Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، حسین ذوالفقاری روز چهارشنبه در بیست ونهمین نشست کمیته امنیتی، انتظامی و اجتماعی که با حضور ایرج حریرچی و علیرضا رئیسی معاونان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور و سایر نمایندگان دستگاه های عضو کمیته در محل وزارت کشور برگزار شد، با تبریک عید سعید غدیر خم و روز خبرنگار، گفت: کرونا تهدید بزرگی برای سلامت جامعه است و باید با اتخاذ راه حل ها و رعایت پروتکل های بهداشتی، از خطر این بیماری رهایی یابیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس کمیته امنیتی، اجتماعی و امنیتی مدیریت بیماری کرونا با اشاره به اینکه یکی از کارهای مهم ما در این جلسات، باید هم اندیشی و بررسی طرح های نو و ابتکاری باشد، گفت: باید با فکر مشترک و جمعی روی این محور تمرکز کنیم که با چه مکانیسم هایی بهتر می توانیم به مقابله با این بیماری بپردازیم.
وی در این خصوص پیشنهاد داد: ضرورت دارد همه دستگاه ها و نهادهای رسمی کشوری طرح یک ساله همزیستی با کرونا را ارائه دهند.
معاون وزیر کشور با تاکید بر اینکه نباید دچار روزمرگی شویم، گفت: برنامه محوری دستگاهها در امر مبارزه با کرونا سه مزیت صیانت از کارکنان، مراجعه کنندگان و همچنین بایدها و نباید هایی که در هر دستگاهی متناسب با کارکرد خودش باید اتفاق بیفتد، همراه دارد.

برنامه یک ساله همزیستی با کرونا تدوین شود
ذوالفقاری تصریح کرد: باید برنامه یک سال همزیستی با کرونا که بتواند حداکثر صیانت از جان مردم را داشته باشد هرچه سریعتر از سوی هر کدام از دستگاه ها تهیه و مورد بررسی کارشناسی قرار گیرد و برای تصویب به ستاد ملی کرونا ارائه شود.

لغو طرح ترافیک یک هفته دیگر تمدبد می شود
معاون وزیر کشور در بخش دیگری از صحبت هایش به تمدید لغو طرح ترافیک به مدت یک هفته دیگر اشاره کرد و گفت: پس از این مدت، از طریق قرارگاه مبارزه با کرونا در تهران بررسی شود که لغو این طرح چه تاثیری در کاهش اپیدمی کرونا گذاشته است.
وی اضافه کرد: موضوع مورد بررسی دیگر در نشست امروز ضمانت اجرای عدم رعایت پروتکل های بهداشتی بود.
ذوالفقاری با اشاره به پروتکل های بهداشتی که از سوی ستاد ملی کرونا برای مردم، دستگاه های دولتی و اصناف ارائه شده است، افزود: این پروتکل ها با هدف حفظ سلامت جان مردم بوده و همه موظف به رعایت آن هستند.
وی  با تاکید بر اینکه در نشست امروز برای دستگاههای دولتی مشمول خدمات کشوری، اصناف و مردم تصمیمات مهمی در خصوص عدم رعایت اصول بهداشتی اتخاذ شده است، گفت:  این تصمیمات پس از تصویب در ستاد ملی کرونا ابلاغ و اجرا خواهد شد.
ذوالفقاری همچنین به مساله تشکیل کمیته عالی نظارت از سوی وزارت بهداشت اشاره کرد و گفت: انتظار می رود وزارت بهداشت این کمیته را که مصوب ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا است را تشکیل دهد و در بعد نظارت بر روند اجرای پروتکل ها  با جدیت اقدام و تصمیمات عملیاتی شود.
رییس کمیته اجتماعی و انتظامی مدیریت بیماری کرونا درباره چگونگی برگزاری مراسم ماه محرم، گفت: دستورالعمل برگزاری ماه محرم که با همکاری وزارت بهداشت و سازمان تبلیغات اسلامی تهیه شده در این جلسه نهایی  شد و امروز به کلیه استانها ابلاغ می شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا وزارت کشور سازمان تبلیغات اسلامی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا وزارت کشور سازمان تبلیغات اسلامی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس کرونا وزارت کشور سازمان تبلیغات اسلامی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی وزارت بهداشت پروتکل ها دستگاه ها ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۷۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم روز ارتش در کرمان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان،به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش مراسم رژه نیروهای مسلح در صفوف منظم و زیبای رده های مختلف برگزار شد.

در این مراسم امام جمعه کرمان گفت: شجاعت و شهادت طلبی نیروهای مسلح کشور را به بازدارندگی رسانده و نیروهای مسلح ما را به نیرویی آماده در برابر تهدیدات دشمن تبدیل کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی با بیان اینکه عملیات وعده صادق به دنیا نشان داد که جمهوری اسلامی ایران در برابر خاک خود با هیچ کسی تعارفی ندارد و در برابر هر تهدیدی پاسخی قاطع خواهد داد، گفت: عملیات وعده صادق یک موفقیت بزرگ و تاریخی برای کشور بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه از همه نیروهای مسلح کشور به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکر می‌کنم، ادامه داد: نیروهای مسلح کشور ما در صحنه عمل نشان دادند که اگر کسی کوچکترین اشتباه محاسباتی علیه کشور ما کند با جواب قاطع و تنبیهی ما مواجه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از ویژگی‌های مهم ارتش ما اراده پولادین برای انجام ماموریت در راستای منافع و مصالح کشور است، بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران اراده قوی برای انجام ماموریت‌های محوله دارد.

فرمانده قرارگاه جنوب‌شرق ارتش هم گفت: اجازه هیچ تعدی به دشمنان کشور در مرزها را نخواهیم داد و کوچک‌ترین تهدیدی برخورد قاطع ما پاسخ داده خواهد شد.

امیر سرتیپ امیر غلامعلیان به حضور ارتش در دوران هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن در بازسازی کشور اشاره کرد و افزود: نقش ارتش در تمامی این سال‌ها به‌عنوان بازوی ولایت بر کسی پوشیده نیست و خدا را شاکر هستیم که به عنوان سرباز ولایت در کنار سایر نیروهای مسلح جزو ارکان اصلی امنیت در کشور حضور داریم.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی به بازدارندگی کامل نظامی رسیده است و خدا را شاکر هستیم که در سایه رهبر معظم انقلاب اسلامی یک سرباز صادق برای نظام اسلامی هستیم، گفت: بازدارندگی امروز کشور در سایه رهبری امام خامنه‌ای فرمانده کل قوا است.

وی تاکید کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بدانند که با کوچک‌ترین تهدیدی برخورد قاطع می‌شود، افزود: دشمن بداند در آمادگی کامل قرار داریم و هر اقدامی علیه نظام مقدس اسلامی با واکنش سریع پاسخ داده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم روز ارتش در کرمان
  • مجوز برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» صادر شد
  • نتیجه جلسه وزیر صمت با شورای رقابت چه بود؟
  • ابلاغ دستورالعمل تشکیل شورای راهبردی موسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • دستورالعمل دانشگاه آزاد درباره حجاب
  • دستورالعمل جدید دانشگاه آزاد درباره حجاب
  • دانشگاه آزاد دستورالعمل جدید درباره حجاب ابلاغ کرد
  • ابلاغ دستورالعمل دانشگاه آزاد درباره حجاب
  • دستورالعمل دانشگاه آزاد درباره حجاب ابلاغ شد