Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در واکنش به برخی انتقادات گفت:با آغوش باز پذیرای انتقادات قهرمانان هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایوب بهتاج ، مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در رابطه با انتقادات مطرح شده توسط پهلوان پرویز هادی در برنامه دایره طلایی شبکه سوم سیما گفت: با پهلوان پرویز هادی سال ها در میادین مختلف به عنوان مربی ورزشکار با هم بودیم و خودش بهتر از همه میداند که چقدر به این ورزشکار با تجربه علاقمند هستم، سال ها به عنوان ورزشکار فعالیت کرده ام و با گوشت و استخوان مشکلات قهرمانان را می دانم و از زمان حضورم در اداره کل ورزش و جوانان از هیچ تلاشی برای بهبود این وضعیت دریغ نکرده ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از هر قهرمانی در مسابقات جهانی و آسیایی، وزارت ورزش و جوانان به وظایف خود در قبال قهرمانان و پرداخت جوایز عمل می کند که پرویز عزیز ما هم از این قائله مستثنا نبوده است و همچنین مسئولین وقت استان نیز در کنار مردم حمایت های بسیار مطلوبی از این قهرمان داشته اند، البته بسیار خوشحالم که قهرمانان ما صادقانه مشکلاتشان را با ما در میان می گذارند و با آغوش باز پذیرای این انتقادات هستیم. در لابه‌لای دیدارهای متعدد امسالمان با پرویز هادی بنده اولین نفر در رابطه با انتخابات هیات کشتی با وی صحبت کردم ولی آقای هادی بدون اطلاع بنده در انتخابات هیات کشتی ثبت نام کرده و بعد از ثبت نام کناره‌گیری کرده است، به عنوان ورزشکاری که سال ها تجربه کوچکی در میادین مختلف کسب کرده ام همیشه به عنوان یک دوست جدا از وظایف اداری در خدمت قهرمانان عزیزمان هستم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز پرویز هادی ایوب بهتاج آذربایجان شرقی ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۶۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان ورزشکار حمایت می‌شوند/ افزایش کسب کرسی‌های بین‌المللی

مریم کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در خصوص عملکرد معاونت بانوان وزارت ورزش و جوانان در سال ۱۴۰۲ گفت: در سالی که گذشت، بانوان کشور ما عملکرد بسیار موفقیت‌آمیزی داشتند و به طور قطع می‌توان گفت در چند سال گذشته، زنان ورزش کشور بیشترین افتخارآفرینی را در میادین بین‌المللی در یک سال داشتند.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: سال گذشته ۸۱۷ مدال کسب شده در مسابقات بین‌المللی داشتیم و این بهترین آمار کسب شده در یک سال در چند سال گذشته است. ما تمام قد از بانوان حمایت خواهیم داشت تا در ادامه بتوانند در جهت اهتزاز پرچم کشورمان تلاش موثر داشته باشند، در این زمینه از حمایت نمایندگان مجلس، وزارت ورزش و در کمیته ملی المپیک و پارالمپیک هم برخوردار هستیم.

وی در ادامه به اعزام بانوان ورزشکار در میادین بین‌المللی و میزبانی رویداد‌های بین‌المللی پرداخت و گفت: در سالی که گذشت، ما حدود ۴۵۱ اعزام به رویداد‌های خارجی داشتیم و همچنین میزبانی ۱۴۶ رویداد بین‌المللی را بر عهده گرفتیم. در سال ۱۴۰۲ تمرکز بیشتر معاونت، روی اعزام و افتخارآفرینی بیشتر بانوان ورزشکارمان بود که خدا را شکر این اتفاق رقم خورد و زنان ایران در مسابقات مختلف توانستند نتایج بسیار خوبی را رقم بزنند.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در خصوص مربیان و داوران تربیت‌شده خانم و افزایش آن نسبت به سال گذشته گفت: در حال حاضر ما ۱۱۷۸۴۳ و ۲۱۷۶۳۸ داور و مربی تربیت شده داریم و در سالی که گذشت موفق شدیم حدود ۷ هزار داور و ۱۴ هزار مربی را به جمع مربیان و داوران زن تربیت‌شده کشور ملحق کنیم.

کاظمی‌پور همچنین در خصوص حفظ جایگاه و عضویت بانوان در مجامع بین‌المللی گفت: به حول قوه الهی تا اینجای کار ۱۱۲ کرسی ما را در مجامع بین‌المللی، زنان کشور تشکیل داده‌اند که این آمار نسبت به سال گذشته، به ۹ نفر افزایش پیدا کرده است. معاونت ورزش بانوان در این مدت تلاش کرد با شناسایی، حمایت و معرفی بانوان ورزشکار موفق و هویت‌آفرین مبتنی بر ارزش‌های ایرانی- اسلامی قدم موثری در مسیر توسعه ورزش قهرمانی و حضور بانوان ورزشکار در میادین بین‌المللی بردارد که خوشبختانه با اجرای برنامه‌ریزی‌ها شاهد افتخارآفرینی‌های متعدد در مسابقات و رویداد‌های مختلف بوده‌ایم و امیدوارم با تلاش ورزشکاران و مجموعه ورزش کشور، در سال آینده شاهد اتفاقات خیلی بهتر برای ورزش بانوان باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • این افراد از خدمت سربازی معاف شدند
  • تشریح مشوق‌های قانونی سربازان وظیفه از زبان معاون فراجا | جزئیات کسر خدمت و معافیت ها
  • گلستان از امن ترین استان های کشور است/تشریح مشوق های قانونی برای سربازان وظیفه
  • کاکو، دل آرنولد را برد!
  • فضای ورزشی در شهرستان بیرجند توسعه یابد
  • برای تحقق شعار سال ،مجلس وظیفه سنگین برای حل مشکل بروکراسی اداری دارد
  • فراخوان تعیین تکلیف وضعیت خدمت سربازی متولدین ۱۳۵۵ تا ۱۳۸۵
  • بانوان ورزشکار حمایت می‌شوند/ افزایش کسب کرسی‌های بین‌المللی
  • بنای تاریخی کاخ موزه باغچه جوق ماکو پذیرای گردشگران
  • هوادار تهران در مسیر دریافت مجوز ملی و حرفه‌ای