقق جهش تولید باید سر لوحه فعالیت‌های مدیران قرار گیرد و متوجه باشند که فرمان رهبر معظم انقلاب با جهش در برنامه و تفکر مدیران اجرایی خواهد شد.

وی پس از حضور در شرکت الیاف تولید کننده نخ های پلاستیکی و پلی استری ضمن بازدید و دریافت گلایه کارگران محدود و نظرات مدیران این واحد نیمه تعطیل اظهارداشت: با توجه به محدودیت‌های که از ۲ سال پیش در نتیجه تحریم‌ها در کشور ایجاد شده است از ورود محصولات تولیدی مشابه خارجی جلوگیری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دین پرست ادامه داد: متاسفانه از این فرصت گرانبها در برخی پروژه های بزرگ استفاده نشده است.

معاون امور اقتصادی وزیر کشور گفت: احیا و راه اندازی واحدهای بزرگ بلا تکلیف نیازمند استفاده مدیران و سرمایه گذاران این واحدها از فرصت‌های ایجاد شده است.

دین پرست یادآورشد: ضعف مدیریتی در حال حاضر علت اصلی رکود و توقف خطوط تولید این پروژه هاست.

وی با نام بردن از رکود حاکم برخطوط تولید واحد عظیم الیاف ایران اعلام کرد: این واحد بزرگ که روزی یک هزار و ۲۰۰ نیرو در استخدم داشت هم اکنون ۶ نفر نیرو دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور با تاکید بر ضرورت احیای کارخانه الیاف گفت: بنیاد مستضعفان می تواند با ارایه طرح احیا این مجموعه عظیم را به چرخه تولید باز گرداند.

دین پرست افزود: هر گونه مساعدت در روند اجرایی این مجموعه منوط به ارایه طرح احیا ظرف یکماه آینده از سوی بنیاد مستضعفان خواهد بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور در ادامه با حضور در جلسه کارگروه تسهیل استان در محل  شرکت صنایع بهشهر، با اشاره به چرخه معیوب اخذ استعلام ها خواستار حذف بی مورد در بخش صنعت و تولید شد.

وی با انتقاد از این شیوه غلط؛ استعلام گیری بی مورد را مانع جهش تولید دانست و تصریح کرد: اگر مدیران بتوانند استعلام ها را شخصا تا نتیجه نهایی پیگیری کنند و درگیر نامه نگاری‌های اداری نشوند آن زمان جهش تولید شکل خواهد گرفت.

دین پرست ناهماهنگی بین بخشی، ترخیص ماشین آلات صنایع و مواد اولیه و تامین ارز مورد نیاز واحدهای تولیدی را از جمله مهمترین مسایل این واحدهای صنعتی و به مراتب در کشور بیان و خاطر نشان کرد: این موارد هم اکنون پاشنه آشیل واحدهای تولیدی ماست که باید با هماهنگی و درایت مدیران تسهیل و تسریع شود.

برچسب‌ها استانداری تهران وزارت کشور شهرستان شهریار سرمایه گذاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری تهران وزارت کشور شهرستان شهریار سرمایه گذاری استانداری تهران وزارت کشور شهرستان شهریار سرمایه گذاری دین پرست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۶۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت ارتباط مدیران با مردم

محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه در نشست شورای اداری استان، با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم توسط مقام معظم رهبری و تاکیدات رییس جمهوری روی تحقق آن، گفت : در راستای تحقق این شعار انتظار می‌رود حضور و همراهی مردم در فعالیت‌های مختلف استان نمود بیشتری پیدا کند.

وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی از همین شروع سال باید ارتباط و تعامل خود را بویژه به شکل دیدار‌های چهره به چهره با مردم افزایش دهند.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر فعالیت مضاعف دستگاه‌های اجرایی استان در سال‌جاری، اعلام کرد: مدیران استان در سال گذشته زحمات زیادی را در حوزه کاری خود انجام دادند، اما امسال باید تلاش و کار مضاعفی را رقم بزنند.

وی اضافه کرد: در شروع این سال عزم اعضای شورای اداری استان باید بگونه‌ای جزم شود که با نهایت دقت و جدیت امور مربوط به استان را شروع و پیگیری کنیم تا در پایان سال نتایج رضایت بخشی به دست آید.

صحرایی یادآورشد: دستگاه‌های اجرایی هر طرح و برنامه‌ای که دارند باید از همین ابتدای سال آن را به مرور اجرایی کنند تا در پایان سال با کمبود فرصت برای اجرای آن مواجه نشوند.

وی به در پیش بودن دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان هم اشاره کرد و گفت: در این راستا دستگاه‌های اجرایی موظف هستند تا مصوبات دور اول سفر مربوط به حوزه خود را احصاء کرده و مشخص کنند که کدام مصوبات اجرایی شده، کدام مصوبات در حال اجراست و کدام مصوبات هنور اجرایی نشده یا روند کندی دارد.

استاندار کرمانشاه اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی باید همکاری داشته باشند تا دور دوم سفر رییس جمهور برای استان پر برکت‌تر و با دستاورد‌های بیشتری همراه باشد.

وی به در پیش بودن مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان کرمانشاه هم اشاره کرد و گفت: امیدواریم در این مرحله از انتخابات با همراهی و تلاش دستگاه‌های اجرایی مختلف، پرونده انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با افتخار در استان بسته شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • مهیا بودن شرایط سرمایه گذاری در خوشاب
  • تحلیل‌های غیر کارشناسی، امنیت سرمایه‌گذاری را از بین می‌برد
  • تقویت ارتباط مدیران با مردم
  • دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند
  • مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار است
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است