Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@14:33:35 GMT

ناتان آکه به منچسترسیتی پیوست

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۶۹۵۹

ناتان آکه به منچسترسیتی پیوست

مدافع سابق چلسی با امضای قراردادی ۴۱ میلیون پوندی به منچسترسیتی پیوست تا دومین خرید تیم گواردیولا لقب بگیرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی تلگراف، منچسترسیتی نایب قهرمان این فصل لیگ برتر انگلیس برای تقویت خود ابتدا فران تورس را از والنسیا خریداری کرد و در ادامه دومین خرید تابستانی خود را نیز انجام داد و توانست ناتان آکه، مدافع سابق چلسی را با قراردادی ۵ ساله به ارزش ۴۱ میلیون یورو به خدمت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دومین خرید تیم گواردیولا در تابستان است تا ولخرجی های مالکان عرب سیتی در این فصل ادامه داشته باشد و این تیم به دنبال پس گرفتن قهرمانی از لیورپول باشد.

منچسترسیتی جمعه در لیگ قهرمانان اروپا در دیدار برگشت به مصاف رئال مادرید خواهد رفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال منچسترسیتی ناتان آکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۶۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مایکل اوون: قلبم می‌گوید لیورپول قهرمان لیگ برتر خواهد شد اما عقلم می‌گوید منچسترسیتی

پیش‌بینی قهرمان لیگ برتر انگلیس از نگاه مایکل اوون.

طرفداری | مهاجم سابق باشگاه لیورپول و تیم ملی فوتبال انگلستان در مورد قهرمان این فصل مسابقات لیگ برتر انگلیس صحبت کرده است.

به گزارش سایت رسمی لیگ برتر انگلیس، مایکل اوون در مصاحبه‌ای پیش‌بینی خودش را از قهرمان لیگ برتر انگلستان در فصل جاری ارائه کرده است. او در این مصاحبه گفت:

قلب من می‌گوید لیورپول قهرمان لیگ برتر خواهد شد اما عقلم می‌گوید منچسترسیتی؛ فکر می‌کنم منچسترسیتی قهرمان لیگ خواهد شد. هر دو تیم چیزهای زیادی برای گفتن در زمین بازی دارند و البته آرسنال هم در این رقابت حضور دارد، اما فکر می‌کنم منچسترسیتی، فقط با کمی اختلاف، قهرمان خواهد شد.

گفتنی است منچسترسیتی در حال حاضر با 63 امتیاز از 28 بازی در جایگاه سوم مسابقات لیگ برتر انگلیس پس از آرسنال و لیورپول 64 امتیازی قرار دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • گواردیولا: منچسترسیتی برای کسب سه جام بازی می‌کند؛ همه به دنبال دکلان رایس بودند
  • مصطفی نائیج‌پور به نفت آبادان پیوست؛ رسمی
  • مایکل اوون: قلبم می‌گوید لیورپول قهرمان لیگ برتر خواهد شد اما عقلم می‌گوید منچسترسیتی
  • بودجه 500 میلیون پوندی منچسترسیتی در قوانین جدید لیگ برتر انگلیس
  • خرید تضمینی گندم به ۱۱ میلیون تن می‌رسد
  • مدافع ملوان به صنعت نفت آبادان پیوست
  • یک مدافع جدید در نفت آبادان
  • پدیده 14 ساله آمریکایی جدیدترین خرید باشگاه منچسترسیتی
  • منچسترسیتی در آستانه جذب بازیکنی دیگر از گروه سیتی فوتبال
  • آبشک به استقلال خوزستان پیوست