Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه آرسنال به خاطر محدودیت‌های مالی به وجود آمده برای توپچی‌ها در نتیجه شیوع ویروس کرونا، تصمیم به تعدیل نیروی گسترده گرفته است که استعدادیاب معروف تیم هم یکی از آنهاست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دو تن از مدیران باشگاه آرسنال با انتشار بیانیه‌ای مشترک از تصمیم این باشگاه برای قطع همکاری با 55 تن از پرسنل این باشگاه برای جبران کسری بودجه به وجود آمده پس از قطع بخشی از درآمدهای باشگاه در نتیجه شیوع کرونا خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعلیق سه ماهه مسابقات لیگ برتر انگلیس و پس از آن برگزاری بازی‌ها پشت درهای بسته که باعث کاهش درآمد آرسنال به میزان یک چهارم شده از یک سو و عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و پاداش‌های مالی قابل توجه آن از سوی دیگر، سبب شده است که آرسنال - باشگاهی که حاضر به استفاده از یارانه دولتی برای پرداخت کارکنانش نشده است - چاره‌‌ای جز قطعی همکاری با یکسری از نیروهای خود نداشته باشد. اما در این میان خبر قرار گرفتن یک نفر در این لیست، برای خیلی‌ها غافلگیر کننده بوده است.

طبق گزارش نشریه میل باشگاه آرسنال تصمیم گرفته است که با فرانسیس کاجیگائو، رئیس کادر استعدادیاب بین‌المللی‌اش - کسی که مسئول مستقیم شناسایی بازیکنان مستعد و آینده‌دار غیرانگلیسی است - هم قطع همکاری کند.

9 بازیکن آرسنال در فهرست اخراجی‌های آرتتا

 

این مرد 51 ساله انگلیسی کسی است که در سال‌های اخیر به خصوص در دوران مربیگری آرسن ونگر بازیکنانی مستعد مانند سسک فابرگاس، روبین فن‌پرسی، هکتور بیرین را شناسایی و به آرسنال معرفی کرد. او همچنین یکی از عوامل اصلی رسیدن آرسنال به گابریل مارتینلی در سال گذشته بود و برای جذب این نوجوان برزیلی شخصاً به برزیل رفت و بازی‌های او را مشاهده کرد.

کاجیگائو بیش از دو دهه به آرسنال خدمت کرد و به عنوان یکی از اصلی‌ترین ارکان شبکه استعدادیابی این باشگاه شناخته می‌شد.

انتهای پیام/

 

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال انگلیس آرسنال بیشتر بخوانید... تاریخ‌سازی آرتتا با قهرمانی آرسنال در جام حذفی انگلیس جام حذفی انگلیس| آرسنال با غلبه بر چلسی برای چهاردهمین بار قهرمان شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تاریخ‌سازی آرتتا با قهرمانی آرسنال در جام حذفی انگلیس جام حذفی انگلیس| آرسنال با غلبه بر چلسی برای چهاردهمین بار قهرمان شد واژه های کاربردی مرتبط فوتبال انگلیس آرسنال پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ پرسپولیس بازیکن مورد غضب قلعه‌نویی را نمی‌خواهد ۲ واکنش وکیل برانکو به اظهارات رسول‌پناه: فیفا هفته آینده باشگاه پرسپولیس را جریمه می‌کند ۳ با پرداخت مطالبات ۱۱۵ هزار یورویی؛ پرونده شکایت مارکو از پرسپولیس بسته شد ۴ توافق ۵۰ میلیاردی باشگاه استقلال با اسپانسری جدید ۵ ۲ پرسپولیسی دیگر در لیست جدید تیم ملی ۶ اقدام باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد ۲ بازیکن ۷ مربی استقلال: برخی دوستان به بیانیه علاقه دارند اما ما هم از داوری متضرر شده‌ایم/ برای برد مقابل شهر خودرو بازی می‌کنیم ۸ آغاز مبارزه جدی با فساد در فوتبال پس از بازداشت مدیر پرسپولیسی/ در انتظار برخورد با سایر متخلفان مهمترین اخبار ورزشی آغاز مبارزه جدی با فساد در فوتبال پس از بازداشت مدیر پرسپولیسی/ در انتظار برخورد با سایر متخلفان واکنش وکیل برانکو به اظهارات رسول‌پناه: فیفا هفته آینده باشگاه پرسپولیس را جریمه می‌کند مربی استقلال: برخی دوستان به بیانیه علاقه دارند اما ما هم از داوری متضرر شده‌ایم/ برای برد مقابل شهر خودرو بازی می‌کنیم رسول‌پناه: پول بیرانوند رسید، بخشی از مطالبات برانکو را پرداخت کردیم/ باید درباره بازداشت یکی از مدیران باشگاه شفاف‌‌سازی شود مهمترین اخبار تسنیم رهبر انقلاب: با شهروندان عزیز لبنانی همدردیم و در کنار آنان هستیم تقدیر وزیر بهداشت لبنان از مقام معظم رهبری، دولت و ملت ایران تاکید دوباره روحانی به عرضه‌ اولیه سهام شرکت‌ها در بورس قالیباف: هدف اصلی «مالیات بر خانه‌های خالی» مقابله با احتکار مسکن است سرلشکر سلامی: آماده کمک به آسیب‌دیدگان حادثه بیروت هستیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال انگلیس آرسنال فوتبال انگلیس آرسنال جام حذفی انگلیس باشگاه آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۷۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید ثبت نام آزمون مدارس استعداد‌های درخشان

 رئیس مدارس استعداد‌های درخشان استان همدان با بیان اینکه امسال برای مدارس سمپاد و نمونه دولتی یک آزمون برگزار می‌شود و داوطلبان می‌توانند هنگام ثبت نام اولویت‌های خود را برای هریک از این مدارس مشخص کنند گفت: آزمون امسال با همکاری سازمان استعداد‌های درخشان و مرکز آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

ساده دل با بیان اینکه شرط شرکت در آزمون پذیرش در مقطع هفتم را داشتن تمام نمرات خیلی خوب در ترم پایان کلاس پنجم و ترم اول کلاس ششم و شرط شرکت در آزمون پذیرش در مقطع دهم را داشتن معدل ۱۹ در ترم پایانی کلاس هشتم و ترم اول کلاس نهم عنوان کرد و افزود: دانش آموزان سمپادی هم که معدل آنها از ۱۸ پایین‌تر بوده برای ادامه تحصیل در مدارس سمپاد باید در آزمون شرکت کنند.

او تصریح کرد: ظرفیت پذیرش در مدارس استعداد‌های درخشان امسال ۴۶۶ نفر در پایه‌ی هفتم و ۷۷۳ نفر در پایه‌ی دهم است و طبق آیین نامه مدارس سمپاد هر دانش آموزی که پذیرفته شود به دلیل مسائل مالی از تحصیل در این مدارس محروم نخواهد شد.

استان همدان در شش منطقه آموزشی دارای مدارس استعداد‌های درخشان است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • خداحافظی‌های بی پایان در غزه
  • خداحافظی گرم فروردین با گلستان؛ پایداری هوا تا یکشنبه دوم اریبهشت
  • بازگشت سرمربی پرسپولیس به کنار خط در آبادان
  • شاهکار رئال در خانه سیتی/خداحافظی پپ با جام
  • حسینی: خوشحالم در جلسه خداحافظی خمس حضور نداشتم!
  • خداحافظی با پیاده‌رو‌های خاکی در منطقه پردیسان قم
  • خداحافظی بارسا با جام باشگاه‌های جهان 2025
  • تمدید ثبت نام آزمون مدارس استعداد‌های درخشان
  • تا پایان فروردین: تمدید ثبت نام آزمون مدارس استعداد‌های درخشان
  • توماس توخل: لیگ برتر انگلیس سخت‌ترین لیگ جهان است