Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@08:49:26 GMT

شناسایی و قطع ۲۰ انشعاب غیر مجاز آب در خواف

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۶۷۰۲

شناسایی و قطع ۲۰ انشعاب غیر مجاز آب در خواف

مدیر امور آب و فاضلاب خواف گفت: با شناسایی ۲۰ انشعاب غیر مجاز آب در این شهرستان قطع شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آبفای خواف، جواد سالاری در جلسه کمیته بررسی انشعابات غیرمجاز گفت: افرادی که به صورت غیرمجاز از شبکه آب گیری می‌کنند، حجم زیادی از آب شرب شهرستان را هدر داده و به مصرف موارد غیر از شرب می‌رسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر امور آب و فاضلاب خواف افزود: با توجه به این‌که منابع آب شرب بسیار محدود و تأمین آب برای مشترکین با هزینه‌های زیادی همراه است، جمع آوری انشعابات غیر مجاز در دستور امور آبفا خواف قرار دارد.

وی اظهار کرد: از اواسط تیرماه  تاکنون، با گشت زنی بی‌وقفه اکیپ شناسایی انشعابات غیر مجاز،20 فقره انشعاب غیرمجاز آب کشف و قطع شده است.

سالاری گفت: افرادی که به‌ صورت غیرقانونی اقدام به نصب انشعاب بر روی شبکه‌های توزیع آب می‌کنند، باعث آسیب و خسارت جبران‌ناپذیر به تأسیسات آب‌رسانی می‌شوند و امور آبفا نیز با این افراد برخورد قانونی می‌کند.

انتهای پیام/ 70068

منبع: فارس

کلیدواژه: آب شناسایی مشهد فاضلاب غیر مجاز امور آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۶۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف ۳۰۰ هزار مترمکعب آب شهری از فضای سبز شهرداری یزد

ایسنا/یزد سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد با اشاره به اهتمام جهت حذف انشعابات آب شهری از آب آبیاری فضای سبز، گفت: امسال حذف۵۰ انشعاب دیگر آب شهری با حجم حدود ۳۰۰ هزار مترمکعب را حذف خواهیم کرد.

«محمد سعید کاشفی» گفت: حذف انشعابات آب شهری از آب آبیاری فضای سبز اصلی‌ترین اقدام شهرداری یزد در سه سال اخیر است که به صورت جدی در دستور کار سازمان قرار گرفته است.

وی افزود: در سال قبل ۵۸ انشعاب آب شهری با حجم ۳۰۰ هزار متر مکعب از ظرفیت آب آبیاری فضای سبز یزد حذف شد و امسال نیز قرار است ۵۰ انشعاب دیگر با همین میزان حجم آب، از ظرفیت آب آبیاری فضای سبز حذف شوند.

این مسئول ادامه داد: با حذف این انشعابات آب مورد نیاز فضاهای سبز از آب خام یعنی پساب و دیگر منابع آب‌های نامتعارف تامین می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری یزد، کاشفی در پایان یادآور شد: در حال حاضر سطح فضای سبز یزد بالغ بر ۹۸۰ هکتار است.

انتهای پیام                        

دیگر خبرها

  • شناسایی ۴ هزار انشعاب غیر مجاز آب در لرستان
  • پلمب یک مرکز زیبایی غیرمجاز در شهرکرد
  • ۱۲ فقره انشعاب غیرمجاز در میرجاوه شناسایی شد
  • شناسایی ۴۰۰ انشعاب غیرمجاز آب در خراسان جنوبی
  • حذف ۳۰۰ هزار مترمکعب آب شهری از فضای سبز شهرداری یزد
  • دارندگان غیرمجاز آب منتظر جریمه‌های سنگین باشند
  • ۱۲ هزار انشعاب آب در لرستان مجاز شد
  • دارندگان انشعابات غیرمجاز آب منتظر جریمه‌های سنگین باشند
  • ۴۱ انشعاب غیرمجاز آب در شهرستان مشهد قطع شد
  • شناسایی بیش از ۲۴۰ تبعه غیر مجاز در لرستان