Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@14:38:33 GMT

اخبار کوتاه خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۶۸۳۸

اخبار کوتاه خراسان رضوی

 چهار تن آرد قاچاق در مرز دوغارون تایباد کشف شد

مدیرکل گمرک دوغارون شهرستان تایباد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون چهار تن و ۴۵۹ کیلوگرم آرد قاچاق حین خروج از کشور در این معبر شناسایی و کشف شد.

محمد کوه گرد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران حوزه کنترل بازرسی فیزیکی کالا و مطابقت با اسناد بار در این گمرک متوجه این میزان آرد در محموله های صادراتی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: ارزش این میزان آرد قاچاق بیش از ۳۰۰ میلیون ریال است و در این ارتباط یک کامیون ترانزیت توقیف شد و متخلفان با تشکیل پرونده راهی مراجع قضایی شدند.

کشف هفت تن انواع روغن خوراکی 

مدیرکل گمرک دوغارون شهرستان تایباد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون  هفت  تن و ۲۷۶ کیلوگرم انواع روغن خوراکی در این گذرگاه رسمی قبل از خروج از کشور توسط دستگاه کنترلی ایکس ری کشف شده است.

کوه گرد افزود: ارزش ریالی روغن های کشف شده افزون بر ۹۰۰ میلیون ریال است که در این ارتباط نیز تعدادی متخلف ایرانی و افغانستانی دستگیر و با تشکیل پرونده راهی مراجع قضایی شده‌اند.

وی ادامه داد: این میزان روغن کشف شده در داخل خودروهای سواری و کامیون های ترانزیت در معبر رسمی دوغارون کشف شد.
 

برچسب‌ها تایباد منطقه ویژه اقتصادی دوغارون افغانستان گمرک جمهوری اسلامی ایران کالای قاچاق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تایباد منطقه ویژه اقتصادی دوغارون افغانستان گمرک جمهوری اسلامی ایران کالای قاچاق تایباد منطقه ویژه اقتصادی دوغارون افغانستان گمرک جمهوری اسلامی ایران کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۶۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی منطقه کوهستانی صبرز تایباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،در گرامیداشت روز جهانی زمین با شعار (زمین در مقابل پلاستیک) با همکاری مشترک سازمان مردم نهاد پویش سبز سرزمین طیبات، کارگروه محیط زیست هیات کوهنوردی شهرستان تایباد و با حضور ۲۸ نفر از اعضا باشگاه کوهنوردی چکاد تایباد، منطقه کوهستانی و تفریحی صبرز از زباله‌های که در آن رها شده بود پاکسازی شد.

دیگر خبرها

  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۶ اردیبهشت
  • اشتغال ۷۰۰ نفر دربازارچه‌های مرزی خراسان رضوی
  • خبر‌های کوتاه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ از شهرستان‌ های خراسان رضوی
  • روند روبه رشد صادرات خراسان شمالی
  • بازارچه‌های مرزی خراسان رضوی اشتغال ۷۰۰ نفر را فراهم کردند
  • کشف ۴۰ تن روغن خوراکی قاچاق و دستگیری یک متخلف در زاهدان
  • پاکسازی منطقه کوهستانی صبرز تایباد
  • عبور سنگ ترانزیتی افغانستان به ترکیه از گمرک دوغارون
  • خبر‌های کوتاه در خراسان رضوی؛ سه شنبه ۴ اردیبهشت
  • کشف ۴۰ تن روغن خوراکی قاچاق ودستگیری یک متخلف در زاهدان