Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش جام نیوز، سهراب بختیاری‌زاده در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر اظهار داشت: ابتدا روز خبرنگار را تبرک می‌گویم به بچه‌های رسانه و خبرنگاران. ما بعد از بازی صنعت نفت که به اعتقاد من می‌توانستیم بازی را ببریم در دقایق پایانی روی یک اشتباه و یک پنالتی امتیازات را تقسیم کردیم، ولی این چیزی از ارزش‌های ما کم نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در دو بازی قبل مستحق پیروزی بودیم.

 

وی افزود: ما حرفه‌ای تمرین و هدف‌گذاری کردیم برای بازی فردا با استقلال که ان‌شاءالله با برد این تیم، نتایج دو بازی قبل را جبران کنیم و شانس کسب سهمیه را داشته باشیم.

 

سرمربی تیم شهر خودرو درباره محرومان و مصدومان تیمش نیز توضیح داد: من عادت ندارم قبل از بازی در مورد محروم و مصدوم صحبت کنم، چون اعتقاد به کار تیمی دارم و همه بچه‌ها، چه جوان‌ها و چه باتجربه‌ها برای ما مهم هستند. در باز قبل با صنعت نفت که روی کاغذ برای کسب سهمیه هنوز شانس داشت، من چهار پنج بازیکن اصلی را نداشتم، ولی با اعتقاد به کار تیمی ترکیبی متفاوت را به میدان فرستادم. ما فردا وضعیت‌مان بهتر از بازی قبل است و از تمام ظرفیت‌های‌مان می‌توانیم استفاده کنیم. من نام بازیکنی را نمی‌برم، ولی همه شرایط خوبی را برای اینکه فردا روز سختی برای استقلال رقم بزنیم، داریم که این برای من مهم است.

 

«شما قرارداد یک سال و نیمه با شهر خودرو دارید، اما در صورت شکست تیم‌تان مقابل استقلال تا حد زیادی شانس کسب سهمیه آسیایی را از دست خواهید داد و آیا این موضوع روی قرارداد شما تأثیرگذار است یا خیر؟»، بختیاری‌زاده در واکنش به طرح این سؤال گفت: در کار مربیگری دو مسئله برای من مهم است، اول اینکه در تمام انتخابات و تصمیم‌گیری‌ها عدالت باید اجرا شود و مسئله دوم اینکه بتوانم امانت‌دار خوبی برای باشگاه و هواداران باشم. برایم اینکه یک سال باشم یا دو سال، مهم است، ولی مهم‌تر این است که با تصمیمات درست شهر خودرو را با شرایط بهتری از گذشته و مثل یک امانتدار تحویل بدهم. برای من مهم این است که با تمام وجودم تلاش کنم و الان تمام تمرکزم روی استقلال است. استقلال 10 نفره سپاهان را شکست داده و یکی از تیم‌های خوب لیگ است، ولی شک نکنید بچه‌های ما خوب آماده شدند و فردا استقلال روز سختی را تجربه خواهد کرد.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: سهراب بختیاری زاده مجیدی نیوز بازیکن جام گزارش استقلال فوتبال جام نیوز فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۶۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوزونیدیس: بازی سخت و عجیبی با استقلال خوزستان داریم

مارینوس اوزونیدیس در خصوص بازی با استقلال خوزستان صحبت کرد.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر گفت: بازی فردا با استقلال خوزستان، سخت و عجیب است‌.

مارینوس اوزونیدیس در نشست خبری پیش از دیدار دو تیم گل‌گهر و استقلال خوزستان، اظهار داشت:

برای بازی فردا خبر بد این است که چندین بازیکن را نداریم. خبر خوب است که برای شروع ۱۱ بازیکن داریم! همانطور که قبلا گفته‌ام به همه گروه اعتماد دارم. امیدوارم هر بازیکنی بازی می‌کند بهترین عملکرد خودش را ارائه بدهد تا نتیجه بگیریم.

وی افزود:

بازی سخت و عجیبی داریم چون تیم مقابل می‌جنگد که در لیگ بماند و همه توانشان را به کار می‌گیرند. ما هم هدفمان این است که به بالای جدول برسیم و باتوجه به اینکه بازی قبلی را از دست دادیم، باید حتما در این بازی برنده شویم.

سرمربی گل کهر گفت:

برخی بازیکنان را نداریم و این بد است ولی قسمت خوب این است که به بازیکنان جوان شانس می‌دهیم و می‌توانند خودشان را نشان بدهند. همیشه اینطور است که وقتی چیزهایی را از دست می‌دهید، چیزهای دیگری را به دست می‌آورید. برای من مهم است آنچه کار کردیم و می‌خواهیم را در مسابقه انجام و احترامی که برای باشگاه قائل هستند را نشان بدهند.

اوزونیدیس تصریح کرد:

تیم ما همیشه با هدف بازی می‌کند تا نتیجه دلخواه را بگیرد به همین خاطر مطمئنم فردا بازیکنان نمایش خوبی خواهند داشت و تلاش می‌کنند تا برنده شوند.

وی درخصوص اینکه آیا از بازیکنان جوان تیم رضایت دارد، گفت:

توصیه من این است که با قدرت تمرینات و بازی را ادامه بدهند. در تیمی‌ مثل تیم ما، حضور در ترکیب اصلی کار سختی است. برای همین باید تلاش زباد داشته داشته باشند. هدف ما به عنوان یک‌باشگاه این است که بازیکنان رشد کنند. به همین خاطر گفتم غیبت بازیکنان به بازیکنان جوان شانس می‌دهد تا خودشان را نشان بدهند. به کلیه نفرات لیست اعتقاد داریم. بنابراین باید هر لحظه که به آن‌ها احتیاج داشتیم، آماده باشند و با صددرصد توان بازی کنند.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • کاپیتان خوزستانی‌ها مرد بازی‌های خاص!
  • کامبک رویایی استقلال خوزستان برابر گل‌گهر
  • غایبان سرشناس بازی استقلال – شمس آذر
  • صحبت درباره علاقه به استقلال؟ چیزی یادم نمی‌آید!
  • دقیقی: فردا دنبال انجام بازی زیبا هستیم
  • دقیقی: با حفظ اعتبار به سمت افتخار می‌رویم
  • اوزونیدیس: بازی سخت و عجیبی با استقلال خوزستان داریم
  • کمالوند: مقابل پرسپولیس محکوم به برد هستیم
  • کمالوند و آرزوی شکست پرسپولیس: هواداران بیایند!
  • قمی: کار سختی در قهرمانی آسیا داریم/ به موفقیت جوانان امیدوارم